Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

of ga msnnen ofzo 
Dominiqueee schreef:idd, en waar ging het over: KattenOver dat we in 1 dag minstens 5 pagina's hebben gepraat!

_Roosmarijn_ schreef:Haha, kleine rel over hiero over wat wel of niet mag..
Dominiqueee schreef:En 1 pagina waarin we aan het bedenken zijn waar we het over gaan hebben haha. Degenen die vandaag niks hebben gepost schrikken zich wild als ze zien wat ze bij moeten lezen.
Dominiqueee schreef:En 1 pagina waarin we aan het bedenken zijn waar we het over gaan hebben haha. Degenen die vandaag niks hebben gepost schrikken zich wild als ze zien wat ze bij moeten lezen.

Er staat over het algemeen niet heel erg veel zinnigs in de laatste paar pagina's.

Dominiqueee schreef:@ Jolanda: Ja precies, haha.
F.uck, ik kom er net achter dat ik een hele bak met pistache nootjes naar binnen heb gewerkt
Dominiqueee schreef:@ Jolanda: Ja precies, haha.
F.uck, ik kom er net achter dat ik een hele bak met pistache nootjes naar binnen heb gewerkt