Hoi en doei! Ik ga even snel douchen en dan slapen. Morgen chill nieuwe cap kopen, heb alleen nog geen flaaauw idee wat voor. En drugsvoorlichting, yeaah, zal wel weer eens saai worden
ehm nou aangezien ik gisteravond en vannacht vet ziek was en buikpijn en heeel erg misselijk en nu pas is t weer een beetje 'normaal ' t was miss een voedselvergiftiging
maar nu is t aardig oke
Laatst bijgewerkt door s_uzanne op 28-06-06 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt
En en en ik kom net terug uit Assen ALLEEN IK HEB NOG GEEN NIEUWE CAP want ze hebben alles niet in mn grotehoofdenmaat MAAAAAAAR morgen ga ik weer en dan koop ik lekker wel 1
En ooooo my goooood, ik heb té pennyachtige laarzen hahahaha van die roze met bloemetjes voor bij de paarden hahahaah
En een chille rijbroek in de aanbieding maar 30 euries en nog witte handschoentjes, even voor zaterdag
Ojaaa hahahaha die drugsvoorlichting was zooo dom. Van die exjunkies die de Riepe verkopen en gingen vertellen dat er in het krantje wel stond waar al die drugs voor zorgen en hoe en wat enzo hahaha. Maargoed, 4 mensen gingen zo'n stuiterbal kopen en toen viel 'ie in het kanaal en hahahaha toen gingen ze hem mollen en toen gingen ze weer heen en kregen ze gewoon een nieuwe haha. EN nu ga ik echt leren
yoooooo anne gefeliciflapsteerd!!! leo mooooi setje ik ben net terug van mijn opleidings cd rom iets bij de AH het was echt vermoeiend kzat van 1 tot 5 aan de computer arrgggg maarja, ik eet nu heerlijke chocola en dat maak alles weer goed haahahah
ik ben bij me pa duss.. maare morgen hoef ik niet naar de AH , hoe laat zullen we dan rijden?? ik weet niet of ze al terug zijn, maar jij kan dat toch zien vanuit je raam ofnie
Maarrrr ik vind dat jij wel naar de paarden poedersuiker want jij hebt vakantie Ennn eeh, morgen moet ik smiddags eerst nog die cap kopen en dan heb ik om 21:00 feestgeval, dus ik kan denk ik vanaf half 3/3 uur tot 6 uur ofzo, als het goed is