Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk hoor.
Maar het ging best goed, hij raakte niet heel gestressed ofzo. Alleen toen we contragallop moesten doen Changeerde hij en dat zit zo verrot dat hij toch even ging huppelen.

.
, en ik zat niet eens zonder zadel... Dat was eigenlijk nog beroerder want zo'n zadel is glad en dan glij je alle kanten op
).
. Eline weet niet of zij nog gaat rijden dus dan moet ik helemaal zelf... Hij moet echt dressuurmatig getraind worden voor zijn rechter knie dus ja... Word ook wel weer lachen
.
Maarja hij heeft genoeg fans 
)
En of er nog iets leuks draait...
Fenna komt fietsen als het goed is...
)
. Druk dagje gehad vandaag... Eindelijk weer is uitgeslapen
, toen weer naar Atlas en Komiek... Stallen uitgemest en Atlas mooi gemaakt
.
. Daarna ff Komiek voeren en dr dekens verwisselen (hahaha nog ff en ik heb een nieuw verzorgpaard dr bij
) en daarna kon ik bij Atlas ook weer de deken op doen en eten geven. En nu ben ik eindelijk weer thuis....
, dr lopen een paar zeikers rond maar de meeste zijn wel gewoon aardig
. Moet nog ff gaan kijken wat mijn planning dan gaat worden voor morgen
, kan jullie natuurlijk mijn professionele manier van longeren laten zien... of we gaan alleen ff snel bij m kijken en zn eten geven....
(zo juist ff toestemming gevraagd
). Ik ben altijd fan van het pathe in scheveningen... Maar dan moet dr wel wat leuks draaien....
. Is er ook al beslist welke film het gaat worden? Of gaan we iets leuks bij de videotheek halen?
)