xManon_ schreef:Op Winnie. xD
Maar begrijpen jullie mij verkeerd dat jullie zo enthousiast zijn?
Gaan er veel uit jouw les?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xManon_ schreef:Op Winnie. xD
Maar begrijpen jullie mij verkeerd dat jullie zo enthousiast zijn?
xManon_ schreef:4 of 5.
En bij jou? Doe jij mee?
Abaigeal schreef:Jaa eigenlijk gek he Celine.
Ze rijden, als er wedstrijden zijn, gewoon de proeven uit het proevenboekje toch?
Leuk Manon
xEsther schreef:Leuk Manon! Toen ik nog op de manege reed kwam ik tot de f5A en daarna had ik ook geen zin meer. En deze zomer dus op Ariena f5b gehaald (en eigenlijk ook mijn f6 haha, helaas telde die niet meer mee)

xManon_ schreef:Haha oja![]()
Laura, wie doen er mee dan, als ze meedoen?
Roos heeft namelijk als tweede keus Boy en als Anoeska mee doet, zal Roos ook wel op Boy zitten.

xManon_ schreef:Het moest uiterlijk zaterdag ingeleverd

). En 27 december komt er een onderlingen spring wedstrijd (ik mag ook mee doen
ondanks ik daar geen spring les heb, je kan dan meedoen aan de 40cm, 60cm, 80cm. En ik ga dan meedoen (als het ff kan
) op Nikita m-springen en die heb ik al vrij hoog gespringen, al zeg ik het zalf blijf het 'spannent' vinden dat springen, en ik heb met nikita al een meter gesprongen
). En na het springen komt er ook nog een pas de deux waar ik 100% zeker aan mee ga doen, samen met joyce, ga ik als duivel (ik natuurlijk
) en zij als engel. En we zijn nu al druk bezig met van alles, ga nu een 'demo' maken van onze kur om een idee te geven. Ik ga maar gauw aan de slag anders schiet het nog niet op!
Wel foto's laten zien he!
moet alleen nog bijpassende beenbesch. vinden. Wilde hem eigenlijk als pietje verkleden
. 
nou dat doe ik liever niet haha 
), mijn zweep wordt een rode 3 tans ding, krijg puntjes op me knar (me peerd ook) en ik rijd dan met rood chabrak en rode bandages (echt knal rood). Ik rijdt trouwens op het zelfde paard al met me f proef (die grote). 

altijd lekker om te doen
Dan is alles lekker schoon en ruikt niet meer zo erg naar paard. En daarbij ben ik volgende week op werk week dus dan wil ik wel voor de gene die brunnette gaat doen dat die wel lekker schone dingen kan gebruiken (staat wel zo netjes). Zelf vind ik het ook wel fijn hoor schone borstels, schone sjabrakjes, schone poetstas ect. ect. Ik vindt het wel fijn dat er iemand ies die brunntje voor me wil doen (dat is trouwens de eigenaaresse van mijn andere verzorg paard Imago
)
dus ik srpeek jullie later doei