Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. gezellige foto's van het nuttigen van de taart. gelukkig heb ik net mijn lunch op anders zat ik hier mijn buro onder te kwijlen.

ken ik er twee niet.
xan schreef:[
LIQUITA schreef:Ik ga nu snel douchen, moet zo naar m'n werk![]()
.
winnitou schreef:Er is een column van mij geplaatst in De Wessaner, hebben ze alleen mijn naam weggelaten. Leuk he , doe je daar je best voor.
Stuk is in de ik-vorm geschreven en nu weet nog niemand wie IK ben.
Hoe kan ik dan naamsbekendheid krijgen (als schrijver) als het in je eigen dorp al niet lukt.
Maar weer in de pen (lees toetsenbord) klimmen.
natuur5D schreef:SUPER ATE!! dat je een rondje dijk hebt gereden. straks wil je niet anders meer
Net mijn engels examen gemaakt! Was na 3 kwartier al klaar, en je mocht er 2 uur over doen 

winnitou schreef:Shenavallie schreef:Tot straks!!!!
en dat komt dan maar niet, veel te druk met de paardjes en uitmesten. De taarten bijna op en dan kom je pas aanzetten.
Dat verwijt krijg ik vaker naar m'n hoofd geslingerd
Sanniiy16 schreef:hooi joyce en sazzle

:
!
? Sanniiy16 schreef:hahahah dat probleem heb ik ook wel eens
ik kom vaak te laat thuis als ik bij nado ben
? Hackie schreef:Hey ik heb een idee:
Sazzle en San rijden naar Assendelft, dan halen we daar Olaf op, rijden we met zijn 3en naar Veldt, dan zetten jullie Kalinka en Tor op stal, en dan rijden jullie op de fiets, en ik op Olaf weer terug.
En dan haal ik mijn fiets weer op, en dan gaan we naar huis!
Goed plan?
Sanniiy16 schreef:Hackie schreef:Hey ik heb een idee:
Sazzle en San rijden naar Assendelft, dan halen we daar Olaf op, rijden we met zijn 3en naar Veldt, dan zetten jullie Kalinka en Tor op stal, en dan rijden jullie op de fiets, en ik op Olaf weer terug.
En dan haal ik mijn fiets weer op, en dan gaan we naar huis!
Goed plan?
GRAPJAS :|
Sanniiy16 schreef:hahahaha dombo hoe kom je erop
! Het veulen is net als die van Sara een hengst en gaat waarschijnlijk Cesaro heten. Nu moet alleen Shaïra nog veulenen.