Jouw foto's zijn ook erg leuk Bar, hoe gaat het nu met Shaar?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het was zeker mooi weer! Vervelend dat je zo'n last hebt gehad van de rit Marieke. Dat was vast de laatste keer op Stud, wel tof dat je er dan nog leuke foto's aan over hebt gehouden. Orson en Nous waren gisteren ook echt in een bok-bui, dus ik kon er ook nog van genieten
Moet nog steeds lachen als ik die foto's weer zie
Was leuk!
wat een wind hier!
Nog wat kunnen doen met Orson gister? Volgens mij gaat t nu ook weer steeds harder waaien.. Begin ook weer meer verkouden te worden
Klonk net weer een weekje normaal
(staat op Scheldestad als eigen paard) Echt zo'n barbiepaard met die manen
Ik kom dus snel weer een keer langs! Misschien volgende week, anders die week daarop. Heb namelijk aankomende week een aantal examens die ik moet halen wil ik mijn diploma volgend jaar in ontvangst kunnen nemen. Maar je hoort van me!
Ben blij dat mijn eigen zadel lekkerder zit! Succes met lessen vanmiddag!
Kunnen we alle ins-en-outs weer eens bespreken. En ben benieuwd hoe groot Febe alweer is! Succes met je examens!
)
En Dizzy is idd schattig!
En die balkjes moeten we dus af en toe neerleggen voor Oz zn blije hoofd!!
) maar een een of andere malloot vond t leuk om links te rijden en in een bocht dus op mij te knallen
Gelukkig viel t allemaal wel mee, heb een blauwe voet, knie en been en ben dus paar dagen stijf geweest. Wat zijn er toch stomme mensen he!
)
Hihi en op Nanda: miep miep Zoeffff!
(al heeft Nanda liever geen natte voeten, geloof dat Daan daar niet zo mee zit
)
Als ik dan weer aan de afgelopen paar dagen denk, hadden we t toen helemaal nog zo slecht nie! En dan werden ze allebei nog eens verwend met balkjes (
) Orson had echt een lief, blij hoofd bij die balkjes. Alsof hij het maar niet kon geloven dat hij t echt mocht. Vossen kleuren zo leuk bij de herfst hè
Ik had jullie ook al weer een poosje niet zien lessen, maar vind ook dat je duidelijk vooruit-gang kan zien hoor
En gelukkig dat jullie blij zijn met de foto's, doe je t toch ook wel voor hè
Was je nicht blij om te zien dat hij het nu weer prima naar zin zin heeft en lekker in zijn vel zit? (maak echt te weinig foto's de laatste tijd.. Gun mezelf gewoon geen een doe-lekker-gek-met-de-camera-en-probeer-gewoon-wat-moment.. Ach wie weet toch een keer een cursusje doen
)
(Ik heb al mooi weer besteld
) 
Vind het vandaag iig weer flink koud! Hoe is t met jou Cis?
) op Scheldestad van de Ponyhof. Kruising Groninger x Belg. 

(zou ook wel kunnen kloppen met Ko Blaas als fokker...) En nu behoorlijk teddy
(hoop ik...
)
Hoe gaat t met jou Bar?
Gelukkig hadden we warme choco om weer op te warmen
...