manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 14:40

Top foto's meiden! Fijn dat jullie zo genoten hebben van de rit :D
Jouw foto's zijn ook erg leuk Bar, hoe gaat het nu met Shaar?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 14:15

oh echt helemaal leuk die foto's,dankjullie wel en dat commentaar erbij, hoe verzin je het. Heb nu nog steeds last van mn kont en schouders, wist gister niet hoe ik moest zitten....was blij dat ik weer op mn eigen paardje kon, want dat gebok van stud vond ik niet echt grappig....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 14:32

Superleuke foto's Anne! We hebben wel wat grappige momenten vast kunnen leggen :) Het was zeker mooi weer! Vervelend dat je zo'n last hebt gehad van de rit Marieke. Dat was vast de laatste keer op Stud, wel tof dat je er dan nog leuke foto's aan over hebt gehouden. Orson en Nous waren gisteren ook echt in een bok-bui, dus ik kon er ook nog van genieten ;)
Wat een weer zeg, echt niet normaal! Kijken of het nog een beetje fatsoenlijk wordt vanavond, wil toch graag wel even wat met m'n knollie doen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 19:23

Hoe is t nu met je spieren Mariek? alles weer een beetje normaal? Gekke stud :P Moet nog steeds lachen als ik die foto's weer zie :D Was leuk!
Wat een storm de afgelopen dagen inderdaad. Heb alleen de onweer/hoosbui van zondag meegemaakt hier. Ik zat gisteraaf in de trein en onderweg heb ik niets gemerkt. Tot ik uitstapte :P wat een wind hier! :oo Nog wat kunnen doen met Orson gister? Volgens mij gaat t nu ook weer steeds harder waaien.. Begin ook weer meer verkouden te worden :\ Klonk net weer een weekje normaal :Y)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 12:24

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:54

Ik loop een beeeeetje achter de feiten aan maar: fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie rit!
Ik heb erg moeten lachen om de foto's. Vooral om de dikke buik van Nanda en om haar bokacties. Leuk hoor...

Hoe is het met jullie??!! Zo te lezen goed. Ik had een hele hoop bij te lezen al is het nog niet eens zo snel gegaan haha. Ik heb het op 't moment weer megadruk. Gelukkig morgen alweer mijn laatste stagedag en dan hoop ik daarna weer "normale" weken van 50 uur te maken i.p.v. 70-80 uur.

Thirz... ik mis Nous, echt heel heel erg ;( Ik kom dus snel weer een keer langs! Misschien volgende week, anders die week daarop. Heb namelijk aankomende week een aantal examens die ik moet halen wil ik mijn diploma volgend jaar in ontvangst kunnen nemen. Maar je hoort van me!

Groetjes weer :wave:

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 12:40

Ik zit thuis, heb namelijk een erg slimme actie gehad gisteravond. Was op weg naar huis met mn scooter toen er opeens een ventje op een fiets zonder licht uit een straatje kwam zeilen (terwijl hij haaientanden had staan)... dus ik had 2 opties, of keihard remmen en dus op mn bek gaan, of dat ventje aanrijden.

Naja dus maar de minst kwaaie gekozen en enorm hard op mn snufferd gegaan met mn scooter (die lekkere kapschade heeft nu)...

Ventje was ook nog zo aardig om gewoon door de fietsen, lekker dus

Eerst leek t wel mee te vallen, dus ik op de scooter geklommen die t gelukkig nog deed en naar huis gereden. Moest nog 5 min, dusja. Onderweg begon mn linkervoet echt extreem veel zeer te doen...

Toen ik thuis was kon ik niet meer op mn linkervoet staan, naar binnen gestrompeld en meteen ijs erop.

Het deed echt suuuper veel zeer aan de binnenkant van mn voet, de scooter is daar ook echt op gevallen... naja mn linkerknie werd ook helemaal dik en blauw (en is mega stijf nu en doet best zeer)...

Vanacht had ik naar de wc gelopen en kon ik daarna gewoon niet meer slapen van de pijn, dus frans ff 2 ibuprofen laten halen en toen sliep ik na 1,5 uur weer gelukkig.

Kortom, kneusje zit nu thuis en kan niet werken. Ben nog wel naar de huisarts geweest, die zei dat ik m zwaar gekeusd heb en 1 week rust moet houden. En wat kan barbara dus echt niet: rust houden! Bleeeeegh! Ben t nu al beu!

Dus ik hobbel een beetje door t huis en zit geregeld met mn pootje omhoog. Als ik gewoon zit doet t niet echt zeer, maar ik kan niet op de binnenkant van mn voet steunen en mn voet optillen doet echt mega veel zeer.

Morgen ook nog thuis en hopelijk kan ik maandag weer een beetje gaan werken....

Bah! Heb hier echt een hekel aan! Is mn paard weer goed ben ik zelf kreupel!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 21:33

Heej! Wat oliebol Bar! Lekkere wegpiraten hier op Walcheren: Thirz was ook al ondersteboven gereden en kreupel daardoor! Hoe is het nu met je pootje Bar? En kun jij nog bewegen Thirz?
Kims, leuk weer wat van je te horen! Snap dat je het druk hebt zeg! Leuk als je weer eens naar stal komt, zorg ik dat ik er ook ben!
Afgelopen woensdag heeft Anne foto's gemaakt van Thirz en mijn les (voor het eerst eens samen in de les, was grappig!), zitten een hoop leuke tussen! Ik zal er nu een paar van mij plaatsen, dan doet Thirz dat vast morgen wel van die van haar. Oz zit nu weer een stuk beter in zijn vel na de hoefkatrolproblemen in het voorjaar en de verhuizing-stress: ik vind zelf dat hij er goed uit ziet nu qua gewicht (hij was mager geworden en de bespiering was een eind weg) en het rijden gaat ook wel fijn! Ga de foto's nu uploaden!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 21:49

hoi, ik heb ook nof foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Beetje wazig maar hij gallopeerd
Afbeelding
schatjes...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 22:28

Hier zijn ze dan! Let vooral op Orson zijn blije hoofd toen hij over de balkjes mocht :D Hij wilde steeds maar harder en toen hij er in galop overheen mocht was hij helemaal happy haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:17

Hey Bianz, de foto's zien er echt goed uit...leuk...vond het vorige keer ook erg leuk om je weer eens te zien rijden, en toen vond ik t er live ook erg goed uitzien...vooral je wijken he..hihi...
Bar, wat vervelend dat je zo bent gevallen, stom dat dat jongetje gewoon door is gereden...
Thirz, wat heb jij gedaan dan? Ben ook benieuwd naar jouw foto's...
Nel, schattige foto's van Daan en Dizzy....

Heb zelf nog wel een paar dagen last gehad van mn zitbeenknobbels, haha, weet weer precies waar ze zitten....auw...
Morgen weer les, hoop dat t droog is en Jade zich gedraagt, bij Montoya was ze heeeel stout geweest gister, dus ben erg benieuwd....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 10:46

Leuke foto's Nel. Zo te zien is Daniël helemaal happy met zn huisdier! Zo cute!

Wauw mooie foto's Bianca, Orson gaat steeds ruimer lopen!

Ja Thirz, wat heb jij dan uitgespookt?

Hmmm misschien komt t wel door de harde wind dat Jade zo stout is, tis ook wel echt stom weer, al zie ik nu een zonnetje!

Gisteravond had ik weer echt super veel last van mn voet, waarschijnlijk toch te veel gedaan gisteren...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 12:44

Leuke foto's Nel! Daniël groeit echt als kool! En Dizzie is ook echt een schatje :)
Echt balen Bar, zo'n kneuzing kan wel ff duren! Als je twijfelt of hij wel echt gekneusd is kan ik anders wel ff bij m'n collega een afspraak maken voor een echo?
Hoe was Jade vandaag Marieke? Was ze een beetje braver? Het zit idd ook echt in de lucht; al die paarden hebben last van de wind en regen lijkt het. Hopelijk heb je lekker gereden!
Bedankt voor de leuke reacties! Als ik de foto's vergelijk van eerder met die van nu zie ik zelf ook vooruitgang, ben echt superblij dat Oz gewoon beter loopt dan ooit bij mij na alle problemen :)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 12:50

Mn voet deed gisteren heel veel zeer savonds, kon er toen echt geen steun op nemen. Maar nu gaat t opzich wel weer... mn linkerknie is ook helemaal blauw en super pijnlijk, dus dat is ook wel lastig aangezien t ook mn linkervoet is die zo'n pijn doet.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:32

Zo, tijd voor een lange post :Y)
Cis; hoe gaat het met jou dan? In december nog ergens in de buurt om weer eens bij te kletsen?
Marieke; dus nog lang last gehad van de rit op Stud! Voelde de dag erna mn zitbeenknobbels ook weer heel goed :+ Ben blij dat mijn eigen zadel lekkerder zit! Succes met lessen vanmiddag!
Kims; laat maar weten wanneer je naar Nous wilt, gezellig :) Kunnen we alle ins-en-outs weer eens bespreken. En ben benieuwd hoe groot Febe alweer is! Succes met je examens!
Tjee Bar, ook een flinke smak gemaakt! Rustig aan doen dus (en das moeilijk, kan ik ook nooit :+ )
Beterschap, hopen dat je er snel wat meer mee kan! Heb je iemand voor de paardjes te zorgen?
Die Daan houdt er wel van om door de blubber te rennen zie ik al Nel :') En Dizzy is idd schattig!
Bianz: mooie foto's, geven een goed beeld van de vooruitgang, heel gaaf om te zien, zeker na alle ellende :j En die balkjes moeten we dus af en toe neerleggen voor Oz zn blije hoofd!!
En wanneer houdt dit weer eens op?! Begin t nu toch wel beu te worden. Vanmorgen gelukkig weer eens droog kunnen rijden met een zonnetje. Tis nu alweer aan het regenen :\

Nou, ik heb dus van de week ook 'ongelukje' gehad. Reed gewoon rechts met mn fiets (zoals dat hier toch hoort! :+ ) maar een een of andere malloot vond t leuk om links te rijden en in een bocht dus op mij te knallen :roll: Gelukkig viel t allemaal wel mee, heb een blauwe voet, knie en been en ben dus paar dagen stijf geweest. Wat zijn er toch stomme mensen he!

En verder heb ik dus ook foto's van mn les. Was weer enige tijd geleden, dus was erg benieuwd hoe het er nu uitzag. Ook al blijf ik kritisch naar mezelf (tis nooit goed he) toch ben ik blij met deze foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog 2 bloopers; Nous beeldt graag in dat dit sprongen zijn :+

Afbeelding

Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:36

Haha die laatste foto is echt geweldig Thirz! Verder ziet t rijden er fijn uit.
Ik heb niet echt iemand voor mn paardjes, Iris zit natuurlijk in Den Haag. Maar als t goed is komen mn ouders zo ff buurten en gaat mn vader ff mee naar stal...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:30

Ik heb jullie (Thirz+Nous en Bianz+Orson) al een poos niet meer zien rijden natuurlijk, maar wat een vooruitgang zeg op de foto's! Echt leuk om te zien :)

@Bar: jammer dat je nu niet meer kan rijden. Het is niet echt jouw jaar zullen we maar zeggen!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 21:24

Thirz, mooie foto's, ziet er netjes uit, vind vooral die galop foto erg mooi...die laatste 2 zijn ook typisch Nous haha...toch even laten zien dat ze stiekem toch een hert is hihi....
Hoe is t nu verder met je? Niet te veel last meer van je knie, voet en been?
Bianz, wat vond je nicht van de foto's? Leuk weekend gehad?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 20:54

Phoe wat een weken Kims! Wel alles af kunnen krijgen en stage goed gehaald? Nog leuke weetjes en foto's van febe? (nu we toch in de foto sfeer zitten :P)

Leuke foto's Nel! Vind Daan echt een beetje op Ureka lijken :) Hihi en op Nanda: miep miep Zoeffff! :):) (al heeft Nanda liever geen natte voeten, geloof dat Daan daar niet zo mee zit :Y) )
En Dizzy is leuk! Ook een ondeugd volgens mij! Daniel is ook weer flink gegroeid zeg!

Joh er is zelfs nog een zonnetje te zien op de foto's van woensdag! :wow: Als ik dan weer aan de afgelopen paar dagen denk, hadden we t toen helemaal nog zo slecht nie! En dan werden ze allebei nog eens verwend met balkjes ( :):) ) Orson had echt een lief, blij hoofd bij die balkjes. Alsof hij het maar niet kon geloven dat hij t echt mocht. Vossen kleuren zo leuk bij de herfst hè :P Ik had jullie ook al weer een poosje niet zien lessen, maar vind ook dat je duidelijk vooruit-gang kan zien hoor :j En gelukkig dat jullie blij zijn met de foto's, doe je t toch ook wel voor hè ;) Was je nicht blij om te zien dat hij het nu weer prima naar zin zin heeft en lekker in zijn vel zit? (maak echt te weinig foto's de laatste tijd.. Gun mezelf gewoon geen een doe-lekker-gek-met-de-camera-en-probeer-gewoon-wat-moment.. Ach wie weet toch een keer een cursusje doen :) )

Volgens mij zat er ongeluk in de lucht, Thirz en Bar allebei een stom ongeluk op de weg... Sommige mensen letten gewoon echt niet op! Hoe is t nu met jou Bar? Vandaag weer kunnen werken? Je paardjes het weekend toch nog doorgekomen?

Bijgeslapen van t weekend Mariek?

Enne iedereen houdt die 9e januari toch wel netjes vrij toch?! 8-) (Ik heb al mooi weer besteld :j )

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:46

Haha, ja we moeten wel mooi weer hebben de 9de want anders beslaan de ramen en dan zien we niets :+
Thirz, moet jij werken komend weekend? Ik kom naar huis namelijk dus misschien is het leuk om zondag iets te doen? En anders in de kerstvakantie?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 16:07

haha, nou hopen dat de weermeneer naar mij luistert en mooi weer geeft dan :P Vind het vandaag iig weer flink koud! Hoe is t met jou Cis?

Ow Bianz, hier nog foto's van Ko. Was je benieuwd naar toch?
Er staat sinds 3(?) weken een nieuw paard(je :P) op Scheldestad van de Ponyhof. Kruising Groninger x Belg.
Afbeelding
*verhaaltje op de scheldestad site*
Ko is echt nog maar net op Scheldestad en is (nog?) niet van ons maar van ponyhof Aagtekerke, in de winter is er daar minder werk voor de paarden en gaan ze naar een winterstalling. Een heleboel ruiters hebben hier al meer paarden van meegemaakt zoals Flip, Trendy en Shadow en in het verleden nog andere.
Ko is nog erg jong hij is geboren op 1-7-2006 in Aagtekerke, zijn kleur is bruin. De moeder van Ko is een Groninger en de vader een Belgisch trekpaard en hij is genoemd naar zijn fokker Ko Blaas.

en nog foto's van de Ponyhof zelf.
Afbeelding
Afbeelding

Echt een droppie om te zien! Zo'n lief hoofdje! Beetje zo'n puppie Anza hoofdje :j (zou ook wel kunnen kloppen met Ko Blaas als fokker...) En nu behoorlijk teddy :P

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 16:44

Ja, 9 januari is het stralend mooi weer :j (hoop ik... :+ )
Cis; dit weekend zit ik vol met werken, weekend erop ben ik wel vrij, maar jij zeker niet he... Anders moeten we idd tot kerstvakantie wachten, wanneer ben jij dan thuis? Want ik moet tussendoor wel werken!
Mijn blauwe plekken zijn gelukkig aan het afnemen...worden nu geel. Heb er geen meer last van :) Hoe gaat t met jou Bar?
Die Ko ziet er grappig uit!
Vandaag weer een leuke nieuwe route ontdekt met de paarden. Helaas werden we halverwege geteisterd door een flinke regenbui, dan is het echt kouhoud :\ Gelukkig hadden we warme choco om weer op te warmen :))

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 19:50

Mijn knie doet nog zeer... en vooral mn voet. Die voel ik echt nog bij iedere stap :(...
Eigenlijk voelde ik m vandaag meer dan maandag, komt vast door t werken, dit weekend maar weer lekker met mn pootje rustig aan doen... Verder nog wat flinke blauwe plekken, maar die trekken al wat weg...

Het was echt mega koud vandaag! Ik ging met shaar fietsen en mn vingers vroren er bijna af!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 23:31

Zo, dit hebben we net in elkaar geknutseld voor Paardoes:

Afbeelding

Leuk toch?! :)

Verder nog een aantal foto's uit de oude doos die ik ineens nog vond:

Nous aantal jaar gelee
Afbeelding

En dees zijn té hilarisch :') (kan je t je nog herinneren Cis? :+ )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Goed, nu weer naar niveau 8)7

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 23:33

Pieten niveau? }>