whaah t gebeurt ons elk jaar weer xD dan komt er eerst niks, en opeen vet veel en in t snoep bijna op, dus gaan we naar de winkel om wat bij te halen, en dan komt er niks meer xD
haha mn zus zou net nog een zakje ophalen, dacht ze k neem er meteen 3 mee xD en nu hebben we dus nog 3 volle zakken xD nouja er zal nog wel wat komen maar niet heel veel meer
Nou de eerste helft ging echt niet zo lekker....tweede helft gelukkig wel!! Hopelijk gaat het zondag goed!
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-11 23:22
weer een proefje zondag? succes alvast! voor als ik het vergeet zondag
morgen naar bilderberg hotel 't speulderbos in Garderen met de Fam. ben benieuwd, we zijn er als een keer eerder geweest, maar toen was ik zo klein dat ik het me niet meer herinner
Edit: ziet net dat dit best dicht bij barneveld ligt jah
Omg wat ging het vandaaag sleeeecht!! Pfff maja slechte generale, goeie finale? Hoop ik haha nouja zie t zondag allemaal wel... Zo lekker slaaaaapen en lekker uitslaaaaaapen!! heerlijk
ik ga vandaag maar eens hard aan de slag voor school. Vanavond werken en morgen een drukke dag, dus moet het van vandaag hebben! Maandag lootjes trekken met de kids dus nu even hard aan het bedenken wat ik kan vragen voor 3.50... mmm
hihi ik kom ook net pas me bed uit rollen (A) Wietse ging er om 8uur uit omdat hij moest werken en toen heb ik nog heeerlijk 3uurtjes geslapen ! Vandaag gaan we vrij weinig doen, vanavond lekker uit eten omdat zijn ouders 29 jaar getrouwd zijn
Zo, net mijn verslagje getypt en gemaild naar de vaste leerkracht van de groep 8 waar ik de afgelopen drie dagen ben geweest. Woensdag mag ik weer naar die groep 8, sowieso tot aan de kerstvakantie. Was een leuke, open maar wel erg drukke groep 8. Vrijdagmiddag iets creatiefs doen.... en dan beginnen ze meteen met roepen, "nee", "stom", "kan ik niet" etc... en toen ze uiteindelijk bezig waren kwamen er ontzettend mooie dingen uit.
Ze zijn ook al getrouwd toen ze 20 en 21 waren ofzo haha. Maar m'n schoonmoeder is echt lief joh! Ik was er gisteren pas om 8uur en toen had ze nog eten voor me opgewarmd en een groenteburger! Toen heb ik nog lekker gebakken aardappelletjes zitten eten hihi.
Ja morgen weer wedstrijd! Eerste keer F13! Dus ben echt benieuwd! En we starten allemaal in de kleine binnenbak, das wat minder grappig.... ik heb 1x daar gereden met Dixie toen met oefenen voor de zitcompetitie en toen had ik 1 brok spannig onder me. Gelukkig start ik gewoon weer als eerste en kan ik dus daar inrijden. Dan komt het wel goed denk ik (hoop ik ). Dan na me proef spring ik er meteen af, geef Dixie aan de volgende die op haar moet en dan meot ik meteen Marlous voorlezen
Ik ga nu ook even aan school werken en dan vanavond werken.
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 12-11-11 13:20
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Vandaag weer gewerkt van 7 tot half 6. Pff en vanochtend alle paarden alleen naar buiten gegooit( zijn er maar 30 paarden waarvan de meeste aan de hand. Gelukkig was toen iemand ondertussen wel al met de stallen begonnen. Ik moest om 9uur de hengst klaar hebben staan. ( is van een oudere man en die wilt altijd zijn paard klaar hebben staan en helemaal netjes) en 40 minuten later kon ik hem weer overpakken en na verzorgen. Toen kon ik ook eindelijk op gaan strooien. Gelukkig met de grote wissel (bijna alle paarden eruit voeren en weer andere erin) gelukkig was het meeste al wel geveegt dus hoefde alleen maar aan te vegen, Toen pauze , vanmiddag gelukkig wel rustig middagje gehad. Hoefde alleen maar een paard te longeren, hooi geven paarden binnenzetten vegen en brok geven
Ik moest eerder beginnen op me werk. Me baas belde om half 4 of ik al kon komen. Dus ik heb even me verslag afgemaakt en toen ging ik. Moest eigenlijk om 5 uur beginnen. Nu net thuis. Even me spullen voor morgen pakken en dan lekker me bedje in.