Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

laat het geluid maar uit
Flevolander schreef:Je bedoelt dus te zeggen dat je zelf proeven hebt gereden waar je een wp terecht vond maar die niet kreeg en je het idee had dat dat aan de smaak van de jury lag? Ja daar ben ik natuurlijk niet bij geweest en kan ik verder niet over oordelen. Het nadeel bij de dressuur is dat het gewoon een jurysport blijft.. Springen is simpel.. een balk is een balk wat dat betreft

En daarnaast was die toen ook echt puur mee voor de ervaring.

Ik ben nog helemaal niet bezig met serieus rijden, maar meer met hem naar mij laten luisteren. Dat is bij hem namelijk altijd wel een struikelpunt. Hij is super dominant en doet er vaak alles aan om zijn wil door te laten komen.

,
, Eerst dacht ik dat je hondje dat achter jullie aanliep een kipwas

Broccoli schreef:Elja schreef:Praten vind ik niet zozeer een probleem, maar met iemand die ik niet ken en so called mij ermee kan helpen is waar ik mee zit.
Je bent de baas van je eigen geest en uiteindelijk ben je zelf degene die het moet oplossen
Nja dat klopt wel, maar soms heb je wel iemand nodig die het goede in je geest naar boven haalt. Zonder therapie was ik nooit zover gekomen qua eetstoornisDat kon ik echt niet zelf.
ik droom het ook niet ofzo
ik weet heel goed dat niet alle jury's van friezen houden, dat heb ik van heeeeel dichtbij mee gemaakt.

)

Annie_ schreef:Ziet er goed uit elja !!![]()
En ook rustig ik ken gringo dan wel van een tijd geleden
maar er is echt een groot positief verschil tussen nu en toen!
hij oogt veel rustiger

Kirsten_D schreef:Zit er leuk uit Elja! Als ik jou verhalen lees, had ik echt een racekonijn verwacht, maar dat valt mij heus wel mee. Lastig dat je alleen op het gras moet rijden, hebben jullie op stal geen bak?

Broccoli schreef:Nou, vandaag ben ik boerin. Cornel is buitenshuis aan het werk dus moet ik voor de koeien zorgen.
Ze hebben me wel even ontgroend hoor.
Had een kalfkoe waarvan het kalf achterstevoren lag. Die heb ik er dus af kunnen trekken. Ging gelukkig goed. Het is een gezonde man! Nou toen die koe melken voor de biest, rende de hele stal door want mevrouw kon helaas niet in het afkalfhok. Uiteindelijk ook gelukt! Toen het kalf in zijn hokkie gelegd en daar ligt ie nu lekker bij te komen. Mams maakt het gelukkig ook goed.