ik ga ook nergens heen we zouden wel nogsteeds naar marry poppins gaan, maar dat zegt mn moeder al bijna een jaar lang xD
haha, ik zeg maar niet dat ik me verveel, want dan krijg ik te horen dat ik moet gaan leren maar mn ouders hebben er eigenlijk nog niks over gezecht
mn moeder wil er ook wel heen, maar mn vader hoeft niet perse, en mn zus ook niet.dan zeg ik ook al steeds, dan gaan we toch met zn 2e, is ook goeddkoper maar dan reageren ze niet
mr t is best wel heel duur!!want als we gaan gaan we 1e of 2e rang, maar dat kost wel minstens 70 euro...
maar hee ik gaat afsluiten, gaa vast me tandjes poetsen en dan zo na de uitslag van sytycd kijken. Toedels!
jah of 2e rang kan ook nog wel, maar 5e zit je of achter een paal, of zo dichtbij het podium dat je gewoon niks kan zien...
Zo ik zit alweer in de tram naar Leeuwarden, me vakantie is weer voorbij. Nog 7 weken en dan weer vakantie Vndaag lekker koeien scheren, hihi ik ben benieuwd!
Haha zo denk ik er ook over linn, aftellen naar de volgende vakantie Waarom ga je eigenlijk niet zondag al naar Leeuwarden?