Kijk je weet maar nooit wat je in de kast hebt liggen. Veel plezier Marion leef je uit!
cassandra84
Geplaatst: 06-04-11 12:43
Oehh voor een kadootje naar divoza. Het is altijd zo leuk om naar de aanbiedingen te kijken daar en dan volhouden om niks mee te nemen.
Iedereen alvast een heel prettig lang weekend werkt er nog iemand op vrijdag???
Nicam
Geplaatst: 06-04-11 12:47
Veel plezier bij Divoza.... en nee... ik heb niets nodig. Ook voor mij geldt dat als ik daar heen ga voor iets of maar 1 dingetje is mijn zelfbeheersing nog in de auto of zo en koop ik weer de hebbedingen Jaaaa...ik heb hele grote bal een hele mooie paarsachtigblauw. Volgens mij iets kleiner dan dat Monya heeft, maar groot genoeg voor voetballen. Eerst even apart aanleren en dan misschien een eigen elftal? Schiet mij gewoon aan als je ook wil gebruiken of mee wil doen. Hartstikke leuk toch
taverno
Geplaatst: 06-04-11 13:40
Ik heb een paar heeeeeeele mooie rijlaarzen met dank aan veel stalgenootjes. en een goedkoop halstertje
@Nicam. Leuk dat je gaat oefenen met de bal! Ik wil hem wel een keertje van je lenen of meedoen als je het nog een keer gaat proberen. En dan ga ik hetzelfde doen als waar jullie mee moesten beginnen. Bal in de bak en ik met Fa aan de hand door de bak lopen alsof er niks aan de hand is. Ben benieuwd hoe hij dan op de bal reageert. Ik heb een hele tijd geleden hem los in de buitenbak gedaan en toen een bal erin gegooid. Toen vond ie hem heel eng en liep met een grote boog eromheen...
@CYkie....Natuurlijk mag je lenen en meedoen.....hoe meer zielen deste meer plezier @ Taverno....hele mooie laarzen zeg...hoop dat je er jaren lang plezier van gaat hebben. Gatver....wat een filmpje zeg
Wat een kansloze kinderen zeg, dat filmpje is om te kotsen, een 15 jarige die aan de docent vraagt : ' blijf bij ons blijf bij ons' en een docent die dat dan niet doet, dat bestaat gewoon niet. Ik moet over een maandje naar Barcelona toe met Mavo 3, mag hopen dat die zich beter gedragen
taverno
Geplaatst: 06-04-11 20:08
Tence zijn kiezen zijn gedaan en hij was niet zo heel meewerkend. maar uiteindelijk is het wel gelukt gelukkig.
secricible
Geplaatst: 06-04-11 21:50
Pff, inderdaad een kansloos filmpje zeg, wat een sneu geval...
Ik had vandaag les, helemaal super. Hij was niet zo lekker als maandag, maar liep wel redelijk z'n rondje gelukkig. Om de 1 of andere reden had hij besloten dat links het bit echt helemaal muurvast zat, dus daar hebben we even hard aan gewerkt! Zag overigens nog iemand lopen met een grote bal, was dat iemand van jullie?
Verder nog een lekkere rotdag gehad, hondje is moedwillig aangevallen door een andere hond. Kerel liet de lijn ineens vieren waar zijn hond aan zat en hond vloog Sumiko aan. Ben onwijs verdrietig en boos, hond heeft er gelukkig mentaal niet veel van lijkt het, alhoewel we af moeten wachten hoe ze nu op andere honden gaat reageren. Wel een bijtwond in haar zij, dus haar mooie vachtje is weggeschoren en flink aan de medicijnen. Eigenaar van die andere hond weigerde zijn gegevens aan me te geven, politie doet er helemaal niets mee verder, totdat ik zijn gegevens zou hebben. Wat moet je daar nou mee? Ben blij dat ze verzekerd is en dat ik daarom niets hoef te laten in de behandeling, maar wil gewoon dat die hond niet meer zo los mag lopen...
Splinter
Geplaatst: 06-04-11 22:40
naja secrible wat een idioot zeg hopelijk gaat het goed met je hondje
ik heb ook weer heerlijk les gehad, Lief doet het echt megagoed
_Noah
Geplaatst: 06-04-11 22:43
Marion wat een mooie laarzen! Zulke heb ik vorig jaar ook voor mijn verjaardag gehad en ben er zo ontzettend blij mee! Met babydoekjes poets je ze zo weer op
Jeetje secrecible wat erg van je hondje! Zo zielig! Hoop dat ie er niks aan overhoudt. En wat een eikel zeg! Neem aan dat hij wel weet hoe zn hond reageert op anderen honden dus moet hij daar rekening mee houden.
ja, moet zeggen dat ik er veel verdriet van heb. Ben het meest bang wat ze nu gaat doen tegenover andere honden. We waren zo goed op weg om haar te leren hoe het moet, maar verdorie, kans is nu natuurlijk dat ze zelf of direct om haar heen gaat bijten, of dat ze doodsbang wordt van andere honden. We moeten het maar afwachten. Kan er ook gewoon niet bij dat hier niets tegen gedaan wordt. Ik ben met een stapel papieren bij de politie geweest. Deze kreeg ik van de dierenbescherming, stond in dat er proces verbaal opgemaakt moet en kan worden tegen deze man. Politie weigert dit helaas vaak te doen en zo ook hier in Den Haag, ondanks al mijn papieren en ondanks dat ik echt heb staan banketstaaf als brugman. Enige wat ze zouden doen was een bijtrapport opstellen, mits ik naam en adres heb. Hoe ik dat moest doen, als meneer het weigerde wisten ze ook niet, behalve dat ik de politie had kunnen bellen. Alsof zo iemand rustig gaat staan wachten tot de politie er is!
Tzal allemaal vast wel goed komen, maar ik weet wel dat mijn hond echt niet meer in de buurt komt van andere honden, tenzij ik ze ken. Loop wel een blokje om, zeker met dit soort rassen, gecombineerd met zo'n baasje als er achter liep.