Tytje schreef:ATE schreef:vanmiddag kwam megan met ate ff naar me huis leuk hoor
Geweldig. Ate stond zeer rustig in zijn stal, maakte er niks van.
die maakt zich nooit druk kan in eentje in de stal staan maakt hem niks uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:xan schreef:Weet iemand van jullie of ze het pad naast de buitenbak ook gaan straten ???
Ik denk het wel, het is nu helemaal geëgaliseerd zeg maar. Zou toch ook wel handig zijn, lijkt me. Ik vind het wel heel mooi worden hoor achter, we worden straks nog een kak-stal
xan schreef:Ja, ze zei ook tegen mij dat we weer samen moesten gaan starten. We waren met Liquita en Ulrieke ook samen begonnen. Maar....ik moet eerst nog heeeeel veeeeel oefenen hoor, hihihi.Ik dacht al dat ze hem los zou laten, maar ik zou vanavond gezellig een bakkie koffie thuis gaan doen,
dus zou om 21.00 uur thuis zijn.
Ik hoop voor haar dat ze er dadelijk weer leuk en fijn mee kan gaan rijden.
Ze grapte al naar Kim en mij dat ze nu weer wat had om in te halen
LIQUITA schreef:xan schreef:Weet iemand van jullie of ze het pad naast de buitenbak ook gaan straten ???
Ik denk het wel, het is nu helemaal geëgaliseerd zeg maar. Zou toch ook wel handig zijn, lijkt me. Ik vind het wel heel mooi worden hoor achter, we worden straks nog een kak-stal

LIQUITA schreef:Ja, ze zei ook tegen mij dat we weer samen moesten gaan starten. We waren met Liquita en Ulrieke ook samen begonnen. Maar....ik moet eerst nog heeeeel veeeeel oefenen hoor, hihihi.
ATE schreef:winnitou schreef:tuurlijk,
maar de vraag blijft altijd.......
wanneer.......???????
niet zo negatief hoor ze zijn hart aan het werk
winnitou schreef:Er staan nog wel wat paarden, maar hij stond wel zo bij het hek alsof hij eraf wilde, samen met Tyson (ik was ff met San naar OJ) . Ik grapte nog dat Tyson en Napoleon de taak van First en Mavantos lijken overgenomen te hebbenstaat er nog wel wat paarden op het land of staat Nap ondertussen alleen
.