Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wilma
moet wel beetje wennen hoor weer full timewerken na een weekje met drie dagen en daarna een week vrij. Ik wil weer vakantie! 
)

Binar schreef:Ik hoor net van John dat alle paardje er nog staan en dat merendeel ligt te tukken!!
tss die beessies hebben t beter dan mij, ik ben al weer ff eruit.. wilde wel graag blijven liggen maar lukte gewoon niet![]()
Zou wel eens normaal 9 uurtjes willen slapen zonder wakker worden e.d.

Zijn ongeveer 0,5 cm heuvels ... is toch niet leuk meer!
, dan is mijn moeder jouw collega!!!
, ze werkt in de tanthof en voorhof! een HEEL enkele keer is in de stad.. Ze werkt vooral veel samen met ruud! Die werkt volgens mij wel vaak bij jullie!
Ik mag lekker naar huis
Marjo_Wystan schreef:Princesspres schreef:marjo heb je weleens knoflook tabletten geprobeert? Schijnt wel te helpen zeggen ze...
Nee niet geprobeerd... denk alleen dat ik er nog een probleem bij creeer, hahah...

hihi..
vond het toen welletjes, we zijn goed geëindigd, denk dat we toch nog zo'n 45 min zijn bezig geweest
, maar hij begint al een beetje zelf zaadjes te eten (me andere vogel doet het erg graag voor is een beetje hebberig dus wat bij een ander ligt is lekkerder) heb nog geen foto maar heir een foto van de kleur was heel apart (gelijk 10 euries duurder
)