Nicole1995 schreef:
Vanmorgen paar fotootjes gemaakt met Bonita in de buiten bak,wilde er graag een paar hebben van de sneeuw zo mooi vind ik dat
al die sneeuwfoto`s.
mooi hoor die foto s
is de buitenbak niet hart van het ijs??
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shenavallie schreef:Citaat:waar haal jij petroleum in de buurt, ik haal het meestal in Heemskerk en weet dat het in Assendelft wordt verkocht maar weet geen adres in Zaandam
Hoi!
Wij halen het in Koog a/d Zaan, net over de brug naast Honigh. Tussen de fabrieken en de Aldi (ruim gezien) zit een benzinestation op de (raadhuis?)straat en die verkoopt petroleum. De pomp ervan staat aan de Zaan, dus je moet echt even met je auto naar achter rijden!
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Rowan komt binnen met een mop:
Ik neem koffie en mama neemt chocomelk:
Andersom.
nee hoor dan loopt het leeg
*gniffel* De moppen zijn nu nog kuis, ha ha!
Shenavallie schreef:Ik heb goed nieuws!!!! Mijn vader is vandaag voor het eerst sinds een half jaar weer mee geweest naar stal!!!!Sinds hij met Maisie en de kar aan de kletter is gegaan, durfde hij niet meer, maar hij is vandaag meegeweest!!!! Toen ik bij thuiskomst zei dat ik het leuk vond en hoop dat hij volgende keer weer mee komt en dat het dan hopelijk minder slecht weer is, zei hij "Zolang hoef ik toch hoop ik niet te wachten?"
Dus, yihaaaaa, hij begint de smaak weer te pakken te krijgen!!!!
![]()
@Liquita: Ik kon het moeilijk hardop zeggen, maar snapte je m'n aanwijzing richting m'n vader?
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:
Hoi!
Wij halen het in Koog a/d Zaan, net over de brug naast Honigh. Tussen de fabrieken en de Aldi (ruim gezien) zit een benzinestation op de (raadhuis?)straat en die verkoopt petroleum. De pomp ervan staat aan de Zaan, dus je moet echt even met je auto naar achter rijden!
dat is bij mij aan het einde van de straat links.benzinestation vos
Hij had voor Wesley en mij cadeautjes mee (dus Wesley keek er echt bij alsof hij zeggen wilde: "Blijf vooral nog eens 3 dagen weg!"
). Voor Wesley had hij een horloge mee, dat hij van zijn werk tijdens het Schiphol-uitje van vrijdag had gekregen: een gelimiteerde oplage met daarin een afbeelding van de 6 landingsbanen bij Schiphol (nee, geen 5 het zijn er echt 6
). Voor mij had hij een bakje met muntjes meegekregen, die zijn collega in de loop der tijd had gespaard. Zo blij als een klein kind ging ik natuurlijk meteen kijken of er "nieuwe" bij zaten, ha ha! Ben er eigenlijk nog steeds mee bezig, maar wilde even een "pauze" inlassen, hi hi! Er zitten er heel veel tussen die ik nog niet heb en ook een aantal die ik nog via Internet/Wesley's boek moet zien te achterhalen!
Miepie Muntje is dus nog wel even zoet, hi hi!
meelen schreef:Welke sneeuw? Die er al een paar dagen ligt en waar je al diverse keren overheen bent geweest?
Verder is het aan het dooien, dus het zal wel meevallen allemaal.
Volgens buienradar gaat het om een uur of 2 weer sneeuwen.
. Shenavallie schreef:Ik heb goed nieuws!!!! Mijn vader is vandaag voor het eerst sinds een half jaar weer mee geweest naar stal!!!!Sinds hij met Maisie en de kar aan de kletter is gegaan, durfde hij niet meer, maar hij is vandaag meegeweest!!!! Toen ik bij thuiskomst zei dat ik het leuk vond en hoop dat hij volgende keer weer mee komt en dat het dan hopelijk minder slecht weer is, zei hij "Zolang hoef ik toch hoop ik niet te wachten?"
Dus, yihaaaaa, hij begint de smaak weer te pakken te krijgen!!!!
![]()
@Liquita: Ik kon het moeilijk hardop zeggen, maar snapte je m'n aanwijzing richting m'n vader?
Nicole1995 schreef:
Vanmorgen paar fotootjes gemaakt met Bonita in de buiten bak,wilde er graag een paar hebben van de sneeuw zo mooi vind ik dat
al die sneeuwfoto`s.
. Ik wil dat ook nog zo graag (dan ook het liefst met het winterzonnetje erbij), maar ik durf First niet in de buitenbak te zetten
. Laatst hebben we ook wat mooie foto's van Willie gemaakt (staan op Roan z'n Hyves). ATE schreef:ben al weer uurtje thuis heb gezellie ff met liquita en erik in de kantine gezeten
ate in de stapmolen
was toch weer ff gezellie
de dijk was goed schoon
van mij mag het nu weer ophouden die sneeuw zooi
Shenavallie schreef:Dennis is een uurtje geleden thuis gekomen, veilig en wel!Hij had voor Wesley en mij cadeautjes mee (dus Wesley keek er echt bij alsof hij zeggen wilde: "Blijf vooral nog eens 3 dagen weg!"
). Voor Wesley had hij een horloge mee, dat hij van zijn werk tijdens het Schiphol-uitje van vrijdag had gekregen: een gelimiteerde oplage met daarin een afbeelding van de 6 landingsbanen bij Schiphol (nee, geen 5 het zijn er echt 6
). Voor mij had hij een bakje met muntjes meegekregen, die zijn collega in de loop der tijd had gespaard. Zo blij als een klein kind ging ik natuurlijk meteen kijken of er "nieuwe" bij zaten, ha ha! Ben er eigenlijk nog steeds mee bezig, maar wilde even een "pauze" inlassen, hi hi! Er zitten er heel veel tussen die ik nog niet heb en ook een aantal die ik nog via Internet/Wesley's boek moet zien te achterhalen!

LIQUITA schreef:Wij hebben na de manege weer lekker gewandeld met de honden, dit keer had ik m'n fotocamera mee. Foto's zijn niet geweldig geworden, maar heb ook een stukje gefilmd. Wel grappig om te zien hoe goed onze honden naar ons luiteren, whahahaha.
FILMPJE
xan schreef:Mooi Lin die foto's in de sneeuw.
Wil ik deze week ook nog eens ergens gaan proberen.
Shenavallie schreef:Dennis is een uurtje geleden thuis gekomen, veilig en wel!Hij had voor Wesley en mij cadeautjes mee (dus Wesley keek er echt bij alsof hij zeggen wilde: "Blijf vooral nog eens 3 dagen weg!"