De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:31

Nicole1995 schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vanmorgen paar fotootjes gemaakt met Bonita in de buiten bak,wilde er graag een paar hebben van de sneeuw zo mooi vind ik dat
al die sneeuwfoto`s.

mooi hoor die foto s
is de buitenbak niet hart van het ijs??

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:49

Shenavallie schreef:
Citaat:
waar haal jij petroleum in de buurt, ik haal het meestal in Heemskerk en weet dat het in Assendelft wordt verkocht maar weet geen adres in Zaandam

Hoi!

Wij halen het in Koog a/d Zaan, net over de brug naast Honigh. Tussen de fabrieken en de Aldi (ruim gezien) zit een benzinestation op de (raadhuis?)straat en die verkoopt petroleum. De pomp ervan staat aan de Zaan, dus je moet echt even met je auto naar achter rijden! ;)

Dank je, heb ik er weer een adres bij, en dicht bij, gebruik het ip alleen ip de camping maar je weet maar nooit (al de stroom uitvalt )

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:52

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
Rowan komt binnen met een mop:

Ik neem koffie en mama neemt chocomelk:
Andersom.
nee hoor dan loopt het leeg

*gniffel* De moppen zijn nu nog kuis, ha ha! :+

gelukkig wel! Vind sommige woorden waarmee hij thuis komt al heel wat. Maar met uitleg en humor lukt het nog wel om het eruit te krijgen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:53

Shenavallie schreef:
Ik heb goed nieuws!!!! Mijn vader is vandaag voor het eerst sinds een half jaar weer mee geweest naar stal!!!! *D Sinds hij met Maisie en de kar aan de kletter is gegaan, durfde hij niet meer, maar hij is vandaag meegeweest!!!! Toen ik bij thuiskomst zei dat ik het leuk vond en hoop dat hij volgende keer weer mee komt en dat het dan hopelijk minder slecht weer is, zei hij "Zolang hoef ik toch hoop ik niet te wachten?" :D Dus, yihaaaaa, hij begint de smaak weer te pakken te krijgen!!!! *\o/*

@Liquita: Ik kon het moeilijk hardop zeggen, maar snapte je m'n aanwijzing richting m'n vader? :D

Fijn voor je vader en voor jou (en maisie)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:54

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:

Hoi!

Wij halen het in Koog a/d Zaan, net over de brug naast Honigh. Tussen de fabrieken en de Aldi (ruim gezien) zit een benzinestation op de (raadhuis?)straat en die verkoopt petroleum. De pomp ervan staat aan de Zaan, dus je moet echt even met je auto naar achter rijden! ;)

dat is bij mij aan het einde van de straat links.benzinestation vos

Dan komen we gewoon eerst een bakkie bij jou halen voor we petroleum gaan halen...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:00

Nicole1995 schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vanmorgen paar fotootjes gemaakt met Bonita in de buiten bak,wilde er graag een paar hebben van de sneeuw zo mooi vind ik dat
al die sneeuwfoto`s.

Ze zijn goed gelukt! +:)+

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:05

fijn dat je vader weer met je mee wil naar maisie

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:06

Dennis is een uurtje geleden thuis gekomen, veilig en wel! :D Hij had voor Wesley en mij cadeautjes mee (dus Wesley keek er echt bij alsof hij zeggen wilde: "Blijf vooral nog eens 3 dagen weg!" :+ ). Voor Wesley had hij een horloge mee, dat hij van zijn werk tijdens het Schiphol-uitje van vrijdag had gekregen: een gelimiteerde oplage met daarin een afbeelding van de 6 landingsbanen bij Schiphol (nee, geen 5 het zijn er echt 6 ;) ). Voor mij had hij een bakje met muntjes meegekregen, die zijn collega in de loop der tijd had gespaard. Zo blij als een klein kind ging ik natuurlijk meteen kijken of er "nieuwe" bij zaten, ha ha! Ben er eigenlijk nog steeds mee bezig, maar wilde even een "pauze" inlassen, hi hi! Er zitten er heel veel tussen die ik nog niet heb en ook een aantal die ik nog via Internet/Wesley's boek moet zien te achterhalen! :D Miepie Muntje is dus nog wel even zoet, hi hi! :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:06

ATE schreef:
fijn dat je vader weer met je mee wil naar maisie

:D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:10

meelen schreef:
Welke sneeuw? Die er al een paar dagen ligt en waar je al diverse keren overheen bent geweest?
Verder is het aan het dooien, dus het zal wel meevallen allemaal.
Volgens buienradar gaat het om een uur of 2 weer sneeuwen.

Bij Johanna had het heel erg gesneeuwd hoor, vooral in haar achtertuin....whahahahaha :+ .

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:10

Nog een "monster" in de sneeuw! ;) Een keer raden wie....! :+
Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:11

winnitou schreef:
Rowan komt binnen met een mop:

Ik neem koffie en mama neemt chocomelk:
Andersom.
nee hoor dan loopt het leeg

_O-

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:14

Shenavallie schreef:
Ik heb goed nieuws!!!! Mijn vader is vandaag voor het eerst sinds een half jaar weer mee geweest naar stal!!!! *D Sinds hij met Maisie en de kar aan de kletter is gegaan, durfde hij niet meer, maar hij is vandaag meegeweest!!!! Toen ik bij thuiskomst zei dat ik het leuk vond en hoop dat hij volgende keer weer mee komt en dat het dan hopelijk minder slecht weer is, zei hij "Zolang hoef ik toch hoop ik niet te wachten?" :D Dus, yihaaaaa, hij begint de smaak weer te pakken te krijgen!!!! *\o/*

@Liquita: Ik kon het moeilijk hardop zeggen, maar snapte je m'n aanwijzing richting m'n vader? :D

Nee, eerlijk gezegd niet. Wist dan ook niet dat hij niet meer durfde. Maar begreep wel dat er iets was, daarom zei ik verder ook niks. Ik dacht...het komt wel. Maar wat goed zeg +:)+ +:)+ +:)+ .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:16

Nicole1995 schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
al die sneeuwfoto`s.

MOOI HOOR :j . Ik wil dat ook nog zo graag (dan ook het liefst met het winterzonnetje erbij), maar ik durf First niet in de buitenbak te zetten :o . Laatst hebben we ook wat mooie foto's van Willie gemaakt (staan op Roan z'n Hyves).

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:18

xan schreef:
Mooi Lin die foto's in de sneeuw.
Wil ik deze week ook nog eens ergens gaan proberen.

Hhahaha...jij wil het dus ook graag :D .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:20

ATE schreef:
ben al weer uurtje thuis heb gezellie ff met liquita en erik in de kantine gezeten
ate in de stapmolen

was toch weer ff gezellie
de dijk was goed schoon
van mij mag het nu weer ophouden die sneeuw zooi

Ja...was inderdaad weer even ouderwets gezellig. En dat terwijl het eigenlijk niet mijn bedoeling was, zou pas einde van de middag gaan.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:22

Shenavallie schreef:
Dennis is een uurtje geleden thuis gekomen, veilig en wel! :D Hij had voor Wesley en mij cadeautjes mee (dus Wesley keek er echt bij alsof hij zeggen wilde: "Blijf vooral nog eens 3 dagen weg!" :+ ). Voor Wesley had hij een horloge mee, dat hij van zijn werk tijdens het Schiphol-uitje van vrijdag had gekregen: een gelimiteerde oplage met daarin een afbeelding van de 6 landingsbanen bij Schiphol (nee, geen 5 het zijn er echt 6 ;) ). Voor mij had hij een bakje met muntjes meegekregen, die zijn collega in de loop der tijd had gespaard. Zo blij als een klein kind ging ik natuurlijk meteen kijken of er "nieuwe" bij zaten, ha ha! Ben er eigenlijk nog steeds mee bezig, maar wilde even een "pauze" inlassen, hi hi! Er zitten er heel veel tussen die ik nog niet heb en ook een aantal die ik nog via Internet/Wesley's boek moet zien te achterhalen! :D Miepie Muntje is dus nog wel even zoet, hi hi! :o

LIEFFFF!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:25

Wij hebben na de manege weer lekker gewandeld met de honden, dit keer had ik m'n fotocamera mee. Foto's zijn niet geweldig geworden, maar heb ook een stukje gefilmd. Wel grappig om te zien hoe goed onze honden naar ons luiteren, whahahaha. Afbeelding

FILMPJE

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:29

Hmmm...ik zie dat het filmpje op Hyves nog slechter van kwaliteit is geworden door het uploaden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 17:32

Ik had van de week ook nog wat mooi plaatjes op de manege geschoten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:34

LIQUITA schreef:
Wij hebben na de manege weer lekker gewandeld met de honden, dit keer had ik m'n fotocamera mee. Foto's zijn niet geweldig geworden, maar heb ook een stukje gefilmd. Wel grappig om te zien hoe goed onze honden naar ons luiteren, whahahaha. Afbeelding

FILMPJE

heb net ff filmpje gekeken echt leuk cloe lijkt op haar moeder hahahahahahhahahahaha

ATE

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:35

ik wil ate ook wel ff in de sneeuw lijkt me mooi zo zwart in het wit maar vind de buiten bak beetje eng

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:38

xan schreef:
Mooi Lin die foto's in de sneeuw.
Wil ik deze week ook nog eens ergens gaan proberen.

Dank je,moet je doen joh! Je weet nooit of het binnenkort zomaar gaat dooien(denk het niet maar je weet nooit)en of het volgend jaar ook zo weer gaat sneeuwen.Wilde het al een tijdje maar vergat steeds me fototoestel dacht straks ben ik te laat. ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:39

Shenavallie schreef:

hoe hou je een kind zoet, een kinderhand is gauw gevuld

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:41

LIQUITA schreef:
Ik had van de week ook nog wat mooi plaatjes op de manege geschoten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zeker mooi!