Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_sandra schreef:ATE schreef:nou zo n dure kist heeft mijn man niet gekregen hoor
ach jo, wat is nou goud waard. blijft evengoed heel verdrietig! waareschijnlijk heeft jou peter veel meer liefde gehad dan michael jackson. dan maar geen gouden kist. had gewoon helemaal niet mogen gebeuren. veel te jong voor allebei!!!!!!!!!!!!!
meelen schreef:_sandra schreef:problemen met taxi chauffeurs op ned 2 bij nova. is weer een neergestoken of zoiets!
Alweer? Of gaat het over die vermoorde klant?

_sandra schreef:meelen schreef:
Alweer? Of gaat het over die vermoorde klant?
geloof dat er een chauffeur is fdoodgestoken door marokaan of turks iemand. en
nu is de discussie dat de chauffeurs zich ook heel aso gedragen, maar dood steken door klant gaat te ver!
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Weet ik nog niet...moet volgende week ff afspraak maken. Ze zijn nu 6 dagen op vakantiewanneer ga je peet?
_sandra schreef:Ik ga in ieder geval met Erik, dus het zal wel in het weekend worden.ga je allen met erik, of heb je behoefte aan mijn aanwezigheid??? ik kan dinsdag de heele dag. vrijdag schijn ik naar artis te gaan hihi.
hoef niet speciaal mee hoor, alleen als je dat prettig vind!
meelen schreef:Alweer? Of gaat het over die vermoorde klant?
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Ik ga in ieder geval met Erik, dus het zal wel in het weekend worden.ga je allen met erik, of heb je behoefte aan mijn aanwezigheid??? ik kan dinsdag de heele dag. vrijdag schijn ik naar artis te gaan hihi.
hoef niet speciaal mee hoor, alleen als je dat prettig vind!
En natuurlijk makg je mee, het is anderhalf uur rijden. Ik laat je weten waneer het wordt. Ik kan volgende week maandag bellen.
en welterusten voor straks.