Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
!
! Iedereen gesproken en afscheid genomen.. De docenten gaan mij en ander meisje, met wie ik altijd ben, nooit vergeten, aldus hun zelf
Dat mensen zoiets in hun hoofd halen zeg ! was er niemand die iets gezien heeft ofzo? Sowieso morgen even rondkijken ! ik ben er morgen ook rond 10 u in de ochtend al (word daar opgepikt om naar becca te gaan) dus zal zeker even voor je kijken.
was er al om kwart over 6 ofzo
tot half 10. Was echt gezellig heb ontzettend veel van school gehad ! een of ander iets wat een rekenmachine en wekker en agenda en alles in 1 is ! echt een tof ding en allemaal waardebonnen en usb stick en echt van alles 
. 
pff iedereen is super vroeg en lopen nu al te bepalen wie ze gaan kiezen XD tsjongejongejongejongejongejonge..
Emmaa_ schreef:Hij lag in mijn tas, op het bovenste plankje naast Roxanne daar zeg maar. Daar heb ik zelf ook wel rond gekeken. Als er iemand in het kantoortje zit, zou je daar dan misschien ook even willen kijken?
Super bedankt Clau
Manon_S schreef:Denk ook niet dat er nog wat in zit zoals ik het nu hoor met die paarden, jammer zeg!
Maar Em als je camera uit je tas is gejat gisteren, hij zat er niet in toen je keek, denk ik niet dat hij er nu wel ''ineens' in zit?
Mensen gaan echt niet je camera pakken, wat foto's maken en het weer terug leggen ofzo?
Ik weet het het is niet leuk om te horen maar wel mogelijk de waarheid..
Natuurlijk hoop ik echt dat iemand hem toch vind of dat vrienden of ouders van de dief, het kind erop wijzen
om het naar de manege terug te brengen mocht het een kind zijn die dit gedaan heeft..