Kirsten_S schreef:Kijk deze mooie knol kreeg ik aangeboden! Zo'n mooi beest en echt een allround paardje. echt super.
Kevin van Laura toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Kijk deze mooie knol kreeg ik aangeboden! Zo'n mooi beest en echt een allround paardje. echt super.
. De rest ken ik wel, maar jou zie ik het meeste
. Als je wilt mag je met mij meegaan. of durf je dat niet
Astor schreef:Kevin van Laura toch?
Ahtnamas schreef:Is inderdaad wel leuk om een keer met zijn alle (of met een klein groepje, lukt toch nooit met iedereen) een keer ergens een strand of bosrit te maken! Maar dan moet je er wel zeker van zijn dat het een goede accomedatie is! (en de prijzen moeten betaalbaar zijn!)
Melanie_B schreef:Kreeg je aangeboden?

Ahtnamas schreef:Is inderdaad wel leuk om een keer met zijn alle (of met een klein groepje, lukt toch nooit met iedereen) een keer ergens een strand of bosrit te maken! Maar dan moet je er wel zeker van zijn dat het een goede accomedatie is! (en de prijzen moeten betaalbaar zijn!)

Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Kreeg je aangeboden?
omdat ik een goede band heb met haar, en het paardje ken.
Melanie_B schreef:Zou jij een Haflinger willen hebben?

Jane_ schreef:GEFELICITEERD MELISSAA
Nou Jane moet zo bloedtest laten doen
Ik heb heel misschien de ziekte van Pfeiffer..
Jane_ schreef:Nou Jane moet zo bloedtest laten doen
Ik heb heel misschien de ziekte van Pfeiffer..
Jane_ schreef:Ja ik voel me echt ontzettend moe.. en hoofdpijn de hele dag, ik kan me ogen geen seconde open houden..
DenK4ever schreef:Jane_ schreef:Ja ik voel me echt ontzettend moe.. en hoofdpijn de hele dag, ik kan me ogen geen seconde open houden..
Dat is niet goed moppie!!
bloed laten onderzoeken is dan helemaal niet zo'n gek idee
Jane_ schreef:Nee ik weet et.. ik hoop echt dat het gewoon even een periode is dat ik doorheen moet, en niet die ziekte want dan ben ik echt ver van huis met school enzo..
DenK4ever schreef:Jane_ schreef:Nee ik weet et.. ik hoop echt dat het gewoon even een periode is dat ik doorheen moet, en niet die ziekte want dan ben ik echt ver van huis met school enzo..
Maar dan weet je wel waar je aan toe bent!
Ik hoop natuurlijk ook voor je dat je geen pfeiffer hebt!