Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shetjjee__x schreef:Mij maakt ook niet echt veel uit, maar omdat we de vorige topics dat deden dacht ik bij deze weer
maar je hebt daar wel gelijk in Roos, volgens mij is er niet echt iets boeiends/grappigs in dit topic gezegd

_Roosmarijn_ schreef:@Tessa en Suus: Ik weet niet of er nou zulke grappige quotes in het topic staan. Misschien is het leuker om iets van wistjedatjes naar Kels te sturen (voor de mensen die dat leuk vinden).
Haha leuk filmpje Annemiek! Ik heb zoiets in het echt gezien, in tsjechië. Zo'n "tonnenrace" gaat echt verschrikkelijk hard. Bij ons ging er ook zo'n klein jongetje die race doen, maar dan op een mega paard. Echt zo grappig! Alleen viel hij er na de finish af.
Georgette schreef:En, hoe is het met Onix Ashley?

SuusKiiss schreef:Er is vast wel iets grappig's gezegd ofzo maar niet heel boeiend..
ik denk trouwens dat iedereen in een wemoetenweernaarschooldepressie zitten!:+
Meerdere van ons niet geloof ik hahahaha 
josewoos schreef:Shetjjee__x schreef:Mij maakt ook niet echt veel uit, maar omdat we de vorige topics dat deden dacht ik bij deze weer
maar je hebt daar wel gelijk in Roos, volgens mij is er niet echt iets boeiends/grappigs in dit topic gezegd
Zijn we allemaal niet meer grappig of zo? Of komen we in de winterdepressie?
josewoos schreef:Haha heeSuusKiiss schreef:Er is vast wel iets grappig's gezegd ofzo maar niet heel boeiend..
ik denk trouwens dat iedereen in een wemoetenweernaarschooldepressie zitten!:+
Nou daar heb ik dan geen last vanMeerdere van ons niet geloof ik hahahaha
Ik in iedergeval wel
x_kelsey_x schreef:Haha, kom op zet je breintankers aan het werk!

Shetjjee__x schreef:we hebben toen strax trouwens muffins gemaakt
maar dit keer andere dan de vorige, nu moest je melk doen in die fles en dan goed schudden enzo..
maar deze zijn niet echt lekker

) 

iets over een ander of anderen zeggen
in leuke/positieve zin