Lieve stalgenoten, Zoals jullie misschien wel al vernomen hebben, zijn we vandaag verhuisd, Donna aan de hand en ze was buiten gewoon super braaf met twee schrikken en netjes bij ons bleef, Ukkie is met de trailer geweest, wat ook super ging, ze vond hem eerst heel erg eng, maar al gauw zette ze een voetje op de klep en voor ze er erg in had stond ze er in, dat wordt als het weer mee werkt lekker wandelen in de vlietlanden en westerpark.
Wahida heeft het wel naar dr zin, Donna moet nog wennen, ze heeft een fries naast dr staan en m oet erg wennen aan het feit dat ze contact kunnen leggen, maar dat komt wel goed. Haar buuf mag ook niet naar buiten, dus ze kunnen elkaar goed leren kennen zo.
Ik ga jullie allemaal wel heel erg missen hoor, maar ik probeer me andere kanjer nog bij te blijven rijden, moet allemaal in te lassen zijn.
Heel veel plezier en geluk op je nieuwe stal en geniet van het opgroeien van Wahida, kleintjes worden snel groot. Ik kom jullie vast nog eens tegen in de omgeving. Groetjes, Ilvy
Ik ben net terug van stal en nu op mijn werk Heb Tiffes maar weer lekker buiten gezet! Vond het wel even spannend, maar ben echt blij dat ik het (na 3,5 week) weer gedaan heb, ze stond weer in het koppel alsof ze niet weggeweest was... heerlijk
Fijn lisette dat het zo goed ging. Hopelijk worden ze niet weer hitsig van elkaar.
Coby10
Geplaatst: 28-12-09 10:58
@Freya: Fijn dat de verhuizing goed ging!
@jarrah Tiff kende haar vriendinnetjes gelukkig nog! Ga je haar nu weer gewoon elke dag buiten laten zetten?
@tav waar haal je die plaatjes altijd vandaan?! Ik moest er weer erg om lachen!
jarrah
Geplaatst: 28-12-09 11:43
Coby10 schreef:
@jarrah Tiff kende haar vriendinnetjes gelukkig nog! Ga je haar nu weer gewoon elke dag buiten laten zetten?
Dat is wel de bedoeling ja, vind het maar niks die beestjes op stal... Ze werd wel weer hitsig, maar dat was nu wel goed, ze vond ze allemaal zooo lief
Splinter
Geplaatst: 28-12-09 11:47
jij hebt een vies paard
Coby10
Geplaatst: 28-12-09 11:48
Wie sprong er nu ook alweer op wie???
jarrah
Geplaatst: 28-12-09 11:51
Coby10 schreef:
Wie sprong er nu ook alweer op wie???
Tif kan er niks aan doen dat ze zo aantrekkelijk is... en als je dan vervolgens zo aanbeden wordt als zij wordt je toch vanzelf wel hitsig
Splinter
Geplaatst: 28-12-09 11:52
mijn paard is gewoon sociaal, ze wil anderen pleasen
jarrah
Geplaatst: 28-12-09 12:01
Splinter schreef:
mijn paard is gewoon sociaal, ze wil anderen pleasen
Ooow is dat het... dan misschien toch maar eens kijken voor die voorbind-dildo?
Splinter
Geplaatst: 28-12-09 12:09
lief gaat morgen weer naar buiten, vanmiddag eerst nog even die ijzers enzo, dan ga ik morgen ook vroeg
Lekker hoor, als Alief ook weer lekker naar buiten kan Ondanks dat zij nu natuurlijk rondjes kan rennen in haar grote stal is het altijd wel weer lekker voor ze om lekker buiten te spelen
Middag! ik ga zo naar stal, ik hoop eigenlijk dat de longeerbak een beetje te doen is. Kan Noah zijn energie weer lekker kwijt .
jarrah
Geplaatst: 28-12-09 15:47
Ik zie net op de site van de divoza dat zij van 28 december tot en met 2 januari opnieuw 25 procent korting op een artikel naar keuze geven Nieuwe poging voor de rijlaarzen...
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-09 17:33
zo... weer terug van stal. Ben weer helemaal verliefd op mijn kanjer. Wat liep hij weer heerlijk, het oppakken ging ook goed, al moet meneer wel even wennen dat ik de binnenteugel niet meer vastpak als hij dat uit loopt te dagen. Daar wordt hij dan even heel chagerijnig van. en wat doe je dan... dan ga je maar vluchten in galop. Toen ik dat zat was en hem heb laten zien dat ik dat truckje ook in galop kon, was hij het snel zat. Want dat is moeilijker.