pfffffff ik wordt zo moe er van he.. heb een paar weken geleden een HAW topic geplaatst en ik krijg nu nog wat reacties maar alleen one-lines of commentaar op dat het zadel te klein is voor mij
Mensen vergeten alleen even dat het een manegepaard is
Heb het juist bij HAW geplaatst om tips te krijgen hoe ik mijn zin kan verbeteren... Heb zelfs over de pb gekregen dat ik moet afvallen of anders maar moet stoppen met rijden
SsSimonee
Geplaatst: 14-02-10 22:40
Hmm heb even gekeken, maar wat blijf jij netjes reageren zeg Ze moeten zich maar is stil houden en je alleen fatsoenlijk commentaar geven. Bah ik walg van mensen die een topic zo verpesten. Was toch ookal toen jij fotos van je ritje bij Fjordenpaard had geplaatst, met Mandy en zo?
mooi heb je even ander halfe dag niet gekeken dan ben je in ene al weer 10 blz verders..... gister gingen wij(lees ouders en ik en little zusje) valentijnshartjes weg brengen die mensen hadden besteld bij ons... het begon als een grapje en als we er 20 rond moesten brengen waren we al blij... maar nu leek het meer op werken het waren er iets meer dan 70!!!!!..... egt gekkehuis... met moederdag gaan we het weer doen.... gister middag toen we klaar waren kon ik ook egt geen hart meer zien... wel leuk want we begonnen om 8 uur met wegbrengen dus de meeste slapen dan nog... nou hoe mensen dan naar benede komen de een nog erger dan de ander qua kleding of eigenlijk gezegt qua GEEn kleiding hahaha....
ik ben een nette klantenservicemedewerker he ik wordt de laatste tijd niet zo boos meer, heb al zoveel woroden over me heen gehad op mn werk dat ik altijd netjes kan blijven.
Maar stiekum doet het wel een beetje zeer... doe zo mn best
SsSimonee
Geplaatst: 15-02-10 20:09
Suuskipje schreef:
Maar stiekum doet het wel een beetje zeer... doe zo mn best
dat snap ik ja vind dat soort mensen triest. je bent zowizo niet te zwaar voor hem. en als je dan sommige kinderen ziet die op de te kleine shetjes springen enzo. Bah. en dat zijn de gene die dan reageren.