ATE schreef:LIQUITA schreef:Hmmm, als ik het goed heb begrepen zijn er vandaag weer 2 paarden die Droes hebben opgelopen. Balen, ik had echt gehoopt dat het over zou zijn.
welke ???
Waarschijnlijk Uzzi en Chip
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hmmm, als ik het goed heb begrepen zijn er vandaag weer 2 paarden die Droes hebben opgelopen. Balen, ik had echt gehoopt dat het over zou zijn.
welke ???
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hoi Ate
Hebben de puppies hun oogjes al open?
nee nog niet denk dat ze me niet willen zien hahahahahaahahahahah
. ATE schreef:JAAAAH, daarom vroeg ik al of de oogjes al open zijn.kom je snel weer eens kijken naar puppen ?
winnitou schreef:Wie weet hoe laat op dinsdag het tussenuur is. Op de Veldtsite staat bij de dinsdag nog het oude lesprogramma?
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Wie weet hoe laat op dinsdag het tussenuur is. Op de Veldtsite staat bij de dinsdag nog het oude lesprogramma?
Volgens mij tussen 18:00 uur en 19:00 uur.
Helaas kan ik de site nog steeds niet updaten. Ik zit nog op een programma te wachten die ik van Diana moet krijgen.
LIQUITA schreef:Is je Play Station al geïnstaleerd?

LIQUITA schreef:Hmmm, als ik het goed heb begrepen zijn er vandaag weer 2 paarden die Droes hebben opgelopen. Balen, ik had echt gehoopt dat het over zou zijn.
ATE schreef:welke ???
LIQUITA schreef:Waarschijnlijk Uzzi en Chip

xan schreef:Geen idee eigenlijk.En waar staat Chip eigenlijk ????
xan schreef:LIQUITA schreef:Hmmm, als ik het goed heb begrepen zijn er vandaag weer 2 paarden die Droes hebben opgelopen. Balen, ik had echt gehoopt dat het over zou zijn.ATE schreef:welke ???LIQUITA schreef:Waarschijnlijk Uzzi en Chip
Chipzzzzzzzzzzz Uzzi staat vlak bij die drachtige merries.
Nu maar hopen dat die niet aangestoken worden.

. Er zit al een heel piepklein gaatje in maar dat is niet genoeg om de pus eruit te laten. 
. 
. Maar ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat. Soms zie je per dag verschil toch? Ik heb echt medelijden met haar, het is nu gewoon een hoopje ellende
.