Astor schreef:Kunnen jullie geen foto plaatsen van jullie nieuwe spulletjes?
Mijne niet gezien.. ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Kunnen jullie geen foto plaatsen van jullie nieuwe spulletjes?
Flevolander schreef:moet ik eigelijk heel braaf zeggen dat een goed paard geen kleur heeft he..
Ik zocht naar een leuke vosruin met veel wit op de benen en een bles, en ik kom thuis met een bruine ruin met slechts een kol en twee kleine witte sokjes achter...
Flevolander schreef:Emmaa_ schreef:
Ik bedoel ook meer de uitstraling van dat paard, ik zou hem ook nooit krijgen, heb daarvoor iets te strenge eisen aan een paard. Die zal ik hier maar niet opsommen want dan schrikken jullie
.
moet ik eigelijk heel braaf zeggen dat een goed paard geen kleur heeft he..
Ik zocht naar een leuke vosruin met veel wit op de benen en een bles, en ik kom thuis met een bruine ruin met slechts een kol en twee kleine witte sokjes achter...
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Anna wilde een roze scapa kopen en daar zat dan meteen een oornetje bij en kon ook nog peesjes, zij had een vzh zadel dus dat paste zei vrouw. Maar Anna denkt nog even na he An
Maar mijn zadel is vrij groot, en daarbij is het een springzadel. Maargoed. Scapa is volgens mij in eerste instantie ook een 'spring merk'.
Kirsten_D schreef:Nou hij had ze onderbroek nog aan. Maar zoals de verslaggever al zei, eigenlijk is die nep, want hij was niet eens naakt.
Hij wou protesteren tegen de paardensport. Hij had op zijn lichaam, Animal Freedom geschreven.
Beetje vreemd
Emmaa_ schreef:Flevolander schreef:
moet ik eigelijk heel braaf zeggen dat een goed paard geen kleur heeft he..
http://i171.photobucket.com/albums/u298 ... 1201433395
Kirsten_D schreef:Heb net vriendlief uitgezwaaid voor een week..
Flevolander schreef:Scapa sports is uit de polo sport en maakt ook vrijetijds kleding... ze hebben een winkel op de PC hooftstraat...
Iriis_ schreef:Kirsten_D schreef:Heb net vriendlief uitgezwaaid voor een week..
Waar is hij heen dan??
Manon_S schreef:Whahaha ik keeek net paardensport.
Tijdens een wedstrijd dat een Nederlander reed kwam er een streaker langs.
Met op zijn buik: Horse freedom ofzo
Hij rende keihard door de bak terwijl er iemand aan het springen was.
Echt te grappig, maar wel vervelend voor de ruiter en zijn paard!
Had me wel grappig geleken! Kirsten_D schreef:Frankrijk, wintersport.
Best wel gemeen, ik moet gewoon nog een week wachten..
Flevolander schreef:
, komt over 3 weken tegenover mijn huis te staan
Manon_S schreef:Mikael Forsten rijd gewoon bitloos! [hij sprong net in de barrage]
Echt stoer, wil ik ook
Manon_S schreef:Mikael Forsten rijd gewoon bitloos! [hij sprong net in de barrage]
Echt stoer, wil ik ook
Echt stoer
Flevolander schreef:Manon_S schreef:Mikael Forsten rijd gewoon bitloos! [hij sprong net in de barrage]
Echt stoer, wil ik ook
Rijden er een hoop bitloos hoor, echter wel op een hackamore...
Emmaa_ schreef:Flevolander schreef:
Is dat Dorus?
Jep![]()
Paard van mijn buurvrouw, komt over 3 weken tegenover mijn huis te staan
Manon_S schreef:Blauwendraad's Obrien is ook een mooi paard!
Die rijd nu de barrage
Flevolander schreef:Emmaa_ schreef:
Jep![]()
Paard van mijn buurvrouw, komt over 3 weken tegenover mijn huis te staan
Wat is ie,, umm slank daar
, ken jij hem ook dan?
Kirsten_D schreef:He heeft iemad een idee waar ik zo'n knoophalster zou kunnen vinden of een hoofstel waarmee je bitloos kan rijden(geen hackmore)?
wij zagen bij fillydale een knoophoofdstel!
zonder bit dus hè