Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jimb0o schreef:lieziej schreef:We gaan gewoon van Jim een SGW pony maken, Car
Goed plan!Lijkt me leuk om een keer te doen, maar je moet daarvoor toch ook 1 wp in het springen hebben?
lieziej schreef:Haha zal eens even kijken, is wel leuk natuurlijkKlopt! Ik heb mijn spring coupons al in huis
Moet alleen nog plannen... Gaan we samen B spring debuut hebben?
linda2008 schreef:haha ja rotpony... sneu voor Fleurtje! Volgende keer moet ze maar mee doen op Riantha... of Thorben hahaha nee dat word niks... Maar die Beauty is wel extreem koppig voor dat kleintje...
lieziej schreef:linda2008 schreef:haha ja rotpony... sneu voor Fleurtje! Volgende keer moet ze maar mee doen op Riantha... of Thorben hahaha nee dat word niks... Maar die Beauty is wel extreem koppig voor dat kleintje...
De eerste 5 die jij moest voorlezen -O_
"Ja, ga numaar van hand veranderen"
linda2008 schreef:lieziej schreef:
De eerste 5 die jij moest voorlezen -O_
"Ja, ga numaar van hand veranderen"
Ja dan reden ze weer de verkeerde kant op of een verkeerd figuur, dus dan maar weer een keer de bak rond, van hand veranderen enz. was even improviseren haha!
Ik vraag me wel af wat ze doen in die lessen..... Figuren rijden was het eerste wat ik leerde...die kinderen konden nog net van hand veranderen maar een gebroken lijn wisten ze niet (laat staan 5 meter) die halve grote voltes was ook te verwarrend en zelfs een volte op het midden wisten sommige niet
nickyforever schreef:he lizzy ben jij ook gevraagt voor de huntchase met bruin?