Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Na een afschuwelijke lange nacht, ieder half uur wel wakker geweest, scheen vanmorgen lekker het zonnetje, hierbinnen voel ik de kou niet maar dat schijnt het wel te zijn buiten. Krijg wel de behoeft om even naar buiten te gaan maar dan moet het niet te koud zijn. Ben nu even een paar uurtjes alleen. Rowan speelt bij een vriendje en Floris is voor een paar uurtjes naar de markt, even kijken of alles goed gaat.
De mannen zorgen uitstekend voor me, floris voelt zich wel erg onwennig in die rol maar hij doet het uitstekend, ben trots op hem, waarschijnlijk ook omdat ik het niet had verwacht.
en Rowan raapt alles op wat ik laat vallen. Helpt met mijn schoenen en wat nog meer, heel vertederend. Hij vind alleen de nietjes in mijn been heel eng. Maar die gaan er gelukkig vrijdag uit.
incognito schreef:winnitou schreef:Na een afschuwelijke lange nacht, ieder half uur wel wakker geweest, scheen vanmorgen lekker het zonnetje, hierbinnen voel ik de kou niet maar dat schijnt het wel te zijn buiten. Krijg wel de behoeft om even naar buiten te gaan maar dan moet het niet te koud zijn. Ben nu even een paar uurtjes alleen. Rowan speelt bij een vriendje en Floris is voor een paar uurtjes naar de markt, even kijken of alles goed gaat.
De mannen zorgen uitstekend voor me, floris voelt zich wel erg onwennig in die rol maar hij doet het uitstekend, ben trots op hem, waarschijnlijk ook omdat ik het niet had verwacht.
en Rowan raapt alles op wat ik laat vallen. Helpt met mijn schoenen en wat nog meer, heel vertederend. Hij vind alleen de nietjes in mijn been heel eng. Maar die gaan er gelukkig vrijdag uit.
Iedereen de allerbeste wensen voor 2008.
Een heel gezellig en gezond en vooral pijnloos jaar.
Anke, ik sprak net Floris even op de markt.
Hij vertelde al van je hopeloze nacht..
Ik hoop voor je dat het snel beter wordt.
Vind je het goed als ik vrijdag middag even langskom.
.
. 
meelen schreef:@Winnitou.....wat valt er nog meer te zeggen?!
Als ik iets voor je kan betekenen.......ik ben zo bij je hoor. Je geeft maar een gil. Het moet alleen wel in de avonduren kunnen.
ATE schreef:anke hou het wel in de gaten he dat het geen ontsteking is hou je haaks meid

winnitou schreef:meelen schreef:@Winnitou.....wat valt er nog meer te zeggen?!
Als ik iets voor je kan betekenen.......ik ben zo bij je hoor. Je geeft maar een gil. Het moet alleen wel in de avonduren kunnen.
Moet ik wel heel hard gillen voordat je me hoort!!!!!! Heb wel een luide stem maar zo'n ver is mijn bereik niet.

winnitou schreef:Voel me ook weer even k*t
meelen schreef:@Winnitou.....wat valt er nog meer te zeggen?!
winnitou schreef:Moet ik wel heel hard gillen voordat je me hoort!!!!!! Heb wel een luide stem maar zo'n ver is mijn bereik niet.
meelen schreef:Ah joh, er zitten maar 1 of 2 slootjes tussen

winnitou schreef:meelen schreef:@Winnitou.....wat valt er nog meer te zeggen?!
Als ik iets voor je kan betekenen.......ik ben zo bij je hoor. Je geeft maar een gil. Het moet alleen wel in de avonduren kunnen.winnitou schreef:Moet ik wel heel hard gillen voordat je me hoort!!!!!! Heb wel een luide stem maar zo'n ver is mijn bereik niet.meelen schreef:Ah joh, er zitten maar 1 of 2 slootjes tussen
en een heeeeeellllleeeeeeebbboooooeeeeeellll weiland