Cassidy schreef:Ik heb vroeger met een hele groep mensen weleens een weekend buitengereden in Markelo, bij Erve Meenderinkboer. Ze hebben veel paarden, voor ieder wat wils, en leuke mogelijkheden om buiten te rijden. Overnachten kun je op zaal of in vakantiehuisjes. Is alleen dressuur, maar eigen paard meenemen kan ook.
http://www.ervemeenderinkboer.nl/
Ja heb ik een half jaar in de weekenden gewerkt toen ik nog een jonge godin van 17 was. Ben er toevallig 2 jaar terug weer geweest en ze herkende me nog, had de eigenaar (Hens) even daarvoor ook al via Bokt gesproken.
Het is een hele mooie omgeving daar, manege-paarden zien er goed uit, allemaal van het stevigere type, geen half slappe paarden. Ze staan ook hoog aangeschreven, maar de vader van Hens (Hendrik) zit ook geloof ik in het bestuur van de FNRS of zo, dus die naam moet ook goed blijven.
Als je bij hun op het terrein rijdt, ook al heb je een eigen paard, dan is wel een cap verplicht. Bij manegepaarden is het sowieso verplicht.
En voor de echte penny's: in mijn tijd kon je er ook prima uitgaan op loop afstand in een toko die je kan vergelijken met Bobs, of als je met de taxi gaat kon je ook naar Bills Bar (maar weet helaas niet of dit allemaal nog bestaat) Of naar Bathmen.

).