stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 17:37

AndreaB schreef:
Kan je niet gewoon een recensie of samenvatting lezen?? :=

Ik ben vanochtend heel dapper geweest :o Heb namelijk eeeiiiindelijk een advertentie op MP gezet voor een verzorgster te nemen :oo Vind het idee echt helemaal niks, maar het gaat er toch eens aankomen, dus dan kan ik het beter nu doen, nu ik nog niemand nodig heb en alle tijd heb om te zoeken.

als het niks is mag je ze doorschuiven ik heb nog paar voorlezers (grooms nodig)
Mijn vaste groom gaat werken dus krijgt minder tijd (heb nog geen haast maar kijken kan geen kwaad)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 17:38

AndreaB schreef:
Misschien dat ik toch maar wel van stal verhuis :=

NEE, NEE, NEE
BLIJF, BLIJF, BLIJF _/-\o_

AndreaB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 17:38

Ik wil af en toe ook wel groomen hoor :) Groom nu af en toe bij een vriendin van mij op wedstrijd, erg leuk!! Maarja... is de bedoeling dat ik straks ook weer gat starten, dus zal ze maar gewoon doorsturen xD haha Heb je er denk ik wel gelijk een flinke lading bij, want ik ben denk ik niet zo snel tevreden :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 17:42

AndreaB schreef:
Ik wil af en toe ook wel groomen hoor :) Groom nu af en toe bij een vriendin van mij op wedstrijd, erg leuk!! Maarja... is de bedoeling dat ik straks ook weer gat starten, dus zal ze maar gewoon doorsturen xD haha Heb je er denk ik wel gelijk een flinke lading bij, want ik ben denk ik niet zo snel tevreden :P

misschien kunnen we wel samen op wedstrijd
Wil ook ohz gaan starten (als pols het weer doet)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 17:44

Dat zou inderdaad ook kunnen :D Geloof dat Levinia ook weer wilde gaan starten, dus misschien kunnen we naast het springclubje ook een startclubje oprichten :P Heb ik ook gelijk iemand om te helpen laden xd haha

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 17:44

Flurk schreef:
AndreaB schreef:
Misschien dat ik toch maar wel van stal verhuis :=

NEE, NEE, NEE
BLIJF, BLIJF, BLIJF _/-\o_

oke, oke, oke ik blijf :D :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 17:47

AndreaB schreef:
Dat zou inderdaad ook kunnen :D Geloof dat Levinia ook weer wilde gaan starten, dus misschien kunnen we naast het springclubje ook een startclubje oprichten :P Heb ik ook gelijk iemand om te helpen laden xd haha

klinkt gezellig
Welke rubriek rijdt iedereen?
Ik wil L1 gaan starten

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 17:52

Ik moet nog beginnen in het B :P En heb 1 winstpuntje. Levien start ook nog B en heeft geloof ik 4 punten :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 17:53

Even ter aanvulling!! :+ Ik moet eerst nog een combinatie zien te regelen voor ik uberhaupt weer op wedstrijd kan hoor :P haha

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:03

AndreaB schreef:

ik behoor ook tot het startclubje :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:03

kijk! :D Gaat gezellig worden!! :D

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:04

Gaan we naast het springen en starten ook nog is een ( lange ) groepsbuitenrit maken voor het weer helemaal omslaat? :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:04

Ben even mijn advertentie aan het herschrijven :P Al 39 views, maar geen reactie :P Geloof dat ik een beetje onmogelijk overkom :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:05

haha ik vind het prima hoor!! Maar in dit stormachtige weer ga ik niet hoor := Misschien leuk om eens op pad te gaan als het straks heeft gesneeuwd :j

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:06

Ja die wind is inderdaad ook niks.. maar een sneeuwrit is wel heel leuk!! Gaan we allemaal in kersttenue haha..

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:07

Moet ik eerst even een tenue regelen dan, want die heb ik niet :P

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:08

MIsschien hier ook je advertentie neerzetten Andrea? :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:09

Op Bokt bedoel je? Of in het topic? :P Ik ga hem eerst even herschrijven. Moet ook even goed voor mezelf bedenken wat ik nu eigenlijk precies zoek := Vind het nogal wat om mijn ongeleid-projectiel uit handen te geven :=

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:12

Nou gewoon allemaal een kerstmuts op leuk voor op de foto :P Geen heel kerstpak :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:12

Jeej, nog meer foto's!! :D Ik heb alleen ook geen kerstmuts xD Maar eens gaan shoppen dus :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:14

Ik wilde een kerstmuts bij Dora op doen.. Met lampjes. De lampjes had ze geen problemen mee, maar dat dat ding op haar hoofd moest.. Was mevrouw het niet mee eens.

Dus ik heb nog wel een leuke kerstmuts voor je :+

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:16

ghehe, denk dat ik bij Kiki ook geen kerstmuts op krijg hoor. Heb haar in mijn adv. niet voor niets beschreven als monster := (slecht baasje ben ik ook :x hihi)

Schrijven van een goede advertentie is nog best moeilijk :o Zonder mijn paard teveel af te breken en nog kans te maken op een verzorgster ook :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:18

Haha ja het lijkt me best lastig :p wat moet je er nou al wel in zetten en wat kan je beter laten voor een eventuele kennismaking...

Haha en ieder paard is een monster :p

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:21

Argh, ik heb het helemaal gehad met m'n school. Zit er heeeel diep overna te denken om volgend jaar naar het Stedelijk Gymnasium te gaan..

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:22

Mijn paard is Monster XXL := Op een slechte dag rent ze overal met een grote boog omheen en vindt het ook totaal geen probleem om op de achterste beentje te gaan staan :n Op het moment dat je hier niet juist mee om weet te gaan wordt het drama alleen maar erger en erger (praktijkervaring met mijn zus :+ ), dus ik ben echt op zoek naar iemand het probleem helpt te verzachten ipv enkel te verergeren :P Zonder ervaring heb ik straks een monsterpaard :=

Maar inderdaad... wat zet ik in de advertentie?! Eigenlijk wil ik 2 doordeweekse dagen afgelost worden, maar als ik vrij ben wil ik die dag wel zelf hebben :P ((Maar dan switch ik uiteraard voor een andere dag, geen probleem!)) En ik vind het ook geen probleem als iemand 7 dgn komt, komt ze alleen maar extra uit stal, maar dan is het wel gewoon mijn "trainingsdag". Rijden vind ik in principe ook geen probleem, zolang ik maar weet dat die persoon haar ook kan handelen.