Maja; ik heb een laptop, besteld via Dell, had wel een pc-nerd naast me(aka mijn vader), dus dan lukt het samenstellen wel.
Goedemorgen trouwens
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) fluffyfox schreef:hey scopps
vind jij de verzend kosten niet heel erg hoog
ik had bij dell dus alles uitgezocht zat te bestellen, maar verzendkosten is 90 euro!!!
Pluutje schreef:Ja, raar is dat he... had ik ook toen ik wegging bij de Ruif (en daar stond ik nog maar 2 jaar ofzo)... Ze hadden nog een verassingsafscheidsfeestje voor me georganiseerd toen, was wel leuk (heb ook nog een grote lijst met allemaal foto's van mensen en paarden, waarvan nu de meeste ook weg zijn trouwens, haha). Maarja, ik was toen na een paar maanden alweer terug
) Lavandula schreef:installeren ze hem niet ook meteen voor dat bedrag?!?!

Ben benieuwd hoe hij het vind haha, hij is nu ruim een jaar oud en kan net lopen
Mendi schreef:Kan je niet iemand om advies vragen dan, Fluf?

).
Maarja, roddels gaan snel he...
Schimmelig schreef:Als ik ergens weg ging waren de mensen doorgaans erg blij, dus heb nooit iets van afscheidscadeautjes gekregen![]()
Pluutje schreef:Haha tja, typische manege de Ruif actie. Maarja, ik weet eigenlijk niet hoe het is afgelopen, maar ze hadden ook nog balonnen, slingers, drinken, etc gekocht dus misschien dachten de anderen er even niet aan dat dat ook geld kost.
Pluutje schreef:Schimmelig schreef:Als ik ergens weg ging waren de mensen doorgaans erg blij, dus heb nooit iets van afscheidscadeautjes gekregen![]()
AAAAAAHHHH, nou, als je van bokt weggaat krijg je van mij een afscheidscadeautje hoor

) Een ban is natuurlijk weer een heel ander verhaal.. Schimmelig schreef:Dan moet je even wachten op mijn volgende ban
Gelieve geen paardenspullen, die heb ik namelijk genoeg! Lol
(denk toen nog niet, later bij mij "tweede vertrek" geloof ik wel
)
Hoe is hij verder met dieren? snel bang of allemaal leuk? Mendi schreef:Schimmelig schreef:Dan moet je even wachten op mijn volgende ban
Gelieve geen paardenspullen, die heb ik namelijk genoeg! Lol
Doe je best, Schim![]()
Dan krijg je van ons een nieuwe boktnaam, ben je zo weer terug, haha!