Hoop dat het na (vandaag precies) 17 maanden wel duidelijk is dat 'ie BEZET is, hihi.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ook wel weer leuk! 

josewoos schreef:Hihi, met moederdag krijg ik ook altijd een kadootje....
Misschien ook omdat ik erom vraag, maar ik verzorg toch onze beesten? Ben dan toch een soort van moeder......
WHAHAHAHAHA
Dominiqueee schreef:Ja best wel ja. Maarja, buiten dat had ik voor de rest ook wel een ernorme baaldag waardoor het allemaal echt 10x erger leek.
Hoop dat het na (vandaag precies) 17 maanden wel duidelijk is dat 'ie BEZET is, hihi.
josewoos schreef:Ja wij ook, van die bruine kadootjes? hihi
josewoos schreef:Mmmm ze helpen niet met koken... wel met opeten....
Was ophangen ook niet... wel met afhalen....
josewoos schreef:Nou nou, ideale kat hoor hahahaha.
Als wij eten springt kat joep op tafel en krijgt plotseling een slaapaanval en valt met zijn kop in je bord....
Hoezo subtiel josewoos schreef:En met het bed opmaken helpt kat pino, die gaat op de deken liggen, in de deken, onder de deken...
En wij maar schudden met die deken dus je ziet de hele tijd een kat in de lucht vliegen WHAHAHAHA
En Ju neemt het dekbed voor z'n rekening, dan hoor je 'm van die verbaaste mrrrr?? geluidjes maken

Ik heb geen poes, wel 3 konijnen maar goed, die helpen niet bij de was enzo. _Roosmarijn_ schreef:Zeg mensen begin een speciaal poezentopic..![]()
HahaIk heb geen poes, wel 3 konijnen maar goed, die helpen niet bij de was enzo.