Ik kan me die achtbaan volgens mij nog herinneren van Bobbejaanland Thirz! Volgens mij ben ik er nog met mijn vader in geweest, maar da's al jaren geleden, toen was ik nog een held haha!
Foto's van stappen zien er gezellig uit Anne. Herinneringen aan de afgelopen jaren studeren zijn altijd leuk, geeft niks als de mannen er de lol niet van in zien
Je moet idd echt snel eens foto's komen maken hoor Anne! Je hebt vast wel een woensdag tijd! Hoe is het op je werk? Nou Marieke, ben wel benieuwd nog naar die foto's van Jade, posten maar
Vandaag een leuke rit gemaakt. We zijn naar het bos gereden, maar op de weg van Westhove weer rechtsom naar huis gegaan, want het was niet zulk lekker weer voor nog een bosrit. Nu toch ook al best lang onderweg geweest met veel draven, dus voor een complete rit zijn we toch zeker 4 uur onderweg gok ik en dan doen we nog maar een stuk bos. Nog best lang dus! Paarden vonden het iig allemaal interresant op vreemd terrein, nog een paar spannende momenten gehad!
Thirz zal vast nog een foto plaatsen van onderweg, misschien is Oz zijn nieuwe coupe hier ook op de te bewonderen, geen idee
Dus ze heeft zich lekker mogen uitleven en we hebben ons fijn vermaakt!! Volgende keer moet je actiefoto's komen maken, alleen moet je dan wel heel snel klikken, want hang niet lang boven de sprong
Paardjes genoten ook! 

(moest vakantiedagen opmaken, das nooit erg he
Maar dat is dan misschien een leuke rit voor een voorjaarsdagje ofzo! (of gewoon een mooie winterdag
)
*uch* Op t crossveldje ging ze ook beoorlijk vlug en uiteindelijk hebben we daar ook wat foto's van. Dat gaat helemaal goed komen! 
Al vind haar om te zien ook wel echt mooi!

*
Komtie dan!

Zijn we haflinger en fjord voor 

Nou nog niet genoeg?