manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 20:50

Hoi!
Ik kan me die achtbaan volgens mij nog herinneren van Bobbejaanland Thirz! Volgens mij ben ik er nog met mijn vader in geweest, maar da's al jaren geleden, toen was ik nog een held haha!
Foto's van stappen zien er gezellig uit Anne. Herinneringen aan de afgelopen jaren studeren zijn altijd leuk, geeft niks als de mannen er de lol niet van in zien ;) Je moet idd echt snel eens foto's komen maken hoor Anne! Je hebt vast wel een woensdag tijd! Hoe is het op je werk?
Nou Marieke, ben wel benieuwd nog naar die foto's van Jade, posten maar :D
Vandaag een leuke rit gemaakt. We zijn naar het bos gereden, maar op de weg van Westhove weer rechtsom naar huis gegaan, want het was niet zulk lekker weer voor nog een bosrit. Nu toch ook al best lang onderweg geweest met veel draven, dus voor een complete rit zijn we toch zeker 4 uur onderweg gok ik en dan doen we nog maar een stuk bos. Nog best lang dus! Paarden vonden het iig allemaal interresant op vreemd terrein, nog een paar spannende momenten gehad!
Thirz zal vast nog een foto plaatsen van onderweg, misschien is Oz zijn nieuwe coupe hier ook op de te bewonderen, geen idee :)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:27

Foto's zien er vrolijk uit Anne :D
Springen was zeker nog leuk; had dat al echt lang niet meer gedaan. Vond Nous denk ik ook, want die was hyper-de-hyper zodra ze de sprongen in de bak zag :):) Dus ze heeft zich lekker mogen uitleven en we hebben ons fijn vermaakt!! Volgende keer moet je actiefoto's komen maken, alleen moet je dan wel heel snel klikken, want hang niet lang boven de sprong :+
Rit van vandaag was ondanks t weer wel leuk om te doen :j Paardjes genoten ook!

Afbeelding

Afbeelding

En dit gebeurd er als ik een simpele doos in mn kamer neerzet; zijn hun ook weer blij :')

Afbeelding

Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 22:16

Leuke foto's Thirz! Mojito heeft ook echt maanden lang met een stuk van dat bolletjesplastic gespeeld... vond ze echt prachtig. Ow wat mis ik dat beestje toch...

Dolce Vita staat sinds vandaag binnen, dus we moeten maar eens snel een babyshower houden :D

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 14:43

Hoi,
Leuke foto's weer hoor!

Lekker hoor Bar dat Dolce weer binnen staat.
Zag ze gister staan, lekker van het stro aan het snoepen!

Dizzie vindt het al leuk om met een bolletje alminiumfolie te spelen.
Dan knispert en schittert zo leuk...

Ga zo ook maar eens richting stal, naar de fjordenbeestjes!
Met Daan gaat het ook zo goed!
Hij werkt goed mee en is zo ontzettend braaf!
Dus kom maar op met die babyshower!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 19:38

Zou je geen nieuwe kat willen Bar? Ik had t ook moeilijk toen Vlinder was overreden, maar een nieuwe kat biedt ook weer troost!
Nel; heb je nog foto's van die van jou?

Zo, net klaar met werken, nu heb ik fijn een weekje vakantie *D (moest vakantiedagen opmaken, das nooit erg he :+ )
Van t weekend fijn uitrusten, maandag ga ik naar IKEA, woensdag ga ik naar Katie en dan samen met Katie naar t Reelaer t/m vrijdag en dan zaterdag buitenrit op Nanda, genoeg leuke dingen :j
Hoop echt dat de voor de buitenrit beetje mooi weer is, heb er echt zin in!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 19:40

Frans roept dat ie helemaal geen kat meer wil :(

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 15:43

Net postbode aan de deur of ik pakketje voor iemand anders wilde aannemen. Jahoor, prima. Kijk ik eens goed naar de doos, staat er GPA op van een ruitershop.. Heb nu wel interesse naar de inhoud haha :+ (vast niet mijn maat...)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 12:10

Leuke foto's! Jammer dat het weer niet meewerkte :\ Maar dat is dan misschien een leuke rit voor een voorjaarsdagje ofzo! (of gewoon een mooie winterdag :P)
Whaha, niets moeilijk of duurs, gewoon een simpele doos :+ Wie t kleine niet.. ;)
En ik kom snel een keer voor foto's! Moeten we nog even bedenken hoe, zonder fiets is foto's maken van een buitenrit toch niet zo handig. Maarrr dat komt zeker goed :D Ben op woensdag vrij! Hee en ik ben super ervaren in t maken van springfoto's van Nous :Y) *uch* Op t crossveldje ging ze ook beoorlijk vlug en uiteindelijk hebben we daar ook wat foto's van. Dat gaat helemaal goed komen! :D
Oeh lekker joh vakantie! En allemaal leuke dingen op de planning! Gister geslaagd bij de IKEA? of niet iets speciaals nodig? Nog zin om de vakantie af te sluiten met stappen? O:)
Hoop ook echt dat t weer zaterdag meevalt.. Al is t maar zoals vandaag, iig gewoon droog! Beetje regen de dagen van te voren maakt niet zoveel uit. Nollebos is toch op de schop voor die kustversterking, dus de paardenpaden zijn toch weg. Kunnen we beter meteen naar t nieuwe bosje rijden denk ik. Ligt iig ook beter dan die klei grond denk! Even zien.
Je kunnen inhouden om t pakketje open te maken? :P

Ja een baby meet! :j Ben benieuwd! wanneer?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 12:15

Gister BNTM gekeken trouwens? Tevree?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 17:45

Jeej, er zijn weer eens mensen hier :P :+
Nee, heb t nog niet gezien, was bij mn broer eten. Ga t zo denk ik ff opzetten, ben wel benieuwd naar de uitslag!
En als t mooi weer is fietsen wij naar stal hoor Anne; dus dan kan je gewoon meefietsen onderweg :)
En de springfoto's gaan we dan ook nog een keer maken!!
Bij IKEA leuke dingen gekocht; mand waar de katten samen in kunnen liggen (ze willen altijd samen erin en dat past dan nét niet :') ), 2 leuke lampjes (klik) en tafeltje voor mn wake-up light naast mn bed (klik)
Stappen moet ik nog ff kijken; want denk dat ik bij t Reelaer ook niet vroeg ga slapen en zaterdag eerst les en daarna nog op buitenrit; kan me voorstellen dat ik dan best gaar ben :Y)
Moeten we zaterdag maar even kijken welke route we t beste kunnen nemen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 13:40

Ow, kijk dan gaat dat helemaal goed komen :D Snel een keer plannen! *D

En wat een gave lamp! Mooi! Leuke dingen hoor +:)+ Haha en willen ze nu nog wel samen slapen, of nu t past in t mandje liever niet meer? :P Blijft ook een leuk duo zo samen hè :Y)

Uitslag al gezien? Vond ze allemaal niet zo, maar of zij nou echt de sterkste was? :? Al vind haar om te zien ook wel echt mooi!
Kijkt iemand ook SYTYCD? En project catwalk? Ben het met die uitslagen maar allemaal niet eens :+ Ona eruit, vond haar juist zo goed! En dan nu weer die flip die er bij PC in blijft, die had er al lang uitgemoeten.. Allemaal frustratie dus :P (valt ook mee hoor, maar verbaas me daar dan wel ff over)

Plezier op t Reelaer Thirz! En hoor nog wel of je zin hebt om mee te gaan stappen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 20:41

Shaar was echt stout vandaag... weer flink dr nek erop zetten enzo... ze heeft gewoon zo veel energie! Heb nog ff contact gehad met de dierenarts, vanaf volgende week moet ik iedere 2 weken 2 min draven erbij doen. Ik doe nu 10 min stappen, 5 min draven, 5 min stappen... dus dan over 4 weken dan draaf ik ongeveer 10 min en dan mag ik voorzichtig een galopje proberen. Ook mag ik nu rechtsom gewoon de hoek door draven, dat mocht ik eerst niet aangezien er dan veel druk op dr rechtervoorbeen komt. Verder t goed in de gaten houden en iedere keer 10 min koelen na t rijden.
Heb vandaag voor t eerst rechterom de hoek doorgereden, ben benieuwd hoe dr been er morgen uit ziet...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 21:39

Hey Thirz, gaaf die lampjes, wilde ze ook graag hebben, maar Chris vindt ze niet mooi....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 22:57

Hoi, ben net bij de ladies night geweest.
We hebben erg gelachen, op het laatstnog mee gedanst met de zumba, daarna kwam ik je moeder tegen thirza... die moest wel lachen...

Fijn Bar, dat je mag opbouwen, en ja stout, niet zo gek met die harde wind.
Zelfs Voice die ik elke dag volop rij was niet te houden.
Had mn 3de les, en t ging super!

O ja foto's van dizzie komen eraan hoor!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 12:33

Hoi! Ik ben er ook weer eens :) Zo druk op het werk en niet helemaal fit, dus voor je het weet is de week weer voorbij en heb ik nog niet gepost!
Bar, fijn dat het met Shaar zo goed gaat! Hoe was het de dag na de eerste keer rechtsom rijden?
Nel, kom maar op met die foto's van Dizzie! Ik hoorde allerlei verschillende verhalen over de ladies night bij Intratuin, fijn dat jij het naar je zin hebt gehad!
Thirz, die lampjes zijn zeker leuk! Je hebt nog wel redelijk weer geloof ik? Was de wedstrijd kijken leuk en nog leuke dingen geshopt in Utrecht? De paarden waren wel blij met de extra aandacht gisteren, kon het toch niet over m'n hart verkrijgen dat ze helemaal niemand zouden zien haha! Vandaag mogen ze weer aan de bak!
Marieke, al zin in de rit morgen? Bestel je een beetje mooi weer?
Anne, tot morgen! We gaan snel een datum prikken voor foto's maken: kun jij anders doorgeven wanneer jij kunt? Zou misschien ook wel tof zijn om weer eens wat foto's van de les te hebben, kan ik eens zien hoe het er nu uit ziet!
Tot morgen en tot lees! Doeidoei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 15:38

We hebben vandaag schriktraining gedaan met de babys, ze vonden het echt leuk en op een gegeven moment gingen ze echt keihard crossen en gekke sprongen maken gewoon om uit te dagen...

Heb wat foto's :D

Alvast goed oefenen voor de middendraf :D
Afbeelding

Die nekspieren, hahaha!
Afbeelding

Plu bleek toch wel veilig te zijn
Afbeelding

Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 17:40

Zier er leuk uit Bar! Mooi weer vandaag ook hè :D Wij hebben weer ontzettende lol gehad en mooie foto's van de buitenrit! Zal zo eens kijken of ik wat leuke kan plaatsen! Hadden echt geluk met t weer :j

Nou Bianz, woensdag dus de foto-date! Hopen dat t dan ook mooi weer is :) Ben wel benieuwd, weer lang gelee dat ik jullie heb zien rijden. Leuk!

Hoe is t met jullie pijnlijke plekken en spierpijn? :P

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 18:20

Idd heerlijke zonnige foto's Bar!
Heb een paar heerlijke dagen weg gehad. Vind dat dat wel t vakantie-gevoel benadrukt :j Thuis blijf je toch een beetje in je eigen 'systeem' hangen! Heel leuk dat je woensdag les-foto's komt maken Anne! En Bianz; rijden we eindelijk een keer samen :))
Haha, ik kon dus al niet meer normaal lopen na de rit op uber-dikke Nanda :+ Maar t was zeker echt heel leuk, in de herhaling doen we het alleen wel met onze eigen paarden he Marieke ;)
Ik zal na douchen en eten ook ff foto's uitzoeken!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 20:25

Vind ik ook altijd hoor :j Dagjes weg is meer vakantie gevoel dan thuis in je eigen ritme blijven. Helemaal als je dan nog zulke leuke dingen gaat doen! Al mooi weer besteld voor woensdag? ;) Voor vandaag heeft het iig geholpen!
Heb echt een hele lading al geselecteerd en ben nog bezig :+ Beetje traag aan t worden nu, máár ze komen er aan hoor! *bereid je alvast voor op een foto-BOM! := *

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 20:30

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 21:19

:list: Komtie dan!

En we zijn op weg! 2 ruiters, 2 toppony's en 2 camera-vrouwen. Kan niet anders dan goed komen met dit super weer :D
Afbeelding

Natuurlijk meteen even een foto-moment op dit mooie plekje *D
Oren naar voren *smile* naar camera vrouw 1!
Afbeelding

Oeh, jummmm! ook heerlijk gras op deze mooie plek :9
Afbeelding

Zo'n 10 foto's verder eindelijk een stud mét zn hoofd omhoog.. Maar toen had nanda ineens vreselijke trek :Y)
Afbeelding

*kusje*
Afbeelding

Nog ff smoezen... Wat gaan we doen om dit tot een onvergetelijke rit te maken *denk*
Afbeelding

Gewoon zelf lekker vrolijk zijn :D Starten met een braaf, zomaar ff tussendoor handgalopje. Kon écht even niet meer draven O:)
Afbeelding
Afbeelding

En dan... Hups, hop, jippiieeeeeee! :):)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kijk! het werkt! Ze lachen *D
Afbeelding

Nog even model spelen. Want dat kunnen we natuurlijk ook!
Afbeelding

Zijn we geen knappe wollies?
Afbeelding

Heej! Nieuw terrein..
Afbeelding

Uh.. dít pad? Zeker?! Geen enge beesten hier?
Afbeelding

Dat pad ging nog, de grote schrik kwam pas na de bocht :wow:
Afbeelding
En eigenwijs als we zijn, gaan we dan natuurlijk niet meer voor óf achteruit. Knap en vasthoudend van ons hè! 8-) Zijn we haflinger en fjord voor :j Altijd lol met ons!

Gelukkig kwam na een telefoontje het reddingsteam. Met 2 man begeleiding wilden we t wel!
Afbeelding
(ben je ingehuurd als camera-vrouw, kan je heel dat end ook nog eens naar die pony's lopen door dat mulle zand.. Tis dat we het ze als kado gegeven hadden, maar anders.. :Y) haha)

Uiteindelijk in t bos.
Afbeelding

En daar doe je alsof je een heel wilde ijslander bent :P Gooi je haar los!
Afbeelding

Marieke had ondertussen last van der kont
Afbeelding

en haar rug
Afbeelding

Gelukkig hadden we fysio Bianz bij :D
Afbeelding

En ik.. Ik had t nog steeds onwijs naar mn zin :D Hoppa! Dit pad vind ik wel leuk! :):)
Netjes in de maat met Stud!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het kado-buitenrit-team! (-1)
Afbeelding

Lekker even op t gemakje een beetje rondsloffen :)
Afbeelding

Zo nu en dan even van 2 kanten op de foto. Hoort er allemaal bij als je super-pony bent :j
Afbeelding

Nee, nee, nee! Zie je nou niet dat we nee-schudden? Daar bij het riet zijn we veel knapper!
Afbeelding

Zie je! Zei ik toch! :Z
Afbeelding

Hee hier hebben ze ook al van dat lekkere gr... Niet? ow..
Afbeelding

Ja maar.. kijk nou hoe sappig, hoe groen, hoe.. het roept me!
Afbeelding

Hee jij daar op de fiets! Heb jij iets lekkers voor mij bij? :o
Afbeelding

Het oude vertrouwde pad :) Toch altijd weer fijn, vertrouwde grond onder de voeten! Lekker naar mn warme stal, hapje eten en..
Afbeelding

Natúúrlijk! Eerst nog even foto's.. :roll: Nou nog niet genoeg?
Vooruit. Foto-modelblik! Hoezo mn mond vergeten te poetsen? :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Thuis zadeltje af.. Blijft lastig, dus dat doe je áltijd met zn 2-en!
Afbeelding

Voeten kriebelen!
Afbeelding

Beetje samen suffen en nagenieten :)
Afbeelding

Hee jij, ik sta al vaak genoeg op de foto hoor!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan is t nu genoeg geweest en ETENSTIJD! :9
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 21:51

Whaha, geweldig die grote en die uk :D Beetje als Oz en Nous, maar dan met nét iets meer verschil :Y)

Hier nog een zooi van mijn foto's (door Bianz dus!)

Men nemen 2 paardjes die dikke maten zijn (Nanda dik??? Nee....)
Afbeelding

Zo ben je rustig aan het galopperen en het volgende moment wordt je gelanceerd :')
Afbeelding

Afbeelding

Stud laat dan nog even zien dat je op zijn leeftijd ook nog prima kan dressuren :j
Afbeelding

Jeeej, we zijn al halverwege dit enge pad!! :+
Afbeelding

Tja, hoeveel maanden drachtig zou ze zijn?!
Afbeelding

Fotograaf Anne in actie *-:)
Afbeelding

Mooi samen poseren en altijd blijven lachen!!
Afbeelding

Afbeelding

Nou, ik heb erg veel lol gehad, heb genoten, maar ben blij dat mijn eigen knollie toch iets minder dik is, iets minder hobbelt en iets beter luistert! :+ Thanx voor t meefietsen (en meelopen :Y) ) en de foto's Bianz en Anne!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 22:01

Graag gedaan hoor :D Vond t weer gezellie zo met zn 4ren op pad :j HIhi en de knollies waren gewoon leuk :P haha Jullie hebben iig een mooie herinnering aan jullie lieve pony's én foto's erbij! :) Blijft gewoon een leuk duo samen.
Leuke foto's fotograaf Bianz +:)+

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 22:33

Wow wat is nanda dik zeg......
Leuk dat jullie zo n fijne rit hebben gehad, en zulk mooi weer.

Bar, leuk hoor die schriktraining.
Ik heb vandaag met Daan gefietst en mellanie reed voorop met voice.
Leuk was dat.
Foto's komen nog hoor...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 00:00

Wauw wat een heerlijke foto's van de buitenrit van thirza en marieke. Jullie hadden ook wel een prachtige dag, het was jullie gewoon gegund!
Nanda is wel echt extreem dik joh, een wonder dat ze nog kan bokken met die dikke buik! Ze hadden wel lol zo te zien :D!