Vandaag met Steph naar de Kick Off van LA The Voices geweest op het strand in Kijkduin. Was de eerste keer dat de mannen weer (zonder Gordon) officieel optraden. Was echt weer helemaal geweldig!!! Ook hebben we voor het eerst hun nieuwe single gehoord, super mooi! En op de foto geweest en handtekeningen...helemaal geweldig dus!!
@Danielle: Jou foto ziet er ook netjes uit! Heel actief en mooi achterbeen gebruik. Het lijkt alleen wel of het een beetje 'overhaast' is? Maar dat kan natuurlijk ook zo lijken, is nogal moeilijk in te schatten haha. Een buitenrit kan zeker helpen bij actief maken aan het been! Is ze dat nu dan niet? Als ze buitenritten maken erg leuk vindt en lekker fris is, is dat een goede manier om haar beter aan je been hulpen te maken. Let wel op dat ze niet gelijk begint te crossen bij een klein beetje been, maar dat ze gedoseerd reageert, als je snapt wat ik bedoel
@Britt, Patries, Chantal en Lucy: Bedankt!!!
@Lucy: Fijn dat je eerste les zo goed ging! Mijn ouders hebben gelukkig ook een deel van mijn rijbewijs betaald, mijn vader, moeder en ik hebben allemaal 1/3e ingelegd dus op die manier hebben we het verdeeld toen.
Ik heb mijn rijbewijs helemaal van mijn ouders gekregen en mijn zusje ook. Bij ons was de regel dat als je niet rookt voor je 18e dan betaalde zij ons rijbewijs. Mijn broertje rookt wel dus die moet een heel groot deel terug betalen.
Ik kreeg een start bedrag van mn ouders voor mijn rijbewijs.
Ziet er goed uit Ella, fijn dat jij en Ferro nou echt aan de gang kunnen.
Danielle, ze gebruikt haar achterbeen zeer goed, maar ik heb het idee dat ze onder je uit loopt. Moeilijk te zien van uit een foto, maar het ziet er naar mijn idee net als ella zegt te haastig uit.
Ik was zelf bezig op dat moment om haar vooruit te krijgen, dus dat kan inderdaad zo uit zien. Was niet onder me uitlopen gelukkig hihi.
Ging vandaag stuk beter. Liep vandaag soms wel wat onder me uit. Verder goed aan been maar soms wat te goed dus liep ze onder me uit. Ik neem haar dan terug en weer opnieuw. Wel galopje mee kunnen pikken & ze liet zelfs af en toe wat los van voor.
Qua rijbewijs krijg ik van pa en stiefma wel mn eigen theorie betaald en betaal mee aan het examen
Gaaf Marieke! Wat een power heeft hij bij die cross zeg!
Pfoe gisteren was me een dagje zeg... Ik had weer les met Ferro, ging allemaal goed maar ik had regelmatig het idee dat hij eigenlijk moest poepen maar niks deed. Dit gevoel had ik zaterdag met rijden, dus had hem na m'n les toch maar even op stal gezet om te kijken of hij wel mestte en hoe dat er uit zag. Had hem om 2 uur uit het land gehaald en om 4 uur op stal gezet. De stofwisseling van het paard kennende, had ik verwacht dat hij vrij snel wel zou mesten. Ik braaf wachten, om kwart over 6 pas mest. En dat terwijl hij wel had gereden en daarna meestal vrij snel mest, en hij staat gewoon de hele dag te eten op het land. Had hem nog maar even op stal laten staan en zelf naar huis gegaan om te eten. Daarna om een uur of 8 weer terug, niet nog meer mest, maar hij was wel dolblij dat ik er weer was om hem uit zijn 'lijden' te verlossen Heb hem toen weer in de wei gezet aangezien beweging nou eenmaal het beste is voor de darmen en het kuil wat ze op stal kregen was ook niet al te fris. Vandaag maar weer even wat met hem doen en hem dan weer op stal zetten om te checken of hij wel mest. Hij oogt verder gewoon gezond en levendig, maar ik vind het toch raar dat hij die aandrang met rijden wel heeft, maar er dan niks komt...
AfricanLady
Geplaatst: 24-09-13 15:38
gister was een stukje van eilandgasten erop dus ik zat net met spanning te kijken of ik er op kwam en ja een paar blikken gniffel zie wel dat ik het paardrijtochtje heb gemist jaloerssssss
_Linn_
Geplaatst: 24-09-13 16:12
animalwoman schreef:
gister was een stukje van eilandgasten erop dus ik zat net met spanning te kijken of ik er op kwam en ja een paar blikken gniffel zie wel dat ik het paardrijtochtje heb gemist jaloerssssss
Ik ging het ook even terug kijken, heb je inderdaad gezien!
Kreeg gelijk weer kriebels haha. Bij jos was dat net zo dus op naar een nieuw avontuur hoop ik
_Linn_
Geplaatst: 24-09-13 16:15
animalwoman schreef:
Kreeg gelijk weer kriebels haha. Bij jos was dat net zo dus op naar een nieuw avontuur hoop ik
Ik hoop het ook voor je! En ook voor mezelf haha! Waarschijnlijk hoor jij het wel eerder dan ik, ik moet denk nog een weekje langer wachten op het verlossende antwoord...
haha ik zag een reclame voor eilandgasten op tv en dacht nog, he zal Andrea er op komen? ja dus! leuk!
AfricanLady
Geplaatst: 24-09-13 18:04
_Lucy schreef:
haha ik zag een reclame voor eilandgasten op tv en dacht nog, he zal Andrea er op komen? ja dus! leuk!
ja gister was een het om 22;00 erop een kwartier om de mannen van ameland en dus terschelling voor te stellen en ik had voor de terschelling man geschreven en kwam in beeld je kan het terug kijken op de site haha ik stel me als eerste an hem voor omg