Nicole1995 schreef:Ga morgen kijken of ik wat gevangen heb in de vliegenval hahahaha
en dan op een sateprikkertje op de BBQ
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Gisteren heeft Wesley me een hele dag geholpen op de koets, echt toppie!Wesley heeft al eens eerder een paar uurtjes meegeholpen, maar nu een hele dag (ik had geen oppas). Hij deed het echt onwijs goed (en helemaal in stijl: nette koetsjas, hoedje op, werkschoenen aan (gelukkig paste hij die van mij nog net), nette broek en shirt)! Er was een lange rit met Zuid-Afrikaanse mensen, die een beetje Nederlands konden begrijpen/spraken. Wesley vond het leuk om het een en ander te vertellen en kreeg na afloop een vette fooi en een dikke handdruk!
Hij sprak heel rustig, duidelijk en legde alles keurig uit. Wesley spreekt ook wel Engels, maar dit vond hij makkelijker en daarom wilde hij het volle uur voor zijn rekening nemen. Uiteraard ben ik weer mega-trots op mijn kanjer!
Na die fooi wilde hij maar wat graag nog eens een dagje helpen!
zoiets heet toch kinderarbeid
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Ga morgen kijken of ik wat gevangen heb in de vliegenval hahahaha
Is het zo'n zelfde bol als zo'n dazen-bol? Daar heb ik namelijk hele goede reacties over gelezen!
.Er stata in de zon heb je het beste resultaat maar ja dat kon niet dus maar iets in de schaduw gehangen.Bij 20 tot 25 gradfen gaat ht spul meteen god oplosseen een anders werkt het pas na 8 uur voor het goed werkaam is ben benieuwd. Nicole1995 schreef:Ga morgen kijken of ik wat gevangen heb in de vliegenval hahahaha
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Is het zo'n zelfde bol als zo'n dazen-bol? Daar heb ik namelijk hele goede reacties over gelezen!
Nee,anders.Het is een zak met een draaidop wat omhoog getrokken moet worden dat vul je tot de aangegeven lijn daar zit een zakje ook in in de grote zak dat lost op daar zit lokmiddel in.En dan kunnen ze via een opening in de dop zo de zak in en hebbes!!![]()
![]()
.Er stata in de zon heb je het beste resultaat maar ja dat kon niet dus maar iets in de schaduw gehangen.Bij 20 tot 25 gradfen gaat ht spul meteen god oplosseen een anders werkt het pas na 8 uur voor het goed werkaam is ben benieuwd.
mntj schreef:evn uitslag van de kringkampioenschap.
natasja is door met prijs en winstpunten.
mandy had winst net naast de prijzen en mocht door. helaas die gaan op vakantie.
nomi kringkampioen en door.
rona kringkampioen en door.
iedereen suc6 op de regio.
was erg leuk gisteren mooi weer en vollop belangstelling.
mntj schreef:evn uitslag van de kringkampioenschap.
natasja is door met prijs en winstpunten.
mandy had winst net naast de prijzen en mocht door. helaas die gaan op vakantie.
nomi kringkampioen en door.
rona kringkampioen en door.
iedereen suc6 op de regio.
was erg leuk gisteren mooi weer en vollop belangstelling.