vervelend zeg Cer, is nooit leuk om een huisdier te verliezen Wel een mooie leeftijd bereikt!
Gefeliciteerd met Omie.
Geweldig die koe zeg, op de manege waar ik ben begonnen was een meisje met precies hetzelfde verhaal: Ouders wilde geen paard kopen, opa had een koeienboerderij, dus heeft ze er daar maar eentje vandaan getrokken. Echt geweldig!
@ Cer, dat is vervelend nieuws! Wel een mooie leeftijd bereikt!
Haha die koe echt schattig
Die vrouw blijft goed zitten zeg. Ik dacht dat ze recht tegen die muur aan gelanceerd zou worden!
taverno
Geplaatst: 05-04-11 21:34
Jeetje zeg en dan lig ik er al naast als mijn paard een paar pasjes opzij maakt!
taverno
Geplaatst: 05-04-11 21:37
Tence heeft vandaag in de buitenbak losgesprongen.Hij vind het echt leuk en ging er uitzichzelf over heen.
Xantha
Geplaatst: 05-04-11 22:22
Cer , wat rot van je kat. Mijn vorige kat is ook 17 jaar oud geworden, op een gegeven moment zijn ze gewoon op en gaat het niet meer. Gefeliciteerd met je paardje!!
Baxter, mooi gedaan hoor, die tekening!
Marion, Tence lekker gesprongen!!
Ik heb vandaag heerlijk op mijn meissie gereden, Xantha was superbraaf!! De filmpjes kan ik helaas niet zien
Een koe die springt....helemaal top....Een paard die springt en bokt en vrouw blijft zitten....super. Een paard los in de bak die springt....die heeft het reuze naar zijn zin . Een hamster met een vriendje....daar komen kindjes van . Een Debbie die op Xantha rijdt....zit op een grote roze wolk