Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:xan is je werk goed gekeurd ??
xan schreef:Jullie duimen voor mijn nwe opdracht vandaag heeft wel geholpen hoor.
Ik kwam daar binnen, kreeg uitleg waar ik koffie en thee kon halen, en waar mijn buro was. En dat was het dan !!!
Waarschijnlijk moet je het als zelfstandige zelf maar uitzoeken hoe het allemaal werkt.
En dat kan ik wel hoor![]()
Heb de computer aan de gang gekregen (geen wachtwoord opgekregen), brieven gemaakt via dictafoon en verstuurd uiteraard. Nog ff een emailtje erachteraan, kortom "alles onder controle"
![]()
Wel leuke aardige collega's.
Nu maar zien of ze nog eens bellen.
LIQUITA schreef:xan schreef:Zo, het is flink aan het onweren hier.
Wat een verschil met het weer in het weekend.
BALEN he

xan schreef:ATE schreef:xan is je werk goed gekeurd ??
Dit had ik 2 blz eerder gepost, maar jullie gaan zo snel, dat het waarschijnlijk niet gelezen is.xan schreef:Jullie duimen voor mijn nwe opdracht vandaag heeft wel geholpen hoor.
Ik kwam daar binnen, kreeg uitleg waar ik koffie en thee kon halen, en waar mijn buro was. En dat was het dan !!!
Waarschijnlijk moet je het als zelfstandige zelf maar uitzoeken hoe het allemaal werkt.
Heb de computer aan de gang gekregen (geen wachtwoord opgekregen), brieven gemaakt via dictafoon en verstuurd uiteraard. Nog ff een emailtje erachteraan, kortom "alles onder controle"
![]()
. Maar TOPPIE hoor xan schreef:ATE schreef:xan is je werk goed gekeurd ??
Dit had ik 2 blz eerder gepost, maar jullie gaan zo snel, dat het waarschijnlijk niet gelezen is.xan schreef:Jullie duimen voor mijn nwe opdracht vandaag heeft wel geholpen hoor.
![]()