Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shetjjee__x schreef:wie weet hoe snel de laatste 129 pagina's gaan, hier alvast een quote lijstjeCitaat:1-50Suzanne
51-100
101-150 Tessa
151-200
201-250
251-300
301-350
351-400
401-450
451-500
_Anneke_ schreef:leuk, alvast veel plezier!Hallo ben ik ook weer eventjes. ben mijn tas aan het inpakken voor morgen. want dan gaan we een weekje naar londen
heb dr echt zin in. hopelijk wordt het weer alleen wat beter

En het is echt mega veel werk om al die qoutes uit te zoeken en erin te krijgen, en dat in totaal iedereen (misschien nog wel niet eens iedereen
) het 1 keertje leest
je mag het zelf kiezen

_Roosmarijn_ schreef:Nee idd! Mij maakt het ook echt niet uit maar ik dacht dat het al besproken was enzo dus ik dacht ik help@Tessa en Suus: Ik weet niet of er nou zulke grappige quotes in het topic staan. Misschien is het leuker om iets van wistjedatjes naar Kels te sturen (voor de mensen die dat leuk vinden).
Haha leuk filmpje Annemiek! Ik heb zoiets in het echt gezien, in tsjechië. Zo'n "tonnenrace" gaat echt verschrikkelijk hard. Bij ons ging er ook zo'n klein jongetje die race doen, maar dan op een mega paard. Echt zo grappig! Alleen viel hij er na de finish af.