hahahahaha ik heb nog hele mooie mappen van een duitscursus liggen (van mijn mams ). Dus als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggen . Dan kan ik nog wel wat gaan opspeuren . Owww en bij mijn cursus turks heb ik een talencomputer gehad waarmee ik duits kan vertalen .
Duits kan ik wel goed spreken als ik een beetje aangeschoten ben . Dan durf ik het tenminste.... Ik haalde altijd tienen voor duits, woordjes en zinnen kon ik zo uit me hoofd leren en opschrijven en luistertoetsen gingen ook fantastisch . Tot ik op mijn examen een mondeling had , toen scoorde ik nog net aan een 6 . Het lezen voor de uitspraak deed ik super, alleen zelf over mijn tekst praten en vragen beantwoorden dat ging niet zo goed.... Durf dat op de een of andere manier gewoon niet.
Ik heb nooit mondeling Duits gehad, moet teksten lezen voor het examen en laat ik daar bij alle talen slecht in zijn. Woordjes stampen en rijtje naamvallen uit mijn hoofd leren kon ik wel.
Hahahahahahahaha we kunnen het aantal pagina's natuurlijk ook verdelen . En dan redden we het misschien nog . Gewoon als je een keer even niks te doen hebt globaal wat pagina's doorlezen .
evdpanne
Geplaatst: 18-03-09 09:50
Dan wil ik me wel alvast opgeven voor pagina 1 tot 100 (heb toch tijd zat ).
Wist je dat Major een geweldig paard is Wist je dat niemand van dit topic meer bij manege Smit rijdt. Wist je dat Fenna in d'r examenjaar zit Wist je dat Antoinet gaat verhuizen Wist je dat ons topic overgenomen is door mensen uit het manege Chardon topic
IK laat het doorspitten van pagina's aan jullie over hoor maar...
Wistjedat...
Wendy gelijk heeft en Major echt gewoon geweldig is!! Major ook heel erg goed met roze staat Jock ook al op Major kan rijden (foto's volgen) Antoinette het zware werk voor de verhuizing aan Gijs en de mannen overlaat omdat ze moet werken Jock Wendy over een paar jaar niet meer leuk zal vinden omdat hij een hekel heeft aan dierenartsen
Ik ga zo naar Major en voor de verandering maar weer eens een ritje maken.. Op de terugweg pikken we Jock op die heel netjes naast Major aan de riem kan lopen.
Wistjedat... Wendy erg benieuwd is naar antoinette d'r foto's van het huis en de hond en Major. Antoinet dat goed doet, daar heb je mannen toch voor Wendy Kaya niet droog kan houden met wandelen
Ik ga zo naar Utrecht, heb net Kaya uitgelaten, in het land hiernaast, ik dacht lekker tussen de bosjes te lopen en Ka ook, maar toen had Ka in eens een sloot gevonden en is nu zeiknat Ach als ik vanmiddag/vanavond thuis kom is dat wel weer opgedroogd.