LIQUITA Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:meelen schreef:Hee wat leuk.
Wat ga je opstarten?
Mijn eigen secretariaatsburo.
Genaamd: Novus Secretariaatsdiensten.
En tja hoe kom ik aan die naam. Wellicht hebben een aantal van jullie het al gesnapt.
NoNo heet officieel Novus.
En voor hem moet ik aan het werk![]()
![]()
![]()
Ik kan er dan altijd achteraan zeggen: "ik werk als een paard"
Wij vonden hem zelf erg grappig.
Ik zit er al een tijd over na te denken. Maar het kwam er eigenlijk niet van.
Nu dus wel.
En toen dus een naam bedenken, maar wel een naam waar ik dan iets mee heb. Novus dus !!!
Ik blijf wel bij de GEM werken, maar dan voor mezelf. Heb dus mijn eerste opdrachtgever binnen !!!
Dus als jullie nog een bedrijf kennen wat enige ondersteuning kan gebruiken.
Tijdelijk of voor langere tijd (denk aan telefoon, postverwerking, notuleren, eigenlijk allerlei algemene secretariële werkzaamheden)
Noem mijn naam !!!!
Voor het bedrijf is het heel gemakkelijk, ze ontvangen gewoon een factuur en hoeven zich niet druk te maken over belastbare zaken en ze hoeven ook niemand aan te nemen en daarna weer te ontslaan.
. GEFELICITEERD en ik wens je alvast heel veel succes meelen schreef:HidihiLIQUITA
.
. 

.
.
) bokkers van veldt
.. )
). Oja, en volgens mij is ze drachtig
. 
. Het was zo'n schrieltje toen, maar dat gaat steeds beter

....)
Hackie schreef:Ja ik had inderdaad gehoort dat ze drachtig was
(Mocht ik nou eens de loterij winnen....)
Mooi dat het zo goed met haar gaat, en die foto's zouden helemaal super zijn Petra
hihi. Toen ik wat foto's wilde gaan maken van Angie, was Tom bezig met opzadelen om te gaan rijden. Ook heb ik een stukje gefilmd dat Tom aan het rijden is. Het zijn geen geweldige foto's en het filmpje is ook niet zo best van kwaliteit, maar je krijgt vast een indruk van haar.

Yinari schreef:Volgens mij heerst er bij Saskia op het terrein geen droes. Zij staat op een andere stal (zo'n 20km verderop) en niet bij Veldt
. Vandaar dat ze daar wel gewoon het terrein af kunnen. Maar we snappen je vraag wel hoor.

meelen schreef:
NOVUS........sterk in uw werk.

xan schreef:meelen schreef:
NOVUS........sterk in uw werk.
Dit is ook een super slogan, wellicht ga ik hem nog een gebruiken, bedankt 10
xan schreef:Hooi Jo, hoorde ik het goed, heeft Linda goed gereden vanmiddag ??

ATE schreef:xan schreef:Hooi Jo, hoorde ik het goed, heeft Linda goed gereden vanmiddag ??
ja 174 punten en 3 de geworden

ATE schreef:xan schreef:Hooi Jo, hoorde ik het goed, heeft Linda goed gereden vanmiddag ??
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja 174 punten en 3 de geworden
TOPPIE178 punten had ze toch????

LIQUITA schreef:Hoi Ate
Hebben de puppies hun oogjes al open?
LIQUITA schreef:Hmmm, als ik het goed heb begrepen zijn er vandaag weer 2 paarden die Droes hebben opgelopen. Balen, ik had echt gehoopt dat het over zou zijn.