Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 11:49

Oja Rancho de Verano. Ik zie dat ze ook weekendjes met Janet Bos doen. Thirz, Thom & ik hebben bij haar dag 1 van de cursus paardentaal gedaan toen we nog bij onze oude manege reden. Daarna zijn we gelijk naar Starnmeer verkast :D .

Welk briefje van Thirz en welke stoffel singel? (wat is een stoffel singel?)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 11:57

Thirza heeft op het prikbord in de kantine op het bord een bontsingel te koop staan van Professional Choice, maat 30"

Stormchaser

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 12:11

Dat meen je niet !! Ik heb zo'n ding nodig maar heb eerst een bontje van lamswol besteld om te proberen...

dus...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 12:18

hahah stoffel, stoffen...wat maakt het allemaal ook uit! dat bedoelde ik in elk geval..balen san...ik zag het ook gister pas!

dat is dus niet echt wat die clinic van Janet Bos? Dat je direct wat anders bent gaan doen? of juist wel wat dat je daarom juist western bent gaan doen? ikke blond!

misschien kunnen we met zijn alleen met de paardjes daar een weekendje doen! uber penny!!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 12:32

Lijkt me e-nug! Weet alleen niet of dat mag met Beer (verzekeringtechnisch enzo) dat zal ik dan even moeten vragen.

Nee, toen we die cursusdag hadden gedaan zijn we gelijk op zoek gegaan naar een alternatief voor het wekelijkse rondje knolhobbelen op onze oude FNRS manege :D . Het was ontzettend leuk om te doen namelijk en die Janet Bos is een heel leuk en nuchter mens.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 12:46

aha het was dus leuk! weet je wat we dan ook kunnen doen een weekendje daar heen met de paardjes. (ja en ik denk inderdaad nog niet aan vervoer en ja ik weet dat volgens mij zit dat bij ons verzekeringstechnisch ook lastig in elkaar)
en dan een clinic van Janet Bos!
gaan we met de hele starnmeergang daar heen!! ik ben voor! en voor de mensen die geen eigen paardjes mee kunnen nemen doen we gewoon paardjes van daar!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 12:55

*verslikt zich bijna in het laatste stukje mango*

Ik krijg ineens een heel fijn ponykampen gevoel *\o/* !!!

En dat het waarschijnlijk verzekeringtechnisch helemaal niet kan en dat we geen vervoer hebben vergeet ik dan ook nu maar even :P .

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 12:57

jaaaaaaaa we gaan op ponykamp!! (mango hmmm lekker!)

verzekeringstechnisch moeten we maar even vragen en anders leuk paardje van daar? en vervoer dat is te huren toch?

heej waar is iedereen?
en heej...waar haal je die leuke symbooltjes vandaag! ben nog geen bokt expert!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:09

Onderin bij 'snel antwoorden' zie je naast 'plaatsen' ook 'voorbeeld' staan. Als je daaar op klikt kom je in een ander scherm en kun je kiezen uit smileys :D .

Ik wil op ponykamp! En inderdaad desnoods maar op paarden van daar!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:20

Ik heb vroeger met een hele groep mensen weleens een weekend buitengereden in Markelo, bij Erve Meenderinkboer. Ze hebben veel paarden, voor ieder wat wils, en leuke mogelijkheden om buiten te rijden. Overnachten kun je op zaal of in vakantiehuisjes. Is alleen dressuur, maar eigen paard meenemen kan ook.

http://www.ervemeenderinkboer.nl/

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:24

San, verzekeringstechnisch is dat geen probleem.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:46

ja es is natuurlijk onze verzekeringsexpert...maar de baasjes moeten het natuurlijk nog wel goed vinden dat hun paardjes op pad gaan :-) naar verweggistan :j

nou san...we moeten maar geinteresseerden gaan verzamelen voor ons peuwniekamp en kijken wie allemaal willen.

heb een erg goede band met de eigenaren...kwam daar voorhet eerst toen ik ene ukkie van 8 was en tot mijn 20ste...
ze hebben verder geen paarden met papieren, maar wel een leuke quarter hengst die leuk fokt en echt grappig paardjes uit komen en verder super buiten rijden. mooi bos en ook nog een meer waar je doorheen kunt en zandvlaktes voor super galopjes! en ken het bos op mijn duimpje!

doen? :P

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:47

Leuk Trudy, nog een stal waar we uit kunnen kiezen thanks !

Es, gelukkig heb jij meer verstand van verzekeren _O- ... sorry, ik vond mezelf even heel grappig :')

Even serieus: zullen we eens gaan inventariseren wie er allemaal evt. (al dan niet met eigen paard) mee zouden willen?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:49

Dat ging bijna tegelijk. I'm in! En of Beer dan meegaat? Ik denk het nog even niet dus dan zou ik graag op één van die paardjes van daar willen !

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:53

Ik heb ook geen eigen paard, maar als het niet te duur is ben ik ook in.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:57

ik denk dat we even moeten kijken met hoeveel mensen we zijn en bel ik ze even op om te vragen wat ons dat gaat kosten

I am in!!!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:05

Jeeeej *\o/* !! Toch nog een weekendje/midweekje/weekje weg in het vooruitzicht (we zouden dit jaar n.l. ons vakantiegeld gebruiken om de spaarrekening een beetje aan te vullen want die is na onze verbouwing best wel leeg aan het raken zeg maar ;( ).

We horen het wel Mar wanner het evt. zou kunnen en wat het dan gaat kosten!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:15

ik ga vanavond bellen, vragen kan altijd!!!

wij gaan op pony kamp, wij gaan op ponykamp, wij gaan op ponykamp

wijjjjjjjjjjjjjjjjj gaan op pony kamp, wij gaan op ponykamp, wij gaan op ponykamp

ja en dit zing ik he! *\o/* _O-

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:21

Doen we dan ook een dropping en een bonte avond èn een wedstrijdje aan het eind van het kamp? ;)

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:24

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ow dit is leuk!! en spelletjes op de paarden!! met zo'n lepel en een ei!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:42

en een kampvuur :-)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:43

Ze doen ook aan ringsteken op meenderinkboer. Op een blote ponyrug :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:47

Haha ja ringsteken, heb ik een keer gedaan op zo'n Belgisch trekpaard. Ik zat zowat in een spagaat *picture that* maar wel in 1x door die ring hè!

<zucht> mogen we al?

Weet iemand trouwens of de paarden vamorgen naar buiten zijn gegaan?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:50

ik sta op zaterdag op het bord voor paarden buiten zetten dus ik was ook wel benieuwd

juppie ik mag 19 mei beginnen bij nieuwe baan!!!!!!!!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:00

Ik weet niet of de paarden naar buiten zijn geweest, wat ik begreep van Eef is dat ze daar voorlopig niet opkunnen omdat het land te nat is door de regen. De paddock op de drafbaan zijn heel snel heel nat en drogen niet echt goed op.

Gefeliciteerd Marjolein, 19 Mei is al best wel snel, heb je voor die tijd nog vakantie?