Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ze (mn praktijkbegeleider) zei dat ik hem gewoon ff snel in elkaar moet flansen, opsturen en dan krijg ik mn feedback en kan ik hem aanpassen zoals het hoort. Niet te veel tijd aan besteden dus.
Vooral omdat sommigen ook echt nutteloos zijn. Zo moet ik een reflectieverslag schrijven over een stage waarbij de opdracht was "observeren". HOEEE kan je een probleem hebben met observeren??

Heb met mijn 10 kantjes nog het idee dat ik aan de krappe kant zit xD haha
Ik moet voor de komende fase 7 Proeve's van Bekwaamheid afleggen en in mijn POP leg ik uit wat dat proeve's inhouden, wat ik moet doen om deze te behalen, hoe ik dit wil gaan doen, hoe ik mijn tijd in ga delen,wat ik vind dat ik al kan, wat ik nog moet verbeteren, wat mij helpt om mijn doel te bereiken, met welk resultaat ik tevreden ben........... en the list goes on and on

niet verdrinken onder al dat schoolwerk he :p
jullie niet! =) haha.
Maar ik zal hem wel moeten uitlezen
Maarjaaa 

Heb namelijk eeeiiiindelijk een advertentie op MP gezet voor een verzorgster te nemen
Vind het idee echt helemaal niks, maar het gaat er toch eens aankomen, dus dan kan ik het beter nu doen, nu ik nog niemand nodig heb en alle tijd heb om te zoeken. AndreaB schreef:Dat is wel even andere koekIk moet voor de komende fase 7 Proeve's van Bekwaamheid afleggen en in mijn POP leg ik uit wat dat proeve's inhouden, wat ik moet doen om deze te behalen, hoe ik dit wil gaan doen, hoe ik mijn tijd in ga delen,wat ik vind dat ik al kan, wat ik nog moet verbeteren, wat mij helpt om mijn doel te bereiken, met welk resultaat ik tevreden ben........... en the list goes on and on