Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Shetjjee__x schreef:iemand nog een idee wie mijn valentijn is?
't heeft 4 benen en hinnikt!

Bjarni schreef:Kikker is zeker leuk, kinderen helemaal verbaasd toen ik zei dat ik het zo'n leuk boek vond, uhm dat is toch voor kleuters juf
Ik heb ook een heeeeele bijzondere Valentijn. Heeft hele goede ogen want is dol op worteltjes.

hestejente schreef:Op de u-ni-ver-si-teit![]()
opmerking ook weer
Bjarni schreef:Hou ik er ook over op
Kikker is een figuur uit prentenboeken van Max Velthuijs. Hij heeft ook vriendjes, Varkentje, Eend en Haas. Het zijn eigenlijk een soort leerzame prentenboeken voor kleuters, deze ging over verliefd maar je hebt bijvoorbeeld ook een boek waarin hij een dood vogeltje vindt.
Misschien zegt een kikker in een rood-wit gestreept zwembroekje je meer?
Dominiqueee schreef:@ Pauline: Ja, Ginger is 1 van de laagste in rang en ik denk dat ze het daarom extra leuk vond dat ze over 2 de baas was en ze eens lekker is gaan pesten, haha. Wat is het ook een b*tch af en toe..

josewoos schreef:@ manon
Hahahaha tijdje terug kreeg ik in het weekend en snachts pikante uitnodigingingen via sms... geen idee wie het was, durfde ook niet te bellen om te horen wie het was hahahaha.
Na een week of 2 was het afgelopen..... misschien krijg ik wel van die persoon iets voor valentijn hahahahaha

SuusKiiss schreef:Gister ging alleen de lange stal gang naar buiten!