Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nou lekker dan als het waar is, er is niks gewaarschuwd of wat dan ook... Neem ik het dalijk lekker mee naar Bandit... 

fryskhynders schreef:owh esther ziekte van cushing is niet fijn... weet ui mijn hoofd niet maar kan dat ook weer over gaan?

Maar verder moesten ze gewoon doen wat ze normaal met hem doen want hij is verder helemaal gezond gelukkig. 

en ik koos verkeerd:PVanny_ schreef:fryskhynders schreef:owh esther ziekte van cushing is niet fijn... weet ui mijn hoofd niet maar kan dat ook weer over gaan?
Tania.
Haha nee maar het kan idd niet meer overgaan, alleen geremd worden als je medicijnen geeft ofzo... ligt eraan hoe erg een paard het heeft. Dat paard is nu 19 namelijk. Hij kreeg ook zo'n krullerige vacht enzo dus ze hadden al zo'n vermoeden. Paarden met Cushing kunnen gevoelig zijn voor hoefbevangenheid en blind worden omdat er een gezwel bij de hersenen zit en die kan groeien (ofzo) weet het ook niet meer precies.Maar verder moesten ze gewoon doen wat ze normaal met hem doen want hij is verder helemaal gezond gelukkig.

Vanny_ schreef:fryskhynders schreef:owh esther ziekte van cushing is niet fijn... weet ui mijn hoofd niet maar kan dat ook weer over gaan?
Tania.
Haha nee maar het kan idd niet meer overgaan, alleen geremd worden als je medicijnen geeft ofzo... ligt eraan hoe erg een paard het heeft. Dat paard is nu 19 namelijk. Hij kreeg ook zo'n krullerige vacht enzo dus ze hadden al zo'n vermoeden. Paarden met Cushing kunnen gevoelig zijn voor hoefbevangenheid en blind worden omdat er een gezwel bij de hersenen zit en die kan groeien (ofzo) weet het ook niet meer precies.Maar verder moesten ze gewoon doen wat ze normaal met hem doen want hij is verder helemaal gezond gelukkig.

Abaigeal schreef:Whaha Tania ik krijg ineens weer van die momenten van als we s'nachts van die gesprekken hadden over al die dingen waar we dan zo hard om moesten lachen
Over Zwaan bijvoorbeeld, zo'n vogel whaha
Room in the middle!
.

Vanny_ schreef:Ja Hascootje.
Haha Judith en die anderen op onze kamer de eerste avond echt zo van: uhh okeeej dan.
Heb net een nieuwe rijbroek & pad van eurostar gekocht bij tentenkamp! Maar niks van de aanbiedingen want dat vond ik toch niet zo eigenlijk.
, en dta van dat droes is wel een beetje slordig! 
Vanny_ schreef:Omdat we elke keer heel erg de slappe lach kregen in bed
fryskhynders schreef:Vanny_ schreef:Omdat we elke keer heel erg de slappe lach kregen in bed
tjah, dan zou ik ook raar op kijken ja