Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) 

Ziet er echt leuk uit!
Mooie deken ook Thirz!
Vind Shaar ook goe uit zien hoor Bar
Beetje buikje misschien, maar dat mag na t stilstaan toch? Vind der wel vrolijk/ happy kijken gelukkig!
Stuur je mij nog een pb over het benzinegeld?
Hadden eerst het plan om naar de Oren te gaan (dan maar een hoop jongere, maar iig geen hele liedjes en vast leuke muziek!), toen had mariek 90's night gezien in het Arsenaal, maarja.. 15euro entree, je weet toch niet of t was is enz, dussss toen zijn we uiteindelijk toch maar naar Vliss gegaan, maar gewoon naar de Dop. Leuke muziek
Was t ook nie zo heel druk, maar vol genoeg. Hoop lol gehad om mensen die in de spinnewebben-versiering liepen
Enne wisten jullie dat Marieke en ik er schattig uit zien (jaja, en dat met Halloween!) en dat Mariek 19 is?
Gelukkig vonden ze niet dat we op elkaar leken, dus zusjes waren we dit keer niet
Zeker leuk om nog eens naar toe te gaan
Hopen dat we woensdag beter weer hebben Bianz!! Dan willen we namelijk een soort 'dagtocht' maken naar t bos bij Westhoven. Is niet zo leuk met zulk weer
Moet eigenlijk weer een keer komen kijken naar jullie lessen/ rijden
Wanneer? haha. Wij hadden toen ook best veel 90's muziek daar, vonden we ook erg leuk!
Picknick spullen mee 
Gaat nu al weer de beterende kant op, maar nog steeds wat schor..
haha Een Belg x Gelder van de Ponyhof van 3,5. Beetje zonde dat hij zo jong al op de manege terecht komt, maar wel een dropje om te zien! Tijdens de buitenrit ook wel braaf
En de pony's waren fris! Een meisje eraf gevallen, de ander de zadel in der rug tijdens t bokken, dus die zijn maar terug gegaan uiteindelijk. Verdere rondje ging goed. Wat gehups en even een paar pasjes weg, maar niets geks. Was ook super weer!
Beter dan zaterdag
Is Danza al gewend op Paardoes? Leuk paardje he!
Maar voordeel, t was niet druk, dus we zijn bijna overal ingeweest met hele korte wachttijden!

In theorie zou ik dan nog naar Pdoes kunnen, maar dat wordt erg rennen en vliegen voor 1 les. De 21ste ben ik er 's middags natuurlijk gewoon bij 
En gewoon veel spannende dingen doen en dan heb je t zo warm
Zijn de kinderen (met leiding) nog wel in die achtbaan geweest? Zou er ook niet in hoeven hoor, maar dat snapten jullie al denk ik

Hoe gaat het opbouwen?
Lekker even uitsnotteren, ben echt snip verkouden!
De partners snapten de lol iets minder, maargoed
"wat is er nu zo grappig dan?" Uh...