manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 23:26

Thnx Marieke trouwens voor je lieve smsje...

Ik heb hier nog 3 doosjes met van die wiskas maaltijdzakjes en 1 grote pot (en nog een beetje) van royal canin eten... iemand interesse?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 08:36

Hoi,
Ik heb het al op stal gezegt tegen je, maar toch sterkte en ik vindt het echt vervelend voor je!

Thirz ik sms jou wel even voor morgen.
K heb er zin in!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:27

Bar: hoe ging t eigenlijk met Shaar de 1e keer erop??
Nel: probeerde je net te bellen, ik moet zo gaan werken, dus dan kan ik niet zomaar opnemen. Ben jij gewoon rond kwart voor 11 bij mij op stal? Ik heb er ook zin in :)
Vanmorgen samen met Nous en Orson gaan wandelen. Was echt supermistig, had wel een apart sfeertje :j

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:47

ahhh zonde Bar.... Sterkte hoor...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 13:06

Pfff als ik thuis kom heb ik steeds weer een enorme jankbui... pfff gewoon t idee dat ze nooit meer terug zal komen...

@ Thirz: shaar is zo stijf als een hark, maar voor de rest gaat t wel goed...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 17:59

Zo ziet je hafje er dus uit na 3 maanden niets doen.... weg sportlichaam...
Mega wollig snoetje
Afbeelding

Bolle buik... weg spieren :(
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 09:47

Ik vind dat Shaar er goed uitziet hoor! :j

Gister met Nous naar Renesse geweest voor schriktraining samen met Nel en Voice; t was echt heel erg leuk! Paardjes waren braaf op de trailer, volgens mij vonden Nous en Voice t wel gezellig samen ;)
We hebben veel lol gehad, vooral om t feit dat Nous soms sneller langs/op dingen ging dan Voice :+ :P
Ik had echt verwacht dat Nous veel meer dingen eng zou vinden, maar ze was snel te overtuigen, ben echt trots op dr :)

Hier een lading foto's *-:)

Samen in de trailer
Afbeelding

Nous denkt; kan ik er hierdoor uit?
Afbeelding

En hier zijn we dan, met sexy hesjes :))
Afbeelding

Afbeelding

Pompoen die uit de kliko kwam:
Afbeelding

Afbeelding

Over de plastic flesjes heen:
Afbeelding

Afbeelding

Over matras heen lopen (Nel heeft mij onthoofd :+ )
Afbeelding

Voice denkt; snel dan....
Afbeelding

Als t regent, neem ik gewoon mn paraplu mee :Y)
Afbeelding

Door de slinger
Afbeelding

Door de andere slinger
Afbeelding

Nous vond de vlag nog wel een beetje spannend, maar uiteindelijk liet ze m toch op dr hoofd leggen!
Afbeelding

De grote voetbal
Afbeelding

Door de rook. Was echt heel raar, op sommige plekken zag je echt niets!
Afbeelding

Klaar om naar huis te gaan :)
Afbeelding

En thuis lekker genieten van een wilgentak!
Afbeelding

Dat was het weer! Nu lekker ff buitenritje maken en daarna werken :wave:

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:49

Ik heb ook nog een lading foto's die wilco heeft gemaakt..
Ik vond het ook heel erg leuk, maar stond er ook van te kijken dat voice zoveel dingen eng vond en nous niet...
Afbeelding
We zijn er klaar voor!
Afbeelding
Eerst stonden de slingers nog open en elke keer werdt alles steeds een stapje enger gemaakt...
Afbeelding
Nous op het gemakje over het zeil alsof het de normaalste zaak van de wereld is...
Afbeelding
even overleggen...
Afbeelding
Aah denkt voice wat komt daar uit die kliko... Nous geeft uitleg...
Afbeelding
Afbeelding
Lol...
Afbeelding
Nee ik wil niet over die enge dingen...
Afbeelding
Bladblazer, maakt een brommergeluid, gelijkertijd wordt je haar gefönt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hier wilde ze allebij niet doorheen...
Afbeelding
De bal was erg leuk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bekogelt worden met softballetjes
Afbeelding
Voice vond dit niet leuk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dat was het!
Ik zou het iedereen aanraden, onze paarden waren eigenlijk nog te makkelijk..
Dus niet denken met mijn paard kan dat niet want die vindt dat te eng, want voor die paarden is dat juist!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:50

Leuke foto's Thirz! Zoals ik al van je hoorde was het heel leuk om te doen. Echt grappig dat Nous zo rustig was, terwijl je toch wel anders had verwacht!
Bar, Shaar ziet er goed uit hoor! Dat buikje is vast zo verdwenen, iig hardstikke fijn dat je weer lekker mag gaan beginnen met rijden!
Vanmorgen in het herfstweer een lekkere buitenrit gemaakt; ondanks het druilerige weer kunnen we dan toch weer genieten van al die mooie herfstkleuren onderweg! Nu nog even rustig aan doen de rest van de dag; ben nog niet fit en morgen is het alweer maandag!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 15:46

Gave foto's! :D Ziet er echt leuk uit!
Al kijkt Nous wel een beetje verdrietig door het deurtje *humz.. dit deurtje is toch net te klein voor mij..*
Knappe pony's hoor :j Mooie deken ook Thirz!

Volgende keer Jade en Orson en dan Shaar en Dolce nog een keer :P Vind Shaar ook goe uit zien hoor Bar :) Beetje buikje misschien, maar dat mag na t stilstaan toch? Vind der wel vrolijk/ happy kijken gelukkig!

Hopen dat je je na een dagje rustig aan doen én je lading paarden & buitenlucht vitamines maandag fit genoeg voelt Bianz.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 15:53

Thirza wees me op de foto's in dit topic, dus kom even inbreken om te melden dat ik ze super leuk vind. En natuurlijk om te bedanken voor het op sleeptouw nemen van Rhoda, ze kan nog wat leren van jullie brave pony's :)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:44

Heej simone, t was super leuk he!
Heb jij ook nog ergens leuke foto's geplaatst van gister?

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 17:17

Het was zeker leuk :j

Heb alleen nog maar jullie foto's gezien, Imke heeft foto's van mij gemaakt, maar die staan denk ik nog op haar camera. Zodra ik ze heb zal ik ze plaatsen, jullie staan er vast ook nog wel op.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 21:31

Hé?! Ik had voor mijn idee veel eerder gepost dan jou Nel, en toch staat jouw bericht eerder en heb ik die van jou dus gemist! En nu ik nog ff ga bokken zie ik ineens jouw post! Maar ook jouw foto's zijn leuk hoor!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 09:39

Heej Simone; komt vast ook goed met jouw pony hoor! Maar ze heeft een pittig karaktertje ;)
Bianz; beetje fit uit bed gekomen? Succes vandaag! Geluk dat we gisterochtend nog droog hadden gereden he. Wat een beestenweer 's middags, wij waren net over t strand aan het wandelen met de kids :+
Anne; jullie waren dus in Vlis op stap? Wel leuk om nog eens naartoe te gaan? Vond schutters vorige x echt tegenvallen..
Nel; leuk jouw foto's! :j Stuur je mij nog een pb over het benzinegeld?

Ik ga ook weer aan t werk :wave:

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 11:28

Ow lekker moment uitgekozen om op t strand te gaan wandelen, jammer zeg! De hele middag echt rot weer geweest... Hoop koude en natte kids thuis daarna?

Jups zijn naar Vlissingen gegaan :j Hadden eerst het plan om naar de Oren te gaan (dan maar een hoop jongere, maar iig geen hele liedjes en vast leuke muziek!), toen had mariek 90's night gezien in het Arsenaal, maarja.. 15euro entree, je weet toch niet of t was is enz, dussss toen zijn we uiteindelijk toch maar naar Vliss gegaan, maar gewoon naar de Dop. Leuke muziek :j Was t ook nie zo heel druk, maar vol genoeg. Hoop lol gehad om mensen die in de spinnewebben-versiering liepen :Y) Enne wisten jullie dat Marieke en ik er schattig uit zien (jaja, en dat met Halloween!) en dat Mariek 19 is? :+ _O- Gelukkig vonden ze niet dat we op elkaar leken, dus zusjes waren we dit keer niet :P Zeker leuk om nog eens naar toe te gaan :j

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:27

Hey, echt heeele coole foto's wat leuk ook dat ze zo braaf waren, en dat Nous de echte held bleek te zijn....had je toch van te voren niet gedacht? Nous dr deken is ook echt TE leuk....
Vlissingen was idd echt weer leuk, en natuurlijk kwam summer of 69 voorbij, kan natuurlijk niet missen he in de Dop....ja, erg gezellig, binnenkort weer eens plannen om met meer te gaan....wie gaat ermee?
Bianz, nou hebben we een uur gebeld, en nou heb ik niet eens gevraagd hoe t met Orson is.....?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 11:09

Rustig hier..
Volgende keer dat er zo'n 90's feest is ff in de gaten houden, lijkt me echt heel grappig :j
Ik wacht op droog weer om naar stal te gaan, kweetniet of het er nog in zit >;) Hopen dat we woensdag beter weer hebben Bianz!! Dan willen we namelijk een soort 'dagtocht' maken naar t bos bij Westhoven. Is niet zo leuk met zulk weer :+

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 12:26

Zeker rustig, ik zal ook nog eens wat leven inblazen!
Volgens mij heb je eind van de morgen nog wel mooi weer gehad toch Thirz? Waren ze weer blij je te zien? Het moet zeker woensdag wel mooi weer zijn, want zo'n lange rit in de regen maken wordt 'm toch niet geloof ik!
Met Oz gaat het *afkloppen* goed Marieke! Hij zit lekker in zijn vel en met lessen gaat het ook goed, dus ik ben happy!
Anne, ik zei het al tegen Marieke: volgende keer gaan we met zijn allen rondje Vlissingen doen, leuk!
Superdrukke week gehad, veel uren op mijn werk gemaakt (elke dag en 3 avonden gewerkt), dus vandaag stop ik om 15 uur en ga ik lekker rijden, dan van het weekend lekker relaxen! :)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-09 17:25

Fijn dat t met Oz goed gaat Bianz :D Moet eigenlijk weer een keer komen kijken naar jullie lessen/ rijden :j
En rondje Vlissingen is een leuk idee :):) Wanneer? haha. Wij hadden toen ook best veel 90's muziek daar, vonden we ook erg leuk!
Pfft lekker weekje.. Lekker energie opgedaan met rijden?

Ik duim voor mooi weer woensdag! Wel leuk zo'n dag tochtje :j Picknick spullen mee ;)

Ik had vrijdag een housewarming van een klasgenootje, daarna lekker wezen stappen in Breda met klasgenootjes en onze mannen. Was gezellie! De aaf was alleen funest voor mn stem :+ Gaat nu al weer de beterende kant op, maar nog steeds wat schor..
Vanmorgen lekker 2 keer naar buiten geweest. (Bak was bezit door de kleindierenshow) Ze hadden een nieuw paard wat ook nog moest lopen, of ik daarop wilde. Jahoor :D haha Een Belg x Gelder van de Ponyhof van 3,5. Beetje zonde dat hij zo jong al op de manege terecht komt, maar wel een dropje om te zien! Tijdens de buitenrit ook wel braaf :j En de pony's waren fris! Een meisje eraf gevallen, de ander de zadel in der rug tijdens t bokken, dus die zijn maar terug gegaan uiteindelijk. Verdere rondje ging goed. Wat gehups en even een paar pasjes weg, maar niets geks. Was ook super weer!
Jullie ook lekker gereden vandaag? Kims kwam ik al tegen op de fiets, die was ook lekker aan t genieten van t weer :)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 23:21

Vandaag zeker genoten van t lekkere weer :j Beter dan zaterdag :+
Alleen moet ik echt mn handschoenen gaan zoeken, handen zijn net ijsklompjes op de fiets!
En woensdag wordt t zeker weten mooi weer, moet :Y)
Oz blij met zn nieuwe coupe Bianz?
Anne ook weer fijn paarden-energie opgedaan dit weekend :) Is Danza al gewend op Paardoes? Leuk paardje he!

Ik ben zaterdag met mn werk naar Bobbejaanland geweest, was vooral erg KOUD :') Maar voordeel, t was niet druk, dus we zijn bijna overal ingeweest met hele korte wachttijden!
Alleen hierin durfde ik toch nie, vooral dat 1e stuk zo stijl oplaag...brrr :=

Vandaag ook weer hele dag gewerkt, dus ben nu gaar! Morgen hoef ik gelukkig maar heel kort, kan ik ff uitrusten en wat aan huishouden doen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 09:34

Ziet er idd wel heftig uit Thirz! Al was ik er toch wel ingegaan :D

Het was echt super mooi weer gisteren en vandaag ook alweer, fijn hoor na al die regen! Shaar is alleen wel wat hyper door de kou, was een stukje met dr langs de weg gegaan en mw wilde niet meer stoppen met draven. Ik dr op een gegeven moment stil gezet en toen stond ze helemaal te hupsen en ging kappen met dr been... hoezo ongeduldig?!

Leuk Anne dat je lekker op buitenrit was geweest!

Orson een nieuwe coupe? Foto!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 13:44

Nou, dat is vast een goed teken dat Shaar zo graag wilt ;)
En tot zover mn bijna vrije dag; hebben 2 zieken, dus heb vanavond slaapdienst :\ Dus Bianz; zie je morgenochtend dan niet meer op stal! Gelukkig ben ik dan wel morgenmiddag vrij, kan ik dan nog wat doen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 12:55

Geen idee of Danza al gewend is Thirz. Heb haar ook nog niet gezien. Ben deze week niet op Paardoes geweest en ik denk de komende periode even niet. Beetje lastig te combineren met werken op vrijdag.. Dus als Barry op vrijdag geen plannen heeft, blijf ik daar en kom ik zaterdag morgen terug :) In theorie zou ik dan nog naar Pdoes kunnen, maar dat wordt erg rennen en vliegen voor 1 les. De 21ste ben ik er 's middags natuurlijk gewoon bij ;)

En toch.. Niet zo lang hoeven wachten is toch ook wel heel erg fijn! Kou kan je je nog wel op kleden, regen is minder leuk :P En gewoon veel spannende dingen doen en dan heb je t zo warm :Y) Zijn de kinderen (met leiding) nog wel in die achtbaan geweest? Zou er ook niet in hoeven hoor, maar dat snapten jullie al denk ik :o

Nieuwe coupe? kom maar op met mooie foto's Bianz!
We hebben trouwens ook nog steeds foto's van jou te goed Marieke :D

Happy Shaar! Zou je denken dat het iig wel goed met haar gaat toch? :) Hoe gaat het opbouwen?

Pfft vandaag verder lekker een hele dag thuis, zonder plannen :) Lekker even uitsnotteren, ben echt snip verkouden!
Jij nog lekker gesprongen Thirz?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 20:05

ik zal jullie ondertussen (in afwachting van de andere foto's) nog even vervelen met foto's van vrijdag! Klasgenootje had alle foto's en filmpjes die we hebben gemaakt de laatste jaren op DVD gezet, dus die hebben we gezellie gekeken. Hebben zo dubbel gelegen weer _O- De partners snapten de lol iets minder, maargoed :Y) "wat is er nu zo grappig dan?" Uh... :+

Afbeelding
Afbeelding

Pfft en moe de volgende dag! :oo

Nou Mariek nu de foto's van jou en Jade ;)
En Oz zn nieuwe look! 8-)