dmuts schreef:Hahaha camille jij wil gewoon geen andere pony meer! Ben benieuwd op welke paarden jullie op jt gaan hahaha klopt ze is gewoon te leuk!!! ik ook wel, nog 3 weken
Anja_96 schreef:Heel veel plezier iedereen die vandaag gaat! Oh en de nieuwe paarden staan op de site Neeee lolly is van de site af Maar die nieuwe zijn wel super leuk
Veel plezier iedereen die gaat dit jaar, of al is geweest! Wij gaan niet dit jaar, maar hopelijk volgend jaar wel weer
Oh gelukkig! Al zal het wel flink nat zijn in het bos, lekker door de plassen stampen Edit: Ik krijg net te horen van iemand die nu op JT is dat ze t droog gehad hebben tijdens de rit vandaag
hier een video van afgelopen week, het was echt heel leuk! zelf reed ik op titan, ook een super leuke pony
camille_J_M schreef:hier een video van afgelopen week, het was echt heel leuk! zelf reed ik op titan, ook een super leuke pony [ Video ]Heel leuk filmpje!!
(Helaas) Terug van een SUPER weekje TREC met de meiden, Ruth en Renate! Het was weer helemaal leuk en ik mocht weer op Bambi
Ik ben ook weer terug van een super leuke TREC week!! Het was erg gezellig en Saturnus was ook een erg leuke pony!
Lekker rustig altijd hier in de wintermaanden! Vanaf vandaag kan je al weer boeken voor de zomer! Hebben mensen al weer plannen?
dmuts schreef:Er staat volgens mij ook nog geen vaste trec week, zou je misschien is voor moeten bellen.Ik kreeg inderdaad al een pb dat de data nog helemaal niet op de site stonden. Ik dacht dat het aan mn mobiel lag