Ik hoop zó dat het tot morgen blijft liggen!
Dan ga ik Tinus op de foto zetten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:SNEEEEEEEEUWW!![]()
Ik hoop zó dat het tot morgen blijft liggen!![]()
Dan ga ik Tinus op de foto zetten

Astor schreef:ik wil de scapa dark grey

Astor schreef:op een koelkast?

Melanie_B schreef:Mij interesseerd het..
T was idd nog wel een beetje aftasten enz.. maar je deed het zeker niet slecht! Je past er ook leuk op, jij
hebt tenminste een mooi formaatje voor Chibra, als ik erop zou zitten ziet er al veel minder mooi uit door me
lange benen..
Vond het er netjes en rustig uit zien, jammer dat de les zo druk was,.. altijd vervelend natuurlijk..
Maar denk wel dat jij er een goed paardje aan hebt!

Astor schreef:Men ik baal echt, heel veel mensen die ik ken gaan uit en vragen of ik kom en dan mag ik niet van me stiefmoeder.
Grr baal echt enormhad echt vet veel zin om uit te gaan.. maar het mocht niet zo zijn....
Kirsie wat leuk dat je op Chibra hebt gereden, maar wel zielig dat je haar Wiebra noemt want ze is zo mooi.
Wiebra is haar niet eens waard, maar goed nu weer sirieus natuurlijk!
Maar bij jou ging eht een stuk beter als dat het bij mij ging haha, ik was denk ik een beetje te lief voor haar wat Sandra ookal vertelde.
Want ik gaf ook geen kneepjes of speelde met de aanleuning omdat ik allemaal verhalen hoorde over dat ze zo gevoelig was etc.
Maar toch fijn dat je lekker op haar hebt gereden! Maar die galop van haar vind ik juist heerlijk

, ze gallopeert echt op 4 benen
. Beetje zo'n worlino galopje
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:WAT HEB JE GEDAAAAN!?!?!?!
Je hebt het helemaal niet gezegd?!!
Bij wie heb je het gedaan dan? En wat?
Heb je foto ?! Dan kan ik beoordelen
Het is niet kort kort hoor.. Maar ik vind het kort..
Maar ik vind het stom omdat het een beetje een 'sloom' model is zeg maar..
Ik heb geen foto![]()
Ik wil het kunne beoordelen of het echt zo sloom staat

. 
Manon_S schreef:Ik haat sneeuw.
Melanie_B schreef:Ola... Ben 3de geworden..
Heb echt beroerd gereden.

Kirsten_S schreef:Yeaah
Jaa het was zeker aftasten hoe het nou moest. Maar op het einde werd ze steeds soepeler, wel jammer dat het lesuur afgelopen is.. Vandaag met merel deed ze het super goed maar ik ga deze keer tóch voor dunja met het proefje. Ik vind het wle een uitdaging enzo en ik wil het ook heel graag doen, maar ik hoef nog maar 1 x deze proef en dan ben ik er eindelijk uit en dan mag ik door. Voor een lager proefje wil ik zeker op haar maar ik vind het vervelend dat ze niet goed stilstaat en met de galop zo naar binnenvalt met haar achterhand.
Vind het zeker wel bij mij passen maar het is toch nog te snel en te vroeg voor haar en voor mij. Zo vind ik kamona echt bij jou passen en niet chibra![]()

Alleen ik snap dat jij nu wel eens eindelijk uit de F10 witl!! Elja schreef:![]()
![]()
Jane_ schreef:Wolaa...
Nou tis echt stom weer haha, heb je camera snel weer ingepakt!
Nog wel even Wacho op de foto gezet
Ben helemaal naatt
Manon_S schreef:Ik haat sneeuw.

.

)
maar ze ging vet goed verzamelen en veruimen