Dj69 schreef:Melanie_B schreef:Ik heb de CD van Marco op!
![]()
![]()
![]()
jaaa Marcooo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dj69 schreef:Melanie_B schreef:Ik heb de CD van Marco op!
![]()
![]()
![]()
jaaa Marcooo

Vond ik ook wel sneu!
. Dat was namelijk die plek wat die heel eng vond in die grote achterste bak. Springen ging opzich wel goed, maar de bak was zoooo ontiegelijk zwaar dat het echt niet meer te doen werd en hij soms helemaal geen kracht had om die sprong nog te springen. Duss dat was wel jammer..
. Dacht ik effe lekker te gaan werken, zeker nadat mel hem zo lekker los heeft gereden, maar nee hoor, we meoten weer in de slechte bak. vraag me niet waarom, maar het moest. Moest die daar ook weer helemaal wennen, dus dat was wel jammer. Had ik eindelijk een lekker soepel paardje, maar bij het binnentreden zette die zich gelijk al vast en zette toch een kop op
. Astor schreef:Maar je rijd dus om de week springen en de andere week dressuur?
Ik heb trouwens nu al weer zin in dinsdag want dan ga ik weer lekker met Ayla de les in
Alleen nu heb ik al 2 weken achter elkaar gedressuurt omdat ik gisteren om half 6 moest rijden wegens CBR. En volgende week ook half 6, maar dan gaan we springen! 

Annie_ schreef:Welke banen ben je dan geweest :p
de 2 buiten banen en ? ;p
DenK4ever schreef:strandrit? strandrit? wat voor strandrit ??
! Veettt mooie omgeving!
DenK4ever schreef:strandrit? strandrit? wat voor strandrit ??
(buiten) Annie_ schreef:Okeej![]()
Ja nu zijn er 3(buiten)
!
! Kirsten_S schreef:DenK4ever schreef:strandrit? strandrit? wat voor strandrit ??
In Noordwijkerhout! Veettt mooie omgeving!
![]()
met de kinderen die vroeger bij marjon in de les hebben gereden zeg maar.
. Sommige hebben er vroeger al hartstikke vaak gereden, Dunja, Grava... oeh verder weet ik het eigenlijk niet zo goed
. Ik zou het jammer vinden als we weer in die bak zouden rijden! Vind een grote buiten bak toch wel fijner!
!
Ahtnamas schreef:@ Kirsten, ik wilde net zeggen, het is echt nieet voor alle paarden de eerste keer in die bak. Sommige hebben er vroeger al hartstikke vaak gereden, Dunja, Grava... oeh verder weet ik het eigenlijk niet zo goed
. Ik zou het jammer vinden als we weer in die bak zouden rijden! Vind een grote buiten bak toch wel fijner!