Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. 
Elja schreef:besneden pikkies zien er anders uit
Flevolander schreef:
Kramer op zijn voordeligst
in zo'n strakke broek
Iriis_ schreef:Ja wat, bij jongens in hun paardrijbroek zie je het ook altijd zo erg..
Dus ik ging daarover praten met Jane, maar die schijnt daar helemaal niet naar te kijken..![]()
Maar het valt toch op??in zo'n strakke broek
![]()
Jane_ schreef:Iriis_ schreef:Ja wat, bij jongens in hun paardrijbroek zie je het ook altijd zo erg..
Dus ik ging daarover praten met Jane, maar die schijnt daar helemaal niet naar te kijken..![]()
![]()
WHHAHA IRIS VALT OP PIKKIESSS
Ik kijk ernaar
, nou bij Theo Bos viel het mij ook op,
Emmaa_ schreef:Elja schreef:besneden pikkies zien er anders uit![]()
Iriis_ schreef:Ja wat, bij jongens in hun paardrijbroek zie je het ook altijd zo erg..
![]()
__Esther__ schreef:Jullie werken echt te erg op mijn lach spieren
![]()
! Daar past een hele voetbal in!
Flevolander schreef:Iriis_ schreef:Ja wat, bij jongens in hun paardrijbroek zie je het ook altijd zo erg..
![]()
wij hadden vroeger op pampus een oudere man rond lopen en die had toch echt duidelijk een string onder zijn paardrijbroek aan
.
Flevolander schreef:wij hadden vroeger op pampus een oudere man rond lopen en die had toch echt duidelijk een string onder zijn paardrijbroek aan
__Esther__ schreef:Jullie werken echt te erg op mijn lach spieren