Nou nu mijn paardjes naar Friesland zijn gegaan, kwamen er stallen leeg op de weiden en vroeg ze aan mij of ik geen paardje wilden.
In eerste instantie leuk gedacht enzo, maarja het geld. Maar het bleef kribbelen. Toen ben ik op marktplaats gaan kijken en er toch wel achter gekomen dat, als je goed zoekt, voor een niet al te duur een leuk paardje kan krijgen. Dit overlegt met mijn ouders en die vonden het goed. Dus sparen maar!
Van de week was ik op marktplaats aan het kijken en kwam een merrie tegen, vijf jaar. Had al wat bij elkaar gespaard en ze was voor mij betaalbaar. Wat heen en weer gemaild en ik ben vandaag wezen kijken. Ik dacht dat het niks zou worden, maar het tegendeel is bewezen. Rijden ging stijf en gespannen, maar logisch voor de eerste keer, maar aan het einde ontspande ze en liep echt heerlijk. Daarna nog even in de paddox gezet. Zo lief. We stonden wat te praten, komt ze naar me toe, legt ze der hoofd op mijn schouder. Ik ben verliefd..
Naar huis overlegd en op voorbehoud van de keuring is ze van mij!!

Ik heb wat foto's zijn niet zo heel duidelijk

Ze is echt een scharminkel, maar ze is nu zo'n 7 maanden onder het zadel en verder dan de kennis kent ze niet. Ze is ook een paar weken niet gereden, dus dat komt nog wel..