Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Xeen schreef:
Ja anous Vast wel
Je hebt me tog al een x zien vallen
NuggT schreef:Xeen schreef:
Ja anous Vast wel
Ja?
jij bent Noes toch???
AnitaJoeri schreef:anous je enige Diddle fan jaag je weg hoor haha.Rare aman.
Nou ik hoorde dat dat kleine zwarte monster ook weer bezig was,had met een kopstoot iemand onderste boven gegooid.Zie je wel weer dat kleine zwartemonstertje.Hij had zich zeker weer verstopt onder grote bos manen en onder jasje.ALTIJD WEER DIE DIDDLE.
Binar schreef:Xeen schreef:
Ja anous Vast wel
neejj, deze Nousjij bent Noes toch???

NuggT schreef:Pff die 2 noesjes zijn wel een beetje irritant hoor.![]()

,
ook makkelijk

doppie45 schreef:Jetta schreef:Ik zal Tink zeker even knuffelen en haar "papje" geven!'t is bont en het hinnikt......uh......
oh jeetje,jet,haar papje stond in mijn kastje...ik ben ook altijd zo opruimerig!
Dan morgen maar weer

, kan ik gaan 

Fammiie_x schreef:'t zag er echt lachwekkend uit xeen

loontje schreef:Voor de mensen die er woensdagavond zo'n zooitje van hebben gemaakt(jullie weten wel wat he)Amanda(dat nieuwe meisje) is bereid Amber te doen dus is niet afgeschrikt van jullie wat heftige onderwerpen.
Er is trouwens wel een vacature bij plomp bv in Delfgauw.Syl iets voor jou???
Eefje23 schreef:zooooo heb me helemaal misselijk gegeten maar ik kan die witte doos met overheerlijke chocola gewoon niet weerstaan!!!!
Dennis zegt dat ik verslaafd ben want toe hij die doos wilde pakken raakte ik helemaal in paniek, haha!!!!!
Mad, het is heeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!
En oke, ik geef het dan maar toe, IK BEN VERSLAAFD!!!!!!!
AnitaJoeri schreef:Das heling hoor Johnnie,gestolen goed kopen.Ze kan toch mijn spullen niet verkopen? Jullie zijn gek haha
greensleaves schreef:Eefje23 schreef:zooooo heb me helemaal misselijk gegeten maar ik kan die witte doos met overheerlijke chocola gewoon niet weerstaan!!!!
Dennis zegt dat ik verslaafd ben want toe hij die doos wilde pakken raakte ik helemaal in paniek, haha!!!!!
Mad, het is heeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!
En oke, ik geef het dan maar toe, IK BEN VERSLAAFD!!!!!!!
Haha! Je snapt natuurlijk ook wel dat het erg moeilijk was om die doos gewoon te laten liggen, er stond tenslotte duidelijk Eef op
johnvt schreef:AnitaJoeri schreef:Das heling hoor Johnnie,gestolen goed kopen.Ze kan toch mijn spullen niet verkopen? Jullie zijn gek haha
Heling,
oliebol, nou het politie bureau zit vlakbij, zal ik je ff brenegen van de week?. Of ga je op eigen gelegenheid ernaar toe