Olympia schreef:Pas maar op, dat niemand anders dit leest
o werkt dat zo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zipporah schreef:Leuk ik wil ook wel mee springen alleen moet ik even kijken of ik dan al terug ben van Londen en niet al te moe ben![]()
Vandaag priveles gehad met me hobbelknollie en het ging erg goed, gister even ruzie gehad maar vandaag was hij weer het beste paard van stal zoals altijd he haha.
Flurk schreef:[naam] schreef:Leuk ik wil ook wel mee springen alleen moet ik even kijken of ik dan al terug ben van Londen en niet al te moe ben![]()
Vandaag priveles gehad met me hobbelknollie en het ging erg goed, gister even ruzie gehad maar vandaag was hij weer het beste paard van stal zoals altijd he haha.
Kijk maar we zien wel of je er bij bent
overigens had jouw juf tijdens jouw les meer stem volume dan bij mij (of leek dat zo)
Zipporah schreef:[
Leuk ik wil ook wel mee springen alleen moet in
Zipporah schreef:Op de fiets in het donker? Moet je dan niet door dat stuk zonder lantaarnpalen? Brrrr..
AndreaB schreef:Vanochtend een afspraak met mn praktijkbegeleider gehad voor hoe ik mn POP moet schrijven en ik heb er nog een soort van zin in ookJammer dat het de 13e af moet zijn, want ik heb de 12e mn toets xD Had die tijd liever gebruikt om te leren, maar goed... snel beginnen dan maar