Leuk Rianne, mag ik alleen wel vragen wie Arthur is en wat hij doet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk brengt een echo een uitkomt waar je wat mee kunt!
Arthur Japin is een schrijver van verschrikkelijk mooie boeken, zijn laatste roman 'Maar buiten is het feest' is net verschenen en daarom gaf hij een lezing in Utrecht. Hij heeft nog wel meer gedaan dan schrijven, onder andere op tv een komische wetenschapsquiz gepresenteerd (QI). Hij is erg grappig en gevat, maar ik heb gisteren ook even (minuut of 10, denk ik) heel serieus met hem gesproken terwijl hij zijn boek voor me signeerde. Hij is heel open en op de een of andere manier snapte hij precies wat ik bedoelde met mijn vragen tijdens het vragen-onderdeel. Ben er nog hyper van.

Verder vond ik het niet zo denderend gaan, maar Merce was tevreden, zei ze. Dennis houdt op het moment zijn kaak erg vast, heb ik het idee. Herken je dat Samy? Dan moeten mijn benen erbij, met als gevolg dat we af en toe echt hysterisch hard door de bak gingen. En dan liet ie ineens los en ging het fijn om dan ineens het bit weer vast te pakken (vooral bij de deur). Lastig lesje gisteren, laatste stukje ging ie wel echt fijn marcheren, echt dansen vanuit zijn kont. 

Vind het ook heel mooi hoor!
Maar uiteindelijk denk ik dat het voor ons allebei fijner is als ie meer ontspant, dus laat ik hem los op het moment dat ik merk dat ik met hem meega in het vasthouden en probeer ik het dan vanaf dan weer opnieuw op te bouwen..