ik heb lekker vrij! en net lekker paardjegereden, dadelijk opruimen en inpakken en dan een weekendje weg!
hij zei het ja Lache he, mijn MAN ipv mijn vriend Ik moet ook echt wennen als ik ergens naar opbel en ik moet mijn achternaam erbij zeggen: met Sandra Spanj...eeeuhh.. Maassen!
morgen!!! (nog net) Alles goed hier? ik moet vandaag koopavond draaien van 5 tot 9. mjaaaaJaja San het is toch wat he, dat trouwen. ik ben benieuwd hoe ik ermee zal omgaan
pff druk op mijn werk!mijn óude'naam gebruik ik in sommige gevallen ook nog wel een als het nodig is.
Zat vanmorgen om kwart over 9 al op Nice Boy, om half 11 was San bij mij, en om 6 uur was ik thuis. Drukdrukdruk dus
ik lag om 10 uur nog te snurken! verder voor de tv gehangen, heb het EK gekeken.. en ben na luci geweest
en ik was bij TARZANhet was magisch, geweldig en helemaal te gek!!!! ik ga zeker nog een (paar) keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helaas speelde ron niet maar het was evengoed super!!ik sta ook nog met chantal en clayton op de foto hahaha
Achjaa, waarschijnlijk komt Fame volgend jaar maart in Venlo, gaan we daar heen. De shirtjes/vesten pasten trouwens allemaal, thanx!