doe je niks aan, hoewel... pauline zit ook nog op school
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

doe je niks aan, hoewel... pauline zit ook nog op school
opmerking ook weer
En oeh, min rollator stond niet op de rem! Nou kan ik er niet meer bij en moet ik wachten tot de verpleegster hem wil aangeven. Hopen maar dat ik voor die tijd niet naar de wc hoef want ik voelde me onoverwinnelijk en errug mobiel met mijn rollator, voordat hij wegrolde dus, en een luier vond ik daarom vandaag niet nodig
hestejente schreef:Op de u-ni-ver-si-teit![]()
opmerking ook weer
En oeh, min rollator stond niet op de rem! Nou kan ik er niet meer bij en moet ik wachten tot de verpleegster hem wil aangeven. Hopen maar dat ik voor die tijd niet naar de wc hoef want ik voelde me onoverwinnelijk en errug mobiel met mijn rollator dus een luier vond ik vanochtend niet nodig

Jo snapt wel wat ik bedoel....
josewoos schreef:_Anneke_ schreef:jaa dat is wel zo eerlijk!ik bedoel je hebt nu voor lessen betaald, maar niet gereden
Zo dacht ik er zelf dus ook over, ben benieuwd hoe hun daarover denken. Maar ja dat zeg ik wel tegen die tijd dat ik weer ga rijden...
krijg tog nooit wat
en toen ik een vriendje had was hij vergeten dat het valentijn was.. Bjarni schreef:Hoi allemaal,
Balen dat er een aantal van jullie door de brandoefening/prikken niet of nauwelijks normaal hebben kunnen rijden.
Hebben jullie dit ook met Annet besproken (en dan bedoel ik niet in de hectiek een opmerking maar echt even rustig bespreken). Je kunt hier namelijk wel op bokt er een enorme heisa van gaan maken maar daar schiet je niet heel veel mee op.
Annet staat heus wel open voor opmerkingen maar dan moeten het wel op een normale manier besproken worden en niet een heel gedoe hier op bokt ervan gaan maken.
Ik snap best dat je er op zo'n moment flink van baalt, dat zou ik ook doen.
Ik snap alleen niet waarom er een enorme ophef over een staples gemaakt zou moeten worden. Juist in stap kan je veel met je paard doen/bereiken. Ik hoop toch echt niet dat wij ruiters op de manege leren dat rijden alleen draven en galopperen inhoudt want dan stop ik accuut met lesgeven.
Als laatste moet je voor dingen over de paarden gewoon niet bij Tonny zijn. Hij staat in de kantine zodat die bemand is maar houdt zich behalve uitmesten/trekkerrijden niet met de manege en paarden bezig. Dit staat natuurlijk nergens aangegeven maar is misschien handig om in je achterhoofd te houden. Houdt natuurlijk niet in dat hij je dan niet netjes mag behandelen hoor maar probeer in dat soort gevallen even Annet op te zoeken, werkt wat makkelijker.
Oh en als laatste, nee ik heb Annet niet gesproken dus weet verder niet hoe het precies gelopen is.

Karin_88 schreef:Ik vind valentijn maar een commercieel gedoe

SannevdM schreef:Joooo is goed!!!!Jo snapt wel wat ik bedoel....
![]()
![]()
![]()
josewoos schreef:SannevdM schreef:Joooo is goed!!!!Jo snapt wel wat ik bedoel....
![]()
![]()
![]()

Maar gek is juist erugg gezellig!

Bjarni schreef:Hoi allemaal,
Balen dat er een aantal van jullie door de brandoefening/prikken niet of nauwelijks normaal hebben kunnen rijden.
Hebben jullie dit ook met Annet besproken (en dan bedoel ik niet in de hectiek een opmerking maar echt even rustig bespreken). Je kunt hier namelijk wel op bokt er een enorme heisa van gaan maken maar daar schiet je niet heel veel mee op.
Annet staat heus wel open voor opmerkingen maar dan moeten het wel op een normale manier besproken worden en niet een heel gedoe hier op bokt ervan gaan maken.
Ik snap best dat je er op zo'n moment flink van baalt, dat zou ik ook doen.
Ik snap alleen niet waarom er een enorme ophef over een staples gemaakt zou moeten worden. Juist in stap kan je veel met je paard doen/bereiken. Ik hoop toch echt niet dat wij ruiters op de manege leren dat rijden alleen draven en galopperen inhoudt want dan stop ik accuut met lesgeven.
Als laatste moet je voor dingen over de paarden gewoon niet bij Tonny zijn. Hij staat in de kantine zodat die bemand is maar houdt zich behalve uitmesten/trekkerrijden niet met de manege en paarden bezig. Dit staat natuurlijk nergens aangegeven maar is misschien handig om in je achterhoofd te houden. Houdt natuurlijk niet in dat hij je dan niet netjes mag behandelen hoor maar probeer in dat soort gevallen even Annet op te zoeken, werkt wat makkelijker.
Oh en als laatste, nee ik heb Annet niet gesproken dus weet verder niet hoe het precies gelopen is.

Ik ben gewoon erg intelligent.