wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_88

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:39

*LOL* doe je niks aan, hoewel... pauline zit ook nog op school Tong uitsteken Vork

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:46

Op de u-ni-ver-si-teit Slim

Vork opmerking ook weer Clown En oeh, min rollator stond niet op de rem! Nou kan ik er niet meer bij en moet ik wachten tot de verpleegster hem wil aangeven. Hopen maar dat ik voor die tijd niet naar de wc hoef want ik voelde me onoverwinnelijk en errug mobiel met mijn rollator, voordat hij wegrolde dus, en een luier vond ik daarom vandaag niet nodig Vork

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:48

hestejente schreef:
Op de u-ni-ver-si-teit Slim

Vork opmerking ook weer Clown En oeh, min rollator stond niet op de rem! Nou kan ik er niet meer bij en moet ik wachten tot de verpleegster hem wil aangeven. Hopen maar dat ik voor die tijd niet naar de wc hoef want ik voelde me onoverwinnelijk en errug mobiel met mijn rollator dus een luier vond ik vanochtend niet nodig Vork

Whahahaha ik lig dus in de woonkamer op zo'n ziekenhuis bed en als weer te veel tegen mijn vriend zeur dreigt hij altijd met het bed naar buiten rollen en dan van een helling af WHAHAHAHAHA.
We zijn dus samen een mooi clubje, jij komt aanrollen met je rollator en ik erachteraan met mijn bed, misschien dat ik wel een zetje nodig heb om het bed te laten rollen......
Of een motor erop zetten??? COOOOOOL

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:49

Een turbo-bed! net als de rollator in Jtske's blog, aansteller, die is pas 17!

Trouwens ook niet erg aardig van jouw vriendje, wacht maar tot jij weer beter bent Vork

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:50

onze staples gingen we eerst rondje Mosselpad en toen over balkjes stappen en spelletjes.. maar laten we het over wat leuks gaan hebben Tong uitsteken

miss Valentijn ('t is morgen al! :0)?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:52

Weten jullie wie mijn valentijn is? Kijk maar eens op de eerste foto in mijn profiel, Zo & ik forever! Lovers

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:54

Valentijn....... mmmm doe ik niet aan... nou ja... ik doe natuurlijk wel aan ontvangen hahahaha

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:55

Joooo is goed!!!! Knipoog Jo snapt wel wat ik bedoel.... Clown

Misselijk Misselijk ROFL

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:57

mijn valentijn is [3 keer raden]! Bloos Haha!

en hebben julie ook Valentijnsfeest ofzo? wij hebben vrijdag valentijsfeest met 1+2+3e klas, echt super zin in!! Haha!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:58

josewoos schreef:
_Anneke_ schreef:
jaa dat is wel zo eerlijk!ik bedoel je hebt nu voor lessen betaald, maar niet gereden

Zo dacht ik er zelf dus ook over, ben benieuwd hoe hun daarover denken. Maar ja dat zeg ik wel tegen die tijd dat ik weer ga rijden...

jaa idd. je kunt er sowiezo maar even mee wachten want de computer doet het nu toch nog niet..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:59

Geen flauw idee Tessa! Leuk dat je een feest hebt Knipoog

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:59

Hoi allemaal,
Balen dat er een aantal van jullie door de brandoefening/prikken niet of nauwelijks normaal hebben kunnen rijden.
Hebben jullie dit ook met Annet besproken (en dan bedoel ik niet in de hectiek een opmerking maar echt even rustig bespreken). Je kunt hier namelijk wel op bokt er een enorme heisa van gaan maken maar daar schiet je niet heel veel mee op.
Annet staat heus wel open voor opmerkingen maar dan moeten het wel op een normale manier besproken worden en niet een heel gedoe hier op bokt ervan gaan maken.
Ik snap best dat je er op zo'n moment flink van baalt, dat zou ik ook doen.
Ik snap alleen niet waarom er een enorme ophef over een staples gemaakt zou moeten worden. Juist in stap kan je veel met je paard doen/bereiken. Ik hoop toch echt niet dat wij ruiters op de manege leren dat rijden alleen draven en galopperen inhoudt want dan stop ik accuut met lesgeven.

Als laatste moet je voor dingen over de paarden gewoon niet bij Tonny zijn. Hij staat in de kantine zodat die bemand is maar houdt zich behalve uitmesten/trekkerrijden niet met de manege en paarden bezig. Dit staat natuurlijk nergens aangegeven maar is misschien handig om in je achterhoofd te houden. Houdt natuurlijk niet in dat hij je dan niet netjes mag behandelen hoor maar probeer in dat soort gevallen even Annet op te zoeken, werkt wat makkelijker.
Oh en als laatste, nee ik heb Annet niet gesproken dus weet verder niet hoe het precies gelopen is.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:06

ik houd niet zo van valentijn Clown krijg tog nooit wat Tong uitsteken en toen ik een vriendje had was hij vergeten dat het valentijn was..

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:07

Bjarni schreef:
Hoi allemaal,
Balen dat er een aantal van jullie door de brandoefening/prikken niet of nauwelijks normaal hebben kunnen rijden.
Hebben jullie dit ook met Annet besproken (en dan bedoel ik niet in de hectiek een opmerking maar echt even rustig bespreken). Je kunt hier namelijk wel op bokt er een enorme heisa van gaan maken maar daar schiet je niet heel veel mee op.
Annet staat heus wel open voor opmerkingen maar dan moeten het wel op een normale manier besproken worden en niet een heel gedoe hier op bokt ervan gaan maken.
Ik snap alleen niet waarom er een enorme ophef over een staples gemaakt zou moeten worden. Juist in stap kan je veel met je paard doen/bereiken. Ik hoop toch echt niet dat wij ruiters op de manege leren dat rijden alleen draven en galopperen inhoudt want dan stop ik accuut met lesgeven.

Als laatste moet je voor dingen over de paarden gewoon niet bij Tonny zijn. Hij staat in de kantine zodat die bemand is maar houdt zich behalve uitmesten/trekkerrijden niet met de manege en paarden bezig. Dit staat natuurlijk nergens aangegeven maar is misschien handig om in je achterhoofd te houden. Houdt natuurlijk niet in dat hij je dan niet netjes mag behandelen hoor maar probeer in dat soort gevallen even Annet op te zoeken, werkt wat makkelijker.
Oh en als laatste, nee ik heb Annet niet gesproken dus weet verder niet hoe het precies gelopen is.

Hoi hoi,
Annet was dus de hele tijd met de brandweer bezig. En het is toch ook een zaak van Tony? Hij kon op zijn minst even kijken naar jolinde want hij heeft er toch ook wel verstand van?
Ik snap heel goed dat er een hoop hectiek is, maar zoals ik al eerder aangaf, ze wisten smiddags al dat er savonds brandweer ging komen, regel het dan even iets beter!!!
Maar ik weet ook zeker dat onze les hier volgende week wat van gaat zeggen hoor, maar daarom mag je hier toch wel je belevenissen van deze avond opschrijven? Hoe wij dit hebben ervaren? Dat is niet om iemand naar beneden te halen, maar gewoon dat de hele situatie heel anders had gekund!!!!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:07

Ik vind valentijn maar een commercieel gedoe Nagelbijten / Gniffelen

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:09

Karin_88 schreef:
Ik vind valentijn maar een commercieel gedoe Nagelbijten / Gniffelen

Ja

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:10

Goedemiddag! Doei!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:11

SannevdM schreef:

Misselijk Misselijk ROFL

Nerd

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:12

josewoos schreef:
SannevdM schreef:

Misselijk Misselijk ROFL

Nerd

Ze hebben zelf een smiley van een NERD Haha! ROFL

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:13

He Roos,
Gezellig, Paulien, Sanne en ik zijn een beetje in en maffe bui....
Dus let niet te veel op ons

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:16

Haha ik zie het.. Tong uitsteken
Stelletje gekken hiero.. Vork Maar gek is juist erugg gezellig!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:17

OMG Jooo, dat is echt ernstig...
Enne, je hebt pb.. Nu ga ik echt rennen....... Clown

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:19

Rennen?? Waar hebben jullie het over, mis ik iets?

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:20

Natuurlijk mag je belevenissen vertellen, lijkt me ook logisch want je zit ermee.

Maar vind in principe wel dat het netter is om het eerst met betreffende personen te bespreken voor het op internet te plaatsen, komt nogal vervelend over als je op internet (openbaar dus) iets over jezelf tegenkomt waarvan je zelf nog niet van iemand gehoord had dat het als vervelend werd ervaren. Beetje vreemde zin maar je snapt vast wat ik bedoel Lachen
Tuurlijk had het beter/anders geregeld kunnen worden maar dat zijn voor haar ook allemaal leerpunten.
En wat dus lastig is dat nu het hele inentingen verhaal er bij gehaald wordt waarvan ik me dan afvraag of dit dus al is besproken aangezien het al een tijdje geleden is.
Hoeft ook geen hele discussie te worden maar wilde even een andere kant belichten.

Trouwens ik vind Valentijn ook commercieel gedoe, heb wel vandaag in de klas Kikker is verliefd voorgelezen, aan de ene kant vonden ze het kinderachtig want was voor kleuters. Aan de andere kant vonden ze het toch stiekem ook wel leuk Lachen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:21

Bjarni schreef:
Hoi allemaal,

Applaus. Klasse Manon, deze opmerking. En inderdaad, onze staples vond ik erg gezellig Ja

Blijft het feit dat het allemaal een beetje raar is gelopen. Maar Manon heeft wel een punt.

@ Jolanda: wie noemt mij een Nerd Ik ben gewoon erg intelligent.

Hoi Roos Doei!